Zobacz wÄ…tek - Ilosc obrotow sruby mieszanki paliwa CBR F3??
NAS Analytics TAG

Ilosc obrotow sruby mieszanki paliwa CBR F3??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Ilosc obrotow sruby mieszanki paliwa CBR F3??

Postprzez miky83 » 31/3/2012, 19:13

Witam!!! Jak w temacie czy orientuje sie ktos o ile obrotow powinna byc wykrecona sruba mieszanki paliwa w CBR f3?? :roll:
miky83
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz


Postprzez grunder » 31/3/2012, 19:41

czemu pytasz? jakieś objawy cebry? Generalnie tak 2-3 obroty, ale patrz do serwisówki. Wydech przelot?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez miky83 » 31/3/2012, 19:59

Hehe pytam poniewaz wzialem sie za czyszczenie gaznikow, rozebralem je, wyczscilem i zlozylem tylko ze nie popatrzylem sobie jak powinna byc ustawione ta sruby od mieszanki i na poczatku nie moglem moto wogole odpalic, pozniej udalo mi sie dojsc do tego ze ja odpalilem tylko ze strzela w tlumik!!! Dostep do srub jest troche ciezki i sciaganie za kazdym razem gaznikow tez jest troche czasochlonne. Tlumik skorpiona przelotowy!!! W manualu niestety nic nie pisza o ilosci obrotow!!! Patrzylem do manuala yamahy z ciekawosci i tam jest normalnie napisane ile obrotow a w serwisowce cebry nic a nic na ten temat :(
miky83
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez grunder » 31/3/2012, 20:12

No to kolego, temat długi...

Na strzelanie w tłumiku przychodzi mi na myśl że masz źle luzy zaworowe.

Wykręć jeszcze świece i napisz jakie mają kolory, to ci postawie całą diagnoze f3. I jak i czym czyściłeś gaziory?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez tomera » 31/3/2012, 20:23

teraz czeka cie servis, tzn regulacja i synchro gaziorow czego sam nie zrobisz :(
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez miky83 » 31/3/2012, 20:33

Zaworow nie ruszalem czyli z nimi wszysko powinno byc oki. Swiece zakupilem nowe irydowe, normalne zalewalo i wlasnie po wymianie na irydowe maszyna przemowila!!! Synchro zrobie bo mam wakuometr, wszystko wlasnie chodzi o to o ile dokladnie obrotow trzeba wykrecic te sruby
miky83
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez grunder » 31/3/2012, 20:48

Wydech przelot sam mówi za siebie że trzeba dokonać sporo regulacji. Świece dobre kupiłeś, ale nie odpowiedziałeś mi jak czyściłeś gaźników i jakie kolor mają świece. W manualu ci nie napiszą bo ty dokonując wszelkie modyfikacje ustawiasz sobie dawki.

Zacznijmy od poczÄ…tku.

Strzały w wydech-ustaw luzy zaworowe.
Wzbogać mieszankę załóżmy najpierw na 2 obroty. Zestrój gaziory bogato na jałowe obroty wtedy będzie stabilna praca silnika, czyli stopniuj aż osiągnie stabilny cykl.

Jeśli myłeś benzyną gaźniki to błąd. Bo nigdy nie wyczyścisz tak dobrze jak myjką ultradźwiękową. Musisz usunąć osad z kanałów do 0.

Przy każdej zmianie dawki musisz dokonać synchro wakumetrze.
Jaki system gaźników? Inny typ i są inne śrubki od regulacji albo od powietrza albo od paliwa.

Jak siÄ™ nie znasz odstaw do mechanika.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez miky83 » 31/3/2012, 21:01

Z tego co sie orientuje to strzaly w wydech sa typowym objawem za bogatej mieszanki!!!
Dla przykladu ustawilem 2 strzelalo w wydech, pozniej wykrecilem o ok 6 przestalo strzelac w wydech ale zaczelo strzelac z gaznikow. Dla tego wnioskuje ze to nie sa zadne zawory tylko mieszanka.

Gazniki czyscilem w ten sposob ze rozebralem je na czynniki pierwsze dokladnie jak jest to w manual!!! Koncowki swiec irydowych beda tez mialy rozne kolory tak jak swiec zwyklych??

Nie mylem benzyna tylko kupilem specjalny srodek do czyszczenia gaznikow.

NIe rozumie pytania jaki typ gaznikow!!! Takie same jak w kazdej cbr f3.
miky83
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez grunder » 31/3/2012, 21:16

w CBR F3 o ile pamiętam były 2 rodzaje, nie pamiętam jakie ale różniły się budową (chodzi o firmę). O 6 to zdecydowanie za dużo. Końcówki mogą mieć inne kolory jeśli jest rozbierzność na każdym gaźniku w ustawieniach.

Owszem rację masz, że im bogatrza mieszanka może powodować strzelanie, ale również i zawory.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez miky83 » 31/3/2012, 21:31

Wiem ze 6 to za duzo ale chciale sprawdzic co sie stanie.

W zwyklych swiecach wiem ze kolor swiec odzwierciedla mieszanke jaka jest, niewiem jak jest w swiecach irydowych bo przyznam sie szczerze ze ich nie wykrecalem zeby sprawdzic.

Jesli sie okaze ze mieszanke ustawie tak jak powinna byc to wtedy bede szedl w zawory
miky83
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez grunder » 31/3/2012, 21:34

Ustaw tak aby na każdym biegu na małych obrotach nie gasł i aby ogólny cykl silnika był stabilny na jałowym.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez miky83 » 31/3/2012, 21:38

No wlasnie tylko od ilu obrotow zaczac??
miky83
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez grunder » 31/3/2012, 21:43

Np od 2 i stopniowo.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez miky83 » 31/3/2012, 21:46

Wlasnie liczylem na to ze ktos mi powie ile normalnie jest ustawione, wtedy w razie czego mala korekta, synchro na waku i gotowe ale widze ze trzeba sie bedzie jeszcze troche pobawic:)!!! Dzieki za pomoc, pozdrawiam
miky83
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez grunder » 31/3/2012, 21:49

Wydech przelot masz i musisz mieć inne wartości. Próbój a ja nie to do serwisu. Majątek to nei kosztuje.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez miky83 » 31/3/2012, 21:53

Chocby mialo mi to sezon zajac to do serwisu nie oddam bo wiem ile juz rzeczy sam sobie porobilem i nie poddam sie w takiej chwili. Tylko ze fakt ze jest przelot na pewnie nie bedzie robilo jakiejs olbrzymiej roznicy, beda to jakies minimalne wachania
miky83
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez grunder » 1/4/2012, 08:19

miky.

w F3 była w wersji kaliforniskiej i europejskiej. Kalifornijska miała inne gazior bo zastosowano uklad recylkulacji spalin i układ par paliwa i tam jest dodatkowo jeszcze jedna śrubka od ustawiania gaźnika. Wersja europejska już tego nie ma.

Ustaw np na 3. i przygazuj i zobacz czy ci nie przygasa i czy trzyma stabilnÄ… prace silnika.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê