Zobacz wÄ…tek - CBR 1000F SC 25
NAS Analytics TAG

CBR 1000F SC 25

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

CBR 1000F SC 25

Postprzez Grzybu » 21/5/2007, 15:28

Szukam wiadomości na temat Hondy CBR 1000F SC 25. (1991r.)
Słyszałem, że to wersja eksportowa do Francji ale nie wiem czy to prawda.

Mam taką od niedawna, ale przebudowaną na streeta więc zdjęcie za wzór nie posłuży. Silnik był wymieniany i ma numery SC ... 2424 więc raczej normalna SC 24 ale na ramie jest już SC 25

Najbardziej zależy mi na zdjęciu rozwiązania konstrukcyjnego ramy.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof


Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 21/5/2007, 21:33

a jak jest z numerami w dokumentach? jak zmieniałem silnik w hondzie sc21 '88r., na silnik z sc24 z roku 89 to musiałem przerobić krućce od chłodzenia bo wypadały wprost na ramę, więc wątpię żeby silnik z sc24 pasował do ramy z sc25, gdyż w tym okresie honda wprowadziła największe zmiany zarówno w silniku jak i w stylistyce. Rok produkcji można ustalić na podstawie numeru silnika i ramy
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo


Postprzez Grzybu » 22/5/2007, 07:12

No to już piszę:
nr ramy - SC252200130
nr silnika - SC09E-2002424.
Wiem tylko tyle, że silnik był na pewno wymieniany. Nawet jeszcze są na nim oznaczenia ze szrotu.
Krućce pasują. Myślę, że jest tak jak powinno być. Czyli nic nie byłło przerabiane.

Też ciekawą rzeczą jest fakt, że datę produkcji w dowodzie ma wpisaną 01 01 1991 - czyli zaraz po sylwestrze ;) Karty pojazdu nie ma. Widocznie jeszcze nie te czasy
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez hefron » 22/5/2007, 10:12

Grzybu napisał(a): 01 01 1991 - czyli zaraz po sylwestrze ;)


Szkoda, że nie 24 grudzień, albo 29 luty :D
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez mateo Fazer 600 » 22/5/2007, 13:22

a ja tyle napisze bardzi cięzkie moto i nie za szybkie znowu takie bo z tego co ziomek moj mowił to v-max tylko 260km/h ale prawie 250kg. masy moto wiec duza krowa!!!
mateo Fazer 600
Świeżak
 
Posty: 350
Dołączył(a): 18/7/2006, 12:25
Lokalizacja: częstochowa

Postprzez Grzybu » 22/5/2007, 13:45

Ano krowa.
Moja jest bez plastików więc jakieś 3 kila mniej :) ale za to siedzenie podniesione więc jak nie masz przynajmniej 175 w kapeluszu (albo kasku) to parkingowa gleba pewna. Ja mam 186 i już sie przyzwyczaiłem do jej ciężaru. Powiem więcej widzę nawet kilka plusów tej wagi.... (chociaż minusów też :( )
260 mi nie trzeba a i tak na tym przełożeniu to niewiele powyżej 210 idzie ...i też mi starczy ;)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez mateo Fazer 600 » 22/5/2007, 15:42

ale tak szczerze powiedziawszy to na cebra jest jedna z najtańszych litrów ale fajna jest ogólnie podoba mi się!!!
mateo Fazer 600
Świeżak
 
Posty: 350
Dołączył(a): 18/7/2006, 12:25
Lokalizacja: częstochowa

Postprzez Cidman » 22/5/2007, 21:26

faktycznie ta masa to naprawde duży minus tego motoru. Ale z drugiej strony każdy manewr (szczególnie parkingowy) to nie lada wyzwanie a co za tym idzie życie ma więcej smaczku, a o to przecież chodzi hehe...
Chociaż jakby ktoś miał patent jak tu wsteczny bieg zamontować to chętnie bym sie z pomysłami zapoznał :wink:
cbr 1000f dual
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez Grzybu » 23/5/2007, 08:25

Pisząc o plusach miałem na myśli to, że jest bardzo stabilna. Nie tyle przy manewrach parkingowych co np podczas toczenia się w korku ulicznym i jazdy na gumie. Na lżejszych motocyklach jazda z prędkością 5km/h to jest większy lub mniejszy slalom a na "krówce" się siedzi i jedzie równo do przodu. Na gumie też ładnie trzyma linię, nie wali się na boki i można skupić się tylko na trzymaniu wysokości przedniego koła (co przy tej masie wcale nie jest łatwe do wyczucia i sprawia mi najwięcej problemów)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

SC25

Postprzez caniggia » 5/6/2007, 09:47

Czesc,

SC25 to jest ten sam motocykl co SC24, tylko wersja robiona na Francje.
Rozni sie tym, ze jest zdlawiona do 96KM, z tego co zauwazylem w swojej,
to miala zmienione dysze glowne w gaznikach.

Poza tym niczym sie nie rozni od SC24, rama ta sama.

Mam taka sama. Silnik SC24 i SC25 konstrukcyjnie ten sam.

Pozdrawiam
Caniggia
caniggia
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5/6/2007, 09:44

Postprzez silver » 31/8/2007, 08:54

A ja chciałbym się spytać jak się ma sprawa kosztów związanych z tym motocyklem? Zauważyłem, że jest dość tani i szukam dziury w całym :P Jakieś wady wrodzone? Poza wagą i gabarytami? Wady z czasem nabyte?

Pozdrawiam.
Suzuki GSX1100F 1995
Avatar użytkownika
silver
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 524
Dołączył(a): 26/7/2006, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Postprzez icid » 31/8/2007, 17:52

Wady jak to w starych moto napewno jakieś drobiazgi zawsze wychodzą ale słyszałem że są bardzo bardzo solidne a cena niewielka bo moto dość wiekowe i ciężkie a nowe pokolenie chciało by latać na r1.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Cidman » 31/8/2007, 19:37

Nie jest to drogi motor w utrzymaniu, moja króweczka przy w miare normalnej jeździe do 130km/h łyka ok 5l paliwa na setke, a po za tym tylko olej jak w każdym trzeba wymieniać. O takich sprawach jak regulacje zaworów gaźników łańcuchach itd nawet nie pisze bo to w każdym sie zużywa a ceny podobne. Przykładowo za regulacje zaworów, gaźników, wymiane oleju i przegląd zapłaciłem 400zł. Dużo części używanych albo tańszych nowych można kupić na allegro.
Po za tym motor bardzo trwały i mocny od niskich obrotów silnika. Może robić za ciągnik rolniczy, ciągnik siodłowy :wink: a silnik i tak będzie dalej dobrze pracował lekko dzwoniąc rozrządem :) idealny do turystyki i prosty w obsłudze no i bardzo trudny do jazdy przez pierwsze kilometry z racji masy dużej.
cbr 1000f dual
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê