[Aktualności] Burgess o MotoGP - powrót do 1000cc...
Posty: 16
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Burgess o MotoGP - powrót do 1000cc...
Dyskusja na temat: Burgess o MotoGP - powrót do 1000cc to szaleństwo!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Burgess o MotoGP - powrót do 1000cc to szaleństwo!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Burgess o MotoGP - powrót do 1000cc to szaleństwo!
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Albo lepiej niech wrzucą im 2.0 turbo? Stary ma rację.<br><hr>StatystykKomentatorzy napisał(a):Najlepiej żeby skastrowali całą serię do 250cc. <br><hr>BloK<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niegdyś wyścigi odbywały się w większości na zamkniętych odcinkach dróg, gdzie osłonami były stogi siana, a motocykle to
hardcorowo przerobione najmocniejsze dostępne modele na rynku. Riderzy ginęli, ale byli uznawani za bohaterów,a o miejscach na mecie decydowały talent i szczęście. Dziś to jest chyba bardziej cyber-sport, gdzie zawodnicy są jedynie 'operatorami' tych tech-zabawek, dlatego cieszyłbym się gdyby MotoGP zaczęło powracać do korzeni. Dziś chyba tylko TT można nazywać prawdziwym wyścigiem motocyklowym...<br><hr>TTfan
hardcorowo przerobione najmocniejsze dostępne modele na rynku. Riderzy ginęli, ale byli uznawani za bohaterów,a o miejscach na mecie decydowały talent i szczęście. Dziś to jest chyba bardziej cyber-sport, gdzie zawodnicy są jedynie 'operatorami' tych tech-zabawek, dlatego cieszyłbym się gdyby MotoGP zaczęło powracać do korzeni. Dziś chyba tylko TT można nazywać prawdziwym wyścigiem motocyklowym...<br><hr>TTfan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
postępu nie zatrzymasz... to tak jakbyś np chciał zlikwidować internet, sklepy wielkopowierzchniowe i inne wynalazki bo przez nie olbrzymia ilość ludzi straciła pracę... niestety tak to nie działa - ten kto nie potrafi odnaleźć się w nowej rzeczywistości - odpada...<br><hr>ollooKomentatorzy napisał(a):Niegdyś wyścigi odbywały się w większości na zamkniętych odcinkach dróg, gdzie osłonami były stogi siana, a motocykle to
hardcorowo przerobione najmocniejsze dostępne modele na rynku. Riderzy ginęli, ale byli uznawani za bohaterów,a o miejscach na mecie decydowały talent i szczęście. Dziś to jest chyba bardziej cyber-sport, gdzie zawodnicy są jedynie 'operatorami' tych tech-zabawek, dlatego cieszyłbym się gdyby MotoGP zaczęło powracać do korzeni. Dziś chyba tylko TT można nazywać prawdziwym wyścigiem motocyklowym...<br><hr>TTfan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ten kto nie potrafi odnaleźć się w nowej rzeczywistości - odpada...<br><hr>OllooKomentatorzy napisał(a):Niegdyś wyścigi odbywały się w większości na zamkniętych odcinkach dróg, gdzie osłonami były stogi siana, a motocykle to
hardcorowo przerobione najmocniejsze dostępne modele na rynku. Riderzy ginęli, ale byli uznawani za bohaterów,a o miejscach na mecie decydowały talent i szczęście. Dziś to jest chyba bardziej cyber-sport, gdzie zawodnicy są jedynie 'operatorami' tych tech-zabawek, dlatego cieszyłbym się gdyby MotoGP zaczęło powracać do korzeni. Dziś chyba tylko TT można nazywać prawdziwym wyścigiem motocyklowym...<br><hr>TTfan<br>Komentatorzy napisał(a):postępu nie zatrzymasz... to tak jakbyś np chciał zlikwidować internet, sklepy wielkopowierzchniowe i inne wynalazki bo przez nie olbrzymia ilość ludzi straciła pracę... niestety tak to nie działa - ten kto nie potrafi odnaleźć się w nowej rzeczywistości - odpada...<br><hr>olloo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chyba juz go reumatyzm mozgu dopada. kogo bedzie stac na 600 i wyciskanie z nich mocy ? ile to kasy i badan trzeba bedzie robic lepiej w 1000 dac ograniczenie obrotow to 15000 i zakazac elektronicznych asyst to by byly wyscigi <br><hr>dr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kasa i badania na rozwoj ulepszonych tech. w tym sporcie to norma elektroniczne asyasty beda neistety bo ta klasa to poligon doswiadlczalny dla ulepszaczy jazdy i w pozniejszym czasie wdrazaniu tych tech do produckji seryjnej to nie wyscigi pucharowe gdzie kazdy jezdzi takim samym dokladnie motocyklem w moto gp 50 % wygranej stanowi motocykl 50% jezdziec .co do bezpieczenstwa zawodnikow niewiem czy duza roznice zrobi slizg na koncu najdluzej prostej danego toru przy 325 czy przy 350 to niewielka roznica konsewkencje jednego jak i drugiego moga byc tragiczne gdy np takiemu zawodnikowi ucieknie przednie kolo w 1 fazie hamowania i wyladuje na tyle jadacego przednim co juz mielismy okazje ogladac w moto 2 bodajze gdzie sie zakonczylo smiercia a predkosc byla o wiele nizsza .kazdy z zzawodnikow w stawce moto gp to doskonały jezdziec i czy motocykle beda jechaly na koncach prostych 320 czy 360 oni to ogarna tak czy owak punkty hamoanbeda wczesniej to wszytko torche ianczej si ebedzie wychodzic z winli wsensie operowac manetka gazu juz pomijajac ze nad tym poza zawodnikiem z tego co wiem czuwaja ciagle rozbudowwywane systemy kontroli trakcji .wiec niech niepanikuja .<br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):chyba juz go reumatyzm mozgu dopada. kogo bedzie stac na 600 i wyciskanie z nich mocy ? ile to kasy i badan trzeba bedzie robic lepiej w 1000 dac ograniczenie obrotow to 15000 i zakazac elektronicznych asyst to by byly wyscigi <br><hr>dr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przy dzisiejszej elektronice doświadczeni zawodnicy poradzili by sobie z turbodoładowanym silnikiem...<br><hr>R1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A słyszałeś kiedyś o czymś takim, jak znaki interpunkcyjne? Przecież tego nie da się czytać!<br><hr>KitKomentatorzy napisał(a):chyba juz go reumatyzm mozgu dopada. kogo bedzie stac na 600 i wyciskanie z nich mocy ? ile to kasy i badan trzeba bedzie robic lepiej w 1000 dac ograniczenie obrotow to 15000 i zakazac elektronicznych asyst to by byly wyscigi <br><hr>dr<br>Komentatorzy napisał(a):kasa i badania na rozwoj ulepszonych tech. w tym sporcie to norma elektroniczne asyasty beda neistety bo ta klasa to poligon doswiadlczalny dla ulepszaczy jazdy i w pozniejszym czasie wdrazaniu tych tech do produckji seryjnej to nie wyscigi pucharowe gdzie kazdy jezdzi takim samym dokladnie motocyklem w moto gp 50 % wygranej stanowi motocykl 50% jezdziec .co do bezpieczenstwa zawodnikow niewiem czy duza roznice zrobi slizg na koncu najdluzej prostej danego toru przy 325 czy przy 350 to niewielka roznica konsewkencje jednego jak i drugiego moga byc tragiczne gdy np takiemu zawodnikowi ucieknie przednie kolo w 1 fazie hamowania i wyladuje na tyle jadacego przednim co juz mielismy okazje ogladac w moto 2 bodajze gdzie sie zakonczylo smiercia a predkosc byla o wiele nizsza .kazdy z zzawodnikow w stawce moto gp to doskonały jezdziec i czy motocykle beda jechaly na koncach prostych 320 czy 360 oni to ogarna tak czy owak punkty hamoanbeda wczesniej to wszytko torche ianczej si ebedzie wychodzic z winli wsensie operowac manetka gazu juz pomijajac ze nad tym poza zawodnikiem z tego co wiem czuwaja ciagle rozbudowwywane systemy kontroli trakcji .wiec niech niepanikuja .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Większa masa wirująca - bardziej wywala moto z zakrętu. Będą pałować na prostej i hamować jak debi... jadąc wolniej w zakrętach.. Bez sensu. Jedynie moto z wałkiem wyrównoważającym obracającym się w drugą stronę będą mogłby jechać prawie jak 800tki... RSV i Ducati, ale Ducati bez Stonera nie ma szans w tym sezonie<br><hr>w
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
terefere płacze bo Ducati i Rossi nie dają rady. Sezon pokaże i wtedy wyciągniemy wnioski<br><hr>Tonny
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Popatrz łosiu na historię tego człowieka, ma więcej zwycięstw i tytułów na swoim koncie( jako szef mechaników) niż cała reszta.<br><hr>motomanKomentatorzy napisał(a):terefere płacze bo Ducati i Rossi nie dają rady. Sezon pokaże i wtedy wyciągniemy wnioski<br><hr>Tonny<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości