Zobacz wątek - Pomoc( SUZUKI GSF 400 BANDIT)

Pomoc( SUZUKI GSF 400 BANDIT)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Pomoc( SUZUKI GSF 400 BANDIT)

Postprzez silveer » 22/5/2007, 22:38

Witam wszytkich!!
Niedawno zafascynowal mnie motor ktorym jest SUZUKI GSF 400 BANDIT
i mam wielka prozbe mogli byscie mi powiedziec czy warto go nabyc ,jakie wrazenia po jedzie:) ,ceny, dane techniczne i wogole bym prosil osoby ktore go maja o wypowiedz.
z gory dzieki pozro :)
silveer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30/4/2007, 14:01


Postprzez Kret » 23/5/2007, 13:27

Coz mam takowego i powiem Ci ze to naprawde swietny motorek, jesli szukasz malego nakeda w tej cenie lepszego nie znajdziesz, np. gs500 wydaje sie przy nim troche taka klekotka, Do tego silnik brzmi swietnie zwlaszcza jak na 400 (4 cylindry i 16 zaworow fajny silniczek), jesli chodzi o parametry to spotkalem dwie wersje 50 i 60kM (mowie tu o nieblokowanych) daje to jakies 5s do setki wazy 190kg pali kolo 6l na 100km, silnik lubi wysokie obroty. Co tu wiecej mowic jak znajdziesz takiego w dobrym stanie to tylko brac, wada moze byc jedynie to ze nie ma ich az tak duzo w polsce wiec roznie bywa z czesciami
Avatar użytkownika
Kret
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/5/2007, 13:15

Postprzez silveer » 23/5/2007, 15:50

wielkie dzieki ... a mozesz mi powiedziec mniej wiecej ile bym muisal miec pln ?? starczy z 5 kola ? jaki jest komfort jazdy ?? i wogole predkosc max ?? z gory dzieki pozdro
silveer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30/4/2007, 14:01

Postprzez x_miki_x » 23/5/2007, 16:33

z tego co wiem to 5-6k, v max kolo 210 chyba, i wygodny
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
x_miki_x
Świeżak
 
Posty: 448
Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez Kret » 23/5/2007, 22:30

no lepiej jakbys mial przynajmniej 6 klockow, jak chcesz go w dobrym stanie wyrwac, sa tansze, a V-max rzeczywista blizej 190-200, jezdzi sie calkiem wygodnie zwlaszcza po miescie, generalnie to ze wzgledu na brak owiewek od 120> juz wiatr szarpie niezle no ale to normalka w takich motorach, motorek jest ogolnie zwrotny wygodny i niezle sie zbiera
Avatar użytkownika
Kret
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/5/2007, 13:15

Postprzez silveer » 30/5/2007, 15:22

aha dzieki Kret :):) a co mowisz na yamaszke diversion ?? bo ja tez biore pod uwage a takze suzi gsx 600f alle nie wiem ktora lepsza wiesz jesli bym sprowadzil to przypuszczam ze bym sie wyrobil z 5 klockami alle nie wiem jeszcze dokladnie .... , :D :D
silveer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30/4/2007, 14:01

Postprzez ksk » 31/5/2007, 14:23

Ja mam doswiadczenie z yamaha i sa pozytywne. Xj600n jest tani w utrzymaniu moc ok. 60 km waga 190 kg predkosc max. ok. 180 do 100 km/h lekko ponad 5s.
ksk
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/5/2007, 15:29

Postprzez ksk » 31/5/2007, 14:38

Dane co do gsf 400:
http://www.motocykle.domeczek.pl/prezen ... ior400.htm
A walki typu v-max 210 km/h lub 200 km/h to zostawcie dla siebie bo jezeli gsf 600 jedzie ok 200 km/h
http://www.swidnica.mm.pl/~tomeg/bandit.html
ksk
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/5/2007, 15:29

Postprzez Bluzz » 29/1/2009, 21:25

witam,
nie dziwię się, że Cię zafascynował...
silnik kochający obroty powyżej 10000 w prostej linii z GSX-R 400 o mocy większej niż CBR 400 RR jest miodnym masakratorem w tej klasie. Ten "motur" został stworzony do zakrętów. Uwielbiam "mistrzów prostych" z bajkami po 150KM, których można oglądać w lusterkach na krętej drodze, hehe. Wygodna pozycja i nisko siedzenie to dodatkowe atuty. Wspaniały kompan dalekich podróży, przy prędkości przelotowej ok 140 km/h solo z pełnym bagażem pali ok 7,5 litra/100km. Wspaniały dźwięk i radość z posiadania nietuzinkowego moto to w moim mniemaniu także zalety. Jeśli chodzi o przyspieszenie to tak do 120 km/h nie ucieka mu nawet GSXF600 z 2000 roku, powyżej 150km/h dynamika trochę słabnie ale da się go rozbujać do magicznych 200km/h (licznikowe).
Piszę to wszystko, bo mam taką Suzi od roku i jest mi z nią dobrze :D mimo, że przesiadłem się z Kawy Z 750ccm, która przy Bandziorce była klocem, heh. Mamy za sobą wiele bliżyszych i dalszych wypadów no i... przywiozła mnie ona z Manchesteru, gdzie byłem na wygnaniu, lol, za co jestem jej dozgonnie wdzięczny.
Nie ma to jak, dobra japońska, ostra 400!! :D
pissss
B.

P.S. W informacjach pod linkiem: http://www.motocykle.domeczek.pl/prezen ... ior400.htm są błędy: Suzuki GSF 400 Bandit nie powstała w 1991 a w 1989, pierwszą serię można rozpoznać po przednich lagach w ciemnym tytanowym kolorze a w stanie suchym waży 168kg :PP
Bluzz
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2/6/2008, 19:38

Postprzez gumis » 29/1/2009, 21:54

temat ma 2 lata. po ch...go odkopujesz?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr