1
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Re: Zrywy, kopanie, i inne szaleństwa
bboymojen napisał(a):mam yamaha dt 50r i to jest moje pierwsze moto. chce wiedziec jak zrobic zryw, jak "kopać doły" w piachu jak zrobić żeby koło buksowało a motor tak powoli żeby jechał, itp.. mniej więcej wiem.. ale zawsze mam wrażanie że pójdzie mi na koło i sie boje... Prosze o pomoc
Co robily kola? LOL
Przepraszam ale chyba jestem za stary, zebym umial odpowiedziec na te pytania[/b]
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Ciężko będzie i raczej możesz nie dać rady bo masz za mały silnik. Do tego dochodzi również zbyt duża odległość tylnego koła od wahacza wprzędzonego z lewoskrętnym ciśnieniomierzem górnej części tłoka przez co tworzy się zbyt mała ilość związków chemicznych NO32P2. Czego konsekwencją jest "zdychanie" silnika podczas gdy chcesz przyświrować coś, wiem bo kuzyn brata siostry szwagra miał taki sprzęt.
Generalnie możesz próbować z tuningiem, żebyś miał większą moc, lecz proponuję użyć naszego starego sprawdzonego sposobu który rozpowszechniany jest z tego forum, pewnie słyszałeś już o takim czymś jak naklejki mocy? Naklejasz je na taki specjalny klej który jest dołączony do tych naklejek przez co będą się one trzymały tłumika jak wściekłe.
Same naklejki maja w sobie cząsteczki związków chemicznych takich jak Mg32O2 oraz N2BR10, które powodują większą możliwośc przetworzenia związków oktanowych które są w paliwie.
Niestety nie ma tak pięknie- spalanie najprawdopodobniej wzrośnie Ci o jakieś 2l na 100km a przy ostrym katowaniu nawet do 3l na 100km. Jeśli jesteś zainteresowany to podam Ci numer telefonu do takiego kolegi u którego to mozesz dostać.
Generalnie możesz próbować z tuningiem, żebyś miał większą moc, lecz proponuję użyć naszego starego sprawdzonego sposobu który rozpowszechniany jest z tego forum, pewnie słyszałeś już o takim czymś jak naklejki mocy? Naklejasz je na taki specjalny klej który jest dołączony do tych naklejek przez co będą się one trzymały tłumika jak wściekłe.
Same naklejki maja w sobie cząsteczki związków chemicznych takich jak Mg32O2 oraz N2BR10, które powodują większą możliwośc przetworzenia związków oktanowych które są w paliwie.
Niestety nie ma tak pięknie- spalanie najprawdopodobniej wzrośnie Ci o jakieś 2l na 100km a przy ostrym katowaniu nawet do 3l na 100km. Jeśli jesteś zainteresowany to podam Ci numer telefonu do takiego kolegi u którego to mozesz dostać.
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Podjedź do drzewa, wrzuć jedynkę puszczaj powoli sprzęgło dodając gaz równoczneśnie i masz te swoje "Kopanie dołów"
Możesz również bez drzewa trzymając przedni hamulec mocno.
A jak ci pójdzie na koło, to zeskakuj.
Możesz również bez drzewa trzymając przedni hamulec mocno.
A jak ci pójdzie na koło, to zeskakuj.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości