Zobacz wątek - Triumph Speed Triple

Triumph Speed Triple

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Triumph Speed Triple

Postprzez kazik_BP » 27/3/2012, 20:14

Witam! Zamierzam kupic trypelka 955, w granicach 10 000PLN i sie zastanawiam czy w tych pieniadzach uda mi sie znalezc w miare zadbany egzemplarz. Jeden juz obejrzalem, niestety okazal sie nic nie warty (opisalem go w temacie "tych motocykli unikajcie"). Znalazlem niedawno model T509. Wiem ze ma mniejsza pojemnosc niz zwykly Speed Trple, bo 885 a nie 955. Wie ktos cos wiecej o tych konkretnych modelach? Co to za wypust? czy nie ma problemu z czesciami, jak sie tym jezdzi, itd. Najlepiej jakby sie wypowiedzial jakis posiadacz takiego modelu chociaz raczej bedzie to ciezka sprawa, bo to chyba rzadki motor. Z gory dzieki za odpowiedz :)
kazik_BP
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/3/2012, 19:45


Postprzez zmorad » 27/3/2012, 22:55

http://tigertriple.com/forum/viewtopic.php?t=2779&highlight=900+955 (otwórz link)

Tutaj, rozmowa o tigerach, ale tigery i speedtriple są mocno spokrewnione.

http://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_Speed_Triple (otwórz link)
Tu jest coś o zmianach, nie mam czasu się wczytywać, w ten angielski , ale tobie pewnie będzie się chciało.

Triumph w ogóle budował maszyny tzw. modułowo, tzn. jak najmniej części, a jak najwięcej różnych modeli, Speedtriple, Tiger, Daytona, Adventurer, Thunderbird, Trophy, Legend, Sprint... (może były jeszcze jakieś, może jakieś dodałem z rozpędu), powoduje to, że dostępność części nie jest zła. Z tymi "nówkami", na wtrysku w ogóle powinno być dobrze.

Z tym modelem, to niewiele miałem do czynienia, więc jak coś pomylę to się nie wkurzaj.
885i na wtrysku, były robione chyba tylko przez 2 lata (jak się nie mylę 99 i 2000), potem, chyba tylko rozwiercili silnik, i jest 955i, doszło mocy i momentu.
Sam jeżdżę drugi rok Tigerem 885 (T400) z 95 roku, czyli poprzednia generacja, bardzo sobie chwalę, nigdy mnie nie zawiódł, jakość wykonania, wygoda, silnik i właściwości jezdne są super (gdyby jeszcze w terenie tak jeździł). W zasadzie 900i to był praktycznie nowy model, więc dowiedz się czy nie było jakichś usterek wieku dziecięcego. Pozdro
Jak chcesz wiedzieć więcej to poszukaj jeszcze tu:
http://www.triumphrat.net/ (otwórz link)
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/31976-kto-ma-triumpha/page__st__200 (otwórz link)
http://www.sprint.fora.pl/ (otwórz link)
zmorad
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 22/11/2009, 16:35



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr