Cieknąca śrubka Yamaha R6 '01
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Cieknąca śrubka Yamaha R6 '01
Witam panowie.
W swoim fortepianie jakies 2 tyg. temu wymieniałem olej, przeszedłem z Castrola na Motula i dziś się dopatrzyłem, że poci się jedna z śrub która jest wkręcona w prawy dekiel.
Panowie ogarniacie od czego to jest i czy mogę to ruszać ? planował bym uszczelnić wyciek ale nie wiem czy mogę ją ruszać. Nie jestem dobry z mechaniki więc z serwisówki duzo się nie dowiem. Pytanko czy mogę ją odkrecić, bez spuszczania oleju, czy tego nie dotykac bo to jakas regulacja.
Fotka podglądowa o jaką śrubę chodzi:
(otwórz link)
W swoim fortepianie jakies 2 tyg. temu wymieniałem olej, przeszedłem z Castrola na Motula i dziś się dopatrzyłem, że poci się jedna z śrub która jest wkręcona w prawy dekiel.
Panowie ogarniacie od czego to jest i czy mogę to ruszać ? planował bym uszczelnić wyciek ale nie wiem czy mogę ją ruszać. Nie jestem dobry z mechaniki więc z serwisówki duzo się nie dowiem. Pytanko czy mogę ją odkrecić, bez spuszczania oleju, czy tego nie dotykac bo to jakas regulacja.
Fotka podglądowa o jaką śrubę chodzi:

-
omerx - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 9/4/2009, 19:51
- Lokalizacja: Leszno
Oleju spuszczać nie musisz, miska jest sporo niżej, więc wystarczy, że przechylisz moto na lewą stronę i ktoś je będzie w tym czasie trzymał.
Ja tak wymieniałem stojan alternatora i było ok.
Wracając do pytania to nie sądzę, żeby bardzo istotne śruby były na wierzchu a nie pod deklem, więc teoretyzując, prawdopodobieństwo spieprzenia czegoś przy rozrządzie jest bardzo małe - ja bym kręcił
Zmieniłeś tylko firmę oleju czy może przeszedłeś na inną klasę?
Ja tak wymieniałem stojan alternatora i było ok.
Wracając do pytania to nie sądzę, żeby bardzo istotne śruby były na wierzchu a nie pod deklem, więc teoretyzując, prawdopodobieństwo spieprzenia czegoś przy rozrządzie jest bardzo małe - ja bym kręcił

Zmieniłeś tylko firmę oleju czy może przeszedłeś na inną klasę?
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
po co odkrecac nie lepiej dokrecic ?
pewnie jej sila to kolo 12 nm masz klucz dymany? jak nie to dokrec recznie ale ostroznie
pewnie jej sila to kolo 12 nm masz klucz dymany? jak nie to dokrec recznie ale ostroznie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
OK dzięki za rady. Na początek spróbuje delikatnie dokręcić bez odkręcania.
Jeżeli to nie pomoże to odkręcę całkiem i zobaczę, czy jest tam jakas podkładka albo uszczelka, wymienię na nowe albo uszczelnię dodatkowo sylikonem.
Jeżeli to nie pomoże to odkręcę całkiem i zobaczę, czy jest tam jakas podkładka albo uszczelka, wymienię na nowe albo uszczelnię dodatkowo sylikonem.
-
omerx - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 9/4/2009, 19:51
- Lokalizacja: Leszno
po co silinkon na nowa uszczelke ??
zawsze jest uszczelka pod deklem jak nei ma wiadomo czemu cieknie
nie ma co sie zastanawiac co gdzi i kiedy tylko dokrec nie urywajac gwinta
zawsze jest uszczelka pod deklem jak nei ma wiadomo czemu cieknie
nie ma co sie zastanawiac co gdzi i kiedy tylko dokrec nie urywajac gwinta
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości