Klocki do CBR 600 RR
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Klocki do CBR 600 RR
Mam CBR 600 RR 2007 (PC40).
1) Jakie kupić klocki na przednie tarcze, żeby nie grzała się tarcza?
2) Kupiłem kiedyś do tylnej tarczy klocki EBC i tarcza okropnie się grzeje.. wina klocków? Odpowietrzałem, czyściłem, nic nie zapieczone, nówka tarcza.
1) Jakie kupić klocki na przednie tarcze, żeby nie grzała się tarcza?
2) Kupiłem kiedyś do tylnej tarczy klocki EBC i tarcza okropnie się grzeje.. wina klocków? Odpowietrzałem, czyściłem, nic nie zapieczone, nówka tarcza.
-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
normalne że tarcza sie grzeje, przecież klocki przy hamowaniu trą o tarcze, a jak pewnie wiesz tarcie = ciepło. i zadne klocki nie sprawią że nagle tarcza nie bedzie sie grzała.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w dodatku tylna tarcza grzeje się mocnej od przednich ponieważ przednie mają większy rozmiar i szybciej oddaja ciepło stąd zawsze w porównaniu przednie będą zimniejsze, co do klocków zależy gdzie śmigasz ,jak tor to torówki a jak ulica i czasem tor to nie bierz klocków prosto na tor bo władujesz się w jakąś puszkę bo na drodzę nie dogrzeją się tak szybko.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Sprawa wyglÄ…da tak:
Mogę mocno i agresywnie hamować przodem to tarcze będą lekko ciepłe i po chwili postoju są zimne.
Będę hamować LEKKO tyłem to zaraz tarcza parząca jak skur***** w dodatku lekko jakby płyn wyciekł, dosłownie pare kropelek na zacisku.
Układ odpowietrzony, nic nie zapieczone, wszystko elegancko chodzi. Ojciec cały czas mi mówi, że to wina klocków (EBC).
Mogę mocno i agresywnie hamować przodem to tarcze będą lekko ciepłe i po chwili postoju są zimne.
Będę hamować LEKKO tyłem to zaraz tarcza parząca jak skur***** w dodatku lekko jakby płyn wyciekł, dosłownie pare kropelek na zacisku.
Układ odpowietrzony, nic nie zapieczone, wszystko elegancko chodzi. Ojciec cały czas mi mówi, że to wina klocków (EBC).
-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
Myślę że ci tłoczek się nie cofa, wyczyść tam porządnie a w szczegołność jarzma, które mogą źle pracować. 2 sprawa to czy ci klocek przylega idealnie, generalnie zewnętrzny rant zawsze się zeszlifowywuje bo się robi "kołnierz" który wpływa na złe ułożenie klocka czyli nie hamuje całą powierzchnią.
Odpowietrz porzÄ…dnie.
ostatecznie klocki do wymiany.
Odpowietrz porzÄ…dnie.
ostatecznie klocki do wymiany.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Kirgeron napisał(a):Sprawa wygląda tak:
Mogę mocno i agresywnie hamować przodem to tarcze będą lekko ciepłe i po chwili postoju są zimne.
Będę hamować LEKKO tyłem to zaraz tarcza parząca jak skur***** w dodatku lekko jakby płyn wyciekł, dosłownie pare kropelek na zacisku.
Układ odpowietrzony, nic nie zapieczone, wszystko elegancko chodzi. Ojciec cały czas mi mówi, że to wina klocków (EBC).
ja bym ci proponowal wymiane uszczelek w zacisku, bo jak przegrzejesz tarcze to bedziesz mial 5x wieksze koszta. Jezeli nie jestes w stanie docisnac tloczka w zacisk wlasnymi rekoma to znaczy ze uszczelki sie zredukowaly przez syf ktory sie pod nimi zebral (sol, syf, itd).
1.Wycisnij tlok z zacisku, sprawdz stan uszczelek,
2.wyczysc rowki pod uszczelki z wszelkiego syfu ktory tam zalega,
3.Naoliw tloczek jakims smarem ktory nie szkodzi gumie (1 kropla oleju silnikowego starczy),
4. wcisnij tlok, zalej plynem hamulowym i odpowietrz
a i jeszcze jedno. wykrec i uszczelnij odpowietrznik tasma hydraulliczna (taka biala).
pamietaj tez ze nie dokrecasz odpowietrznika na max, jak poczujesz opor to juz starczy, zbyt mocne dokrecenie odpowietrznika moze rozwalic caly zacisk.
pozdro i powodzenia
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości