Cieknąca śrubka Yamaha R6 '01
• Strona 1 z 1
Cieknąca śrubka Yamaha R6 '01
Witam panowie.
W swoim fortepianie jakies 2 tyg. temu wymieniałem olej, przeszedłem z Castrola na Motula i dziś się dopatrzyłem, że poci się jedna z śrub która jest wkręcona w prawy dekiel.
Panowie ogarniacie od czego to jest i czy mogę to ruszać ? planował bym uszczelnić wyciek ale nie wiem czy mogę ją ruszać. Nie jestem dobry z mechaniki więc z serwisówki duzo się nie dowiem. Pytanko czy mogę ją odkrecić, bez spuszczania oleju, czy tego nie dotykac bo to jakas regulacja.
Fotka podglądowa o jaką śrubę chodzi:
(otwórz link)
W swoim fortepianie jakies 2 tyg. temu wymieniałem olej, przeszedłem z Castrola na Motula i dziś się dopatrzyłem, że poci się jedna z śrub która jest wkręcona w prawy dekiel.
Panowie ogarniacie od czego to jest i czy mogę to ruszać ? planował bym uszczelnić wyciek ale nie wiem czy mogę ją ruszać. Nie jestem dobry z mechaniki więc z serwisówki duzo się nie dowiem. Pytanko czy mogę ją odkrecić, bez spuszczania oleju, czy tego nie dotykac bo to jakas regulacja.
Fotka podglądowa o jaką śrubę chodzi:

-
omerx - Świeżak
Oleju spuszczać nie musisz, miska jest sporo niżej, więc wystarczy, że przechylisz moto na lewą stronę i ktoś je będzie w tym czasie trzymał.
Ja tak wymieniałem stojan alternatora i było ok.
Wracając do pytania to nie sądzę, żeby bardzo istotne śruby były na wierzchu a nie pod deklem, więc teoretyzując, prawdopodobieństwo spieprzenia czegoś przy rozrządzie jest bardzo małe - ja bym kręcił
Zmieniłeś tylko firmę oleju czy może przeszedłeś na inną klasę?
Ja tak wymieniałem stojan alternatora i było ok.
Wracając do pytania to nie sądzę, żeby bardzo istotne śruby były na wierzchu a nie pod deklem, więc teoretyzując, prawdopodobieństwo spieprzenia czegoś przy rozrządzie jest bardzo małe - ja bym kręcił

Zmieniłeś tylko firmę oleju czy może przeszedłeś na inną klasę?
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
po co odkrecac nie lepiej dokrecic ?