Zobacz wątek - Problem Z suzuki bandit 600n 1996r.
NAS Analytics TAG

Problem Z suzuki bandit 600n 1996r.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem Z suzuki bandit 600n 1996r.

Postprzez Krzysiek102938 » 27/3/2012, 17:57

Witam..od niedawna jestem posiadaczem tego motocykla..jednakże mam z nim problem..jego prędkość max. to 140 km/h...wiec w czym problem..na pierwszych trzech biegach rozpędza sie idealnie tak mi sie wydaje...przy włączeniu 4,5 czy 6 biegu obroty dojdą do 7 tys i ani rusz dalej..proszę o pomoc :(
Krzysiek102938
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2012, 17:50
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp


Postprzez viqud » 28/3/2012, 13:09

a na tych trzech pierwszych biegach zakreci sie do czerwonego pola ??
GSF600S k4 | | http://chomikuj.pl/viqud <- serwisówki
Avatar użytkownika
viqud
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 28/5/2011, 11:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez grunder » 28/3/2012, 15:33

Moto świeżo kupione, sprowadzone? Może zablokowana, a może pełny serwis by się przydał?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Krzysiek102938 » 28/3/2012, 15:33

no tak na pierwszych trzech biegach kreci się do czerwonego pola i idzie tak jak powinien wydaje mi się..tylko problem sie robi dalej 4,5 i 6..

świeżo kupione a sprowadzone było jakieś 8 lat temu z Niemiec..co masz na myśli mówiąc zablokowana??

Proszę edytować posty.
komarcc
Krzysiek102938
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2012, 17:50
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp

Postprzez grunder » 28/3/2012, 15:41

to na początek proponuje regulacje, czyszczenie, filtry, oleje, dopiero potem można badać co jej dolega. Generalnie każdy motocykl kupiony od poprzedniego właściciela wymaga tych właśnie czynności. A zablokowana? Nie wiem, skoro 8 lat już jest w PL, to może ktoś ją odblokował albo nie było potrzeby :P


Nie pisz pod postem, opcja EDYTUJ i tam dopisujesz.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Krzysiek102938 » 28/3/2012, 15:55

te czynności już zostały zrobione..to znaczy zmiana oleju,filtrów,synchronizacja i czyszczenie gaźników..jedynie w zawory nie były przejrzane. ...ale czy tam by tkwił problem??
Krzysiek102938
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2012, 17:50
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp

Postprzez grunder » 28/3/2012, 18:13

Powiem ogólnie. Spadek mocy mogą powodować źle ustawione zawory, świeca zapłonowa, która jest do wymiany.

Np przy rozregulowanych zaworach na wysokich obortach odczuwalny jest brak mocy.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez RUTRA.RD » 30/3/2012, 10:18

po 1 to do jakiej predkosci ci sie rozpedza 140-150 i ani rusz dalej

jesli tak to jest zdlawiony do hmm kurde nie pamietam do ilu juz byly.

zawory to mus przy bandit bo co 6000km maja byc regulowane i szybko sie gubia
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Krzysiek102938 » 30/3/2012, 14:36

no więc tak jedynka do 80 km/h 2 120 km/h 3 to 140 max 150 z wiatrem km/h i reszte biegow jak wrzucam już zero przyspieszenia..wiec cieżki temat
Krzysiek102938
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2012, 17:50
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp

Postprzez RUTRA.RD » 30/3/2012, 19:46

zdlawiony kumpel w cb500 mial tak samo nie pamietam tylko do jakiej mocy to jest
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez piotrp » 31/3/2012, 07:03

A ja by bym stawiał na dynamiczne doładowanie gaźników;) :lol:
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez RUTRA.RD » 31/3/2012, 15:32

jakie dynamiczne doladowanie bandit nie posiada dynamicznego doladowania chyba ze masz stozki ale to juz inna historia
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez SuzukiMaster » 31/3/2012, 16:46

Też mam bandita ale takiego problemu nie mam :) wg mnie to tak jak obstawia rutra.rd zdławiony i tyle a co do zaworów to chłopie weź je wyreguluj nie rozumiem jak można wyczyścić gaźniki i je zsynchronizować a dużo prostszego wyregulowania zaworów nie zrobić 0.O pamiętaj że olejaki na nie wyregulowane zawory są bardzo czułe i nie zdziw się jak ci od tego zachoruje :>
Avatar użytkownika
SuzukiMaster
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez Krzysiek102938 » 4/4/2012, 15:54

no tak skoro mówicie ze zdławiony to co trzeba zrobic a może wymienic zeby bylo ok??gdzie szukac tego zdławienia??
Krzysiek102938
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2012, 17:50
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp

Postprzez SuzukiMaster » 4/4/2012, 17:59

http://polishbanditcrew.pl/topic/5233-z ... andit-600/
Tu masz cały twój problem, poczytaj .
Avatar użytkownika
SuzukiMaster
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez grunder » 5/4/2012, 17:47

Krzysiek zdławiony to może być na gaźniku, wszelkiego rodzaju zwężki dające małą dawkę.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Krzysiek102938 » 7/4/2012, 08:20

no więc tak po odebraniu od mechanika,jest poprawa ale nie znaczna..może tylko tyle że lepiej się rozpędza ale nadal v max 160..a gaźniki zostały od dławione..zmienione dysze,zaklejone jakieś tam dziurki na przepustnicach i otwierają się do końca tak mi powiedział.. więc co dalej robić??
Krzysiek102938
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2012, 17:50
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp

Postprzez Krzysiek102938 » 8/4/2012, 16:50

może po prostu wymienić gaźniki na jakieś nowe pozbawione wszelkiego rodzaju blokad..ale czy to pomoże??
Krzysiek102938
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2012, 17:50
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp

Postprzez grunder » 8/4/2012, 17:09

Jeśli masz dojście to śmiało, zawsze możesz kupić i sprzedać za tyle samo, bo tego za bardzo w PL nie ma.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez SuzukiMaster » 9/4/2012, 09:19

Krzysiek102938 te 160 to ja mam moim na 3-ce ;p wg mnie to nadal to zdlawienie jest spowodowane gaznikami :) cos mechanik zrobil nie tak .
Avatar użytkownika
SuzukiMaster
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
Lokalizacja: Wejherowo

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr
cron