Zobacz wątek - Problem z GSR 600 K7 - błąd F1!! PILNE
NAS Analytics TAG

Problem z GSR 600 K7 - błąd F1!! PILNE

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z GSR 600 K7 - błąd F1!! PILNE

Postprzez MichaelloEs » 10/4/2012, 19:40

Witam, dziś chciałem zmienić świece w motocyklu i do tego się zabrałem, dodatkowo wymieniałem filtr powietrza. Wszystko elegancko poczyściłem, wtyczki podłączyłem jak było.
I na tym koniec zabawy;/
Motocykl nie chce odpalić, znaczy kręci ale nie chce zaskoczyć!
Po przekręceniu stacyjki i włączeniu zapłonu wloty powietrza(chyba) się otwierają i słychać zamiast normalnego tak jakby bzyczenia ciągłego, to jest chwilka i tak przerywa. Wyskakuje błąd F1. Co może być nie tak, raczej przez przypadek czegoś nie odlłaczyłem, zeby teraz był problem... Nie jest tak, ze po wymianie świec trzeba jechać błędy kasować na serwis??
Dorzucam filmik, ściągnąłem pokrywe z filtrem, aby dokładnie Wam pokazać co się dzieje. Zaznaczam, że wcześniej było wszystko wporządku. Proszę o pomoc:(
Pozdrawiam.

http://www.youtube.com/watch?v=TZ38_BI5 ... e=youtu.be
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny


Postprzez hubi199 » 10/4/2012, 20:08

Nie wiem czy w gsr600 nadal jest dealer mode, ale jeśli jest spróbuj sprawdzić ew. błędy. Załóż obudowe filtra i spróbuj odpalić. Miga ci również zabezpieczenie antykradzieżowe, może immo blokuje zapłon.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no


Postprzez MichaelloEs » 10/4/2012, 20:15

Wcześniej mialem założoną obudowę z filtrem i było to samo... Ale dlaczego te klapki tak dziwnie chodzą??
Hmm, a jeżeli siedzenie nie jest założone też taki problem może byc??

Kurde zasrana elektronika! Wcześniej mialem CeBRe na gażnikach i wszystko chulało:)
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez hubi199 » 10/4/2012, 20:21

Spokojnie, te "klapki" to przepustnice. Sprawdz TPS, może z nim jest problem (czyt. odłączył się lub rozregulował)
Standardowo sprawdz bezpieczniki, czy cewki do świec są właściwie podłączone. Może rozłączenie i ponowne podłączenie aku pomoże.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez grunder » 10/4/2012, 20:24

FI, a nie F1 ( Fuel Injection)

Czyli zapłon.
W serwisówce kod błędu jest rozpisany, a błędów jest ich niecałe 50

Na wyświetlaczu wyskakuje -C00?
Obrazek (otwórz link)

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)

-C00 brak błędów. kreska musi być wyśrodkowana. Jak jest u CIebie>? (Dealer Mode)
Po wymianie świec nic się nie kasuje...

Na 100% źle podłączyłeś instalke, ew kup Konktat Spray do lepszego przewodzenia.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez MichaelloEs » 10/4/2012, 20:56

Koledzy, hehe aż wstyd sie przyznać, poszedłem i chodziło jednak o tą antenke immo, bo zwisała mi obok, przyłozyłem do stacyjki i moto odpałił:) Nawet nie wiece jak się ucieszyłem:) Specjalnie poleciałem do garażu to sprawdzić(a już dawno powinienem spać bo do pracy:P). Hubi199 dzięki za podpowiedz!! Niekiedy mały problem, a człowiek ma kłopoty hehe.
Pozdrawiam Wszystkich!!
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê