Zobacz wątek - co bedzie mniej palić przy srednim odkrecaniu manetki? cbr

co bedzie mniej palić przy srednim odkrecaniu manetki? cbr

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

co bedzie mniej palić przy srednim odkrecaniu manetki? cbr

Postprzez DaroNTV » 27/3/2012, 16:36

witam! co bedzie mniej palic przy srednim odkrecaniu manetki gazu?? honda cbr 900 rr fireblade czy honda cbr 600 ??? 900 niby wieksza pojemnosc ale 600ke trzeba wyzej krecic zeby osiagala to samo co juz szybciej ma ta 900ka. i nie wiem jaka kupic. na 900ccm dobrze sie czuje i ogolnie spoko maszyna. nie bede jezdzil bardzo sportowo, katowanie nie wchodzi w gre. tak do okolo 8tys na obrotomierzu max. prosze o odpwiedz, pozdrawiam
Avatar użytkownika
DaroNTV
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 21/8/2011, 19:54
Lokalizacja: Tuchola


Postprzez maciejka69 » 27/3/2012, 17:05

najmniej w takim przypadku będzie palić briggs&stratos
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Vergon » 27/3/2012, 19:27

Kupujesz sporta, żeby liczyć każdą kroplę paliwa i preclować do 8tyś, żeby było oszczędniej? :shock:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez maciejka69 » 27/3/2012, 19:49

dlatego mu napisałem, że najmniej będzie palić kosiarka :D
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Black-Ghost » 27/3/2012, 20:52

Idiotyczne pytanie.. Ale ja strzelam że fajer 900 bedzie mniej palic bo żwawiej sie odpycha z niższych obrotów i do 8 tyś rpm jest zabawy co nie miara bo na 11.000tyś zaczyna sie czerwone pole obrotomierza :D Pragne też nadmienic ze fajer przy 3.500tyś rpm na jedynce wstaje na gume i przy 5.500tys na dwójce :D wiec radził bym uważac bo to nie 600 ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Slusar91 » 27/3/2012, 21:02

A kto mu zabroni jeździć oszczędnie?????
Slusar91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 14/8/2011, 16:59
Lokalizacja: Żagań/Lubuskie

Postprzez maciejka69 » 27/3/2012, 22:30

Nikt, ale jeśli kupi kosiarkę, będzie mistrzem oszczędzania
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez lonewolf » 28/3/2012, 15:56

...a biorąc sprawę tak całkiem poważnie : mniej będzie palić CBR900. Ma większy moment i moc, osiąga obie rzeczy przy niższych obrotach i ma dłuższe przełożenia. Osiągniesz wyższe prędkości przelotowe przy mniejszym spalaniu w porównaniu do motocykla sportowego o pojemności 600ccm.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez fincher » 28/3/2012, 17:47

Taka mała uwaga - do oszczędnej jazdy nie kupuje się sporta.
Lepiej kup sobie cebre ale 125 i wtedy będzie bardzo oszczędna.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez falconiforme » 28/3/2012, 18:22

Do oszczędnej jazdy też nie kupuje się motocykla.
Wg moich testów wynika że albo jeździsz delikatnie do 4tys obr i do 90km/h i wtedy jest oszczędność prawie 1L. Ale jazda do 90km/h jest gorsza niż zwolnienie do zera, zmęczyć się można potwornie.
Ale nie ma znaczenia jeśli jeździ się prawie jak muł do 130 czy momentami 190 , czy aurostradą, prawie zawsze różnica jest około 0.3 l/100km.
Jazda w mieście to prawie litr w górę.
Wniosek jest taki, że nie opłaca się oszczędzać. :D
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez hubi199 » 28/3/2012, 18:38

cbf125 ponoć < 2l/100

Przy wyższych prędkościach silnik litrowy mniej spali od 600-stki
Choć nowa honda nc700 przy 140 pali ponoć <4l
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez lonewolf » 28/3/2012, 21:24

Falcon pierwsyz raz się z Tobą nie zgodzę ;P U mnie w gixxerze litrowym sprawa wyglądała tak:
- średnie spalanie przy normalnej (sportowej) jeździe : 8,5l/100km
- jazda na kole : 9,9l/100km
- jazda turystyczna : 6,1l/100km

...więc wiesz ;->
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr