Zobacz wątek - kupno

kupno

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

kupno

Postprzez rek38 » 7/4/2012, 12:03

witam
Przymierzam się do kupna crossa do jazdy po poligonie i zastanawiam się jaki cross będzie lepszy.Osobiście chciał bym kupi full croosa bądz hard enduro . I zależy mi na tym aby cross miał małe sapalanie i
żeby był to 4t. Jakie ma spalanie honda crf 450.I cena jaką moge wydac na moto to maksymalnie 7000
rek38
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 13/6/2011, 19:28
Lokalizacja: wołomin


Postprzez barek253 » 7/4/2012, 13:37

za 7k dobrego okazu nie kupisz, a o 450 zapomnij zmiecie cie
na jazdy po poligonie najbardziej by się nadawał hard endurak czyli exc itp ale na 4t 7k mało.porozglądaj sie np za exc 125
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez shadovar » 7/4/2012, 18:15

exc125 na poligon sie nie nadaje bo ma za mało siły!!!!
shadovar
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21/4/2011, 17:24
Lokalizacja: PL

Postprzez henio12323 » 7/4/2012, 18:31

sam masz za mało siuły... po 1 crf nie nadaje sie na poligon, ogólnie do lasu pól itp sie nie nadaje crossówka. ona sie nadaje tylko na tor motocrossowy. po 2 450 nie ogarniesz
po 3 za tyle kasy kupisz sprzet, najgorszy moze nie byc. po 4 kup enduro nie wyczynówke. ktm exc 125 bedzie to do bry strzał, ew jest jeszcze ktm 200
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rek38 » 7/4/2012, 21:17

dlaczego to rówka nie nadaje się w poligon i czym się rurzni od hard enduro
rek38
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 13/6/2011, 19:28
Lokalizacja: wołomin

Postprzez henio12323 » 7/4/2012, 21:20

słownikiem ortograficznym !

moto na tor to moto na tor. chyba to jest logiczne. ma krótkie biegi, agresywny silnik, nie nadaje sie na las na dłuzszą prostą bo sie silnik męczy, jak i kierowce. dodatkowo zawieszenie jest nie ustawione na długie proste.

enduro ma dłuzsze przełozenai i inna charakterystyke silnika, dzieki temu mozna smigac po róznych takich terenach. zawieszenie jeszcze bardziej w tym pomaga a i mozna wyskoczyc na tor
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez miniu88ths » 8/4/2012, 21:09

A propo tego poligonu to bedziesz jezdzil na opuszczonym poligonie ??

Bo idzie sobie zalatwic zeby pojezdzic po czynnym poligonie ????
Avatar użytkownika
miniu88ths
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/4/2012, 00:13
Lokalizacja: Kujawy

Postprzez Bostorn » 9/4/2012, 18:21

temat co na 1 moto

zamykam
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr