Zobacz wątek - Napęd - łanńcuch w GSR 600

Reklama

NAS Analytics TAG

Napęd - łanńcuch w GSR 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Napęd - łanńcuch w GSR 600

Postprzez MichaelloEs » 3/4/2012, 13:00

Witam, mam do Was pytanko, chodzi mi o to, że przy tylnim kole w moim Suzuki jest podziałka zurzycia łańcucha, obecnie widzę 3 białe kreski(jest to juz czas na wymiane?), na 4 chyba jest ta jak dobrze pamiętam nakrętka(chyba:P). Powiedzcie mi, zapinając nowy łańcuch ile takich "kresek" musi być?? Ostatnio oglądałem z tego forum filmik, gdzie mechanik pokazywał, że nawet jeżeli mamy naciągnięty łancuch a z tyłu na zębatce można łancuch oderwać to jest do wymiany... Jest to na tyle prawdopodobne?? Wczoraj próbując go odchylić właśnie lekko odszedł, chociaż przyznam, że lekko mogę go podciągnąc jeszcze.
Prosze o opinie, mam nadzieje, ze wszystko jest zrozumiałe
Pozdrawiam!
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny


Postprzez henio12323 » 3/4/2012, 17:04

ta podziałka jest od tego żeby równo koło ustawic, a nie patrzec czy sie łancuch konczy. mniej wiecej cały skok podziałki to zywotnosc łancucha. ale jeżeli kupisz nowy i bedziesz miał na połowie podziałki, wtedy jak sie naciąg skonczy, mozesz łancuch skrócic i jeszcze go podciągnąc. wiec na podziałke aż tak nie patrz, chyba że sam napęd wymieniałes i nowy zaczynał sie od samego początku

tak ten test z odciąganiem łancucha przy zebatce jest miarodajny. jezeli luz jest za duzy to naped idzie do wymiany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez RUTRA.RD » 4/4/2012, 12:19

pamiętaj o przedniej zębatce która się dużo szybciej zużywa
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez MichaelloEs » 4/4/2012, 19:25

Kurde to nie za dobrze:/
Jak wymieniać to na DID-a złotego wzmocnionego??
Czy ja sam, jako amator potrafiłbym założyć taki łancuch??
Oczywiscie cały, bez spinek, rozpinania itp:)
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez Vergon » 4/4/2012, 20:05

Po pierwsze całego nigdzie nie kupisz a po drugie nawet jakbyś kupił to i tak go nie założysz, bo jest przełożony przez wahacz.
Jak wiesz jak trzymać klucz w ręce i masz narzędzia z odrobinę wyższej półki niż "Topex" to ogarniesz to bez problemu.
Kup pełen zestaw a w nim będziesz miał zakuwkę, dokup do tego zapinkę, wymień napęd we własnym zakresie, weź zakuwkę z zestawu w kieszeń i pojedź do warsztatu na samo zakucie łańcucha (~50zł).
Nauczysz się czegoś i hajs na 3 baki zostanie w kieszeni.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2012, 06:50

sam zakuj kawalek szyny waskotorowej z jednej z drugiej mlotek troche zdolnosci manualnych i klepiesz. pamietaj tylko zeby za mocno nie zaklepac lancuch ma luzno chodzic.

na wszelkie komentarze ze mlotkiem to heniek w szopie robi to powiem wam ze nawet rozrząd tak zakuwalem i dziala,
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez MichaelloEs » 12/4/2012, 18:43

A powiedzcie mi, dokładać do hiper wzmocnionego DID-a zołtego czy może byc wzmocniony normalny nie złoty??
Duża jest roznica miedzy tymi łancuchami, opłaca sie dołozyć??
Jezeli chodzi o zębatki to Sunstar?? Takie mam teraz oryginał... Modele tez sa jakies??
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez grunder » 12/4/2012, 19:08

kup Renthala i będziesz miał problem z głowy.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez RUTRA.RD » 13/4/2012, 06:29

a co to renthal taki mega super wypasiony ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Seba_ER5 » 13/4/2012, 07:41

Zembatki renthala?
A po kij mu.
Starczy ci super wzmicniony zvm byle nie vx.
Zetaki sunstara choc niektorzy preferuja JT.
Naped kup odpowiedniej dlugosci a zebtaki o odpowiedniej ilosci zebow.
Wej na motor land i se przejzyj katalog. To jest przedstawiciel na polske DID'a.
Ewentualnie mozesz wziasc naped RK bedzie taniej.
http://www.motor-land.com.pl/data/pdf/did.pdf

P.s. to ze sa przedstawiciellem nei oznacza ze sa najtansi.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez grunder » 13/4/2012, 09:22

RUTRA.RD napisał(a):a co to renthal taki mega super wypasiony ?


Może nie aż tak wypasiony, ale przynajmniej pewny. DIDA trzeba szukać oryginału, pełno teraz podróbek.
Seba dzięki za link, może w końcu trafie na ORYGINAŁ.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez SuzukiMaster » 13/4/2012, 09:41

RUTRA.RD napisał(a):sam zakuj kawalek szyny waskotorowej z jednej z drugiej mlotek troche zdolnosci manualnych i klepiesz. pamietaj tylko zeby za mocno nie zaklepac lancuch ma luzno chodzic.

na wszelkie komentarze ze mlotkiem to heniek w szopie robi to powiem wam ze nawet rozrząd tak zakuwalem i dziala,
Zgadzam się z RUTA.RD dokładnie tak samo zakuwałem swój nowy zestaw napędowy 2 mies temu, wyszło solidnie i estetycznie :) ja zrobiłem tak że miejsce zakucia łańcucha dałem na tylną zębatkę i tam jedna osoba dociskała zakuwkę młoteczkiem a ja z drugiej strony zakuwałem . :twisted:
Avatar użytkownika
SuzukiMaster
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
Lokalizacja: Wejherowo



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr