RIEJU MRX Tylne koło trze po dokręceniu
Posty: 7
• Strona 1 z 1
RIEJU MRX Tylne koło trze po dokręceniu
Witam kupiłem używany komplet kół do rieju mrx 50 bo miałem pękniętą piaste koła tylnego.
Mój problem polega na tym że im mocniej dokręcam tyną ośkę tym ciężej koło chodzi.
Od strone tarczy hamulcowej jako tuleja dystansowa między wachaczem a łożyskiem robią klocki hamulcowe które nakłada się na oś, a od strony zębatki ( nie wiem czy było takie coś fabryczne czy to poprzedni właściciel nie wymyślił) też mała tuleja taka wielkości klucza nasadowego 19.
Ale wygląda jakby to fabrycznie tak było, nie wiem czy nie powinno tam jeszcze czegoś być, jakieś podkładki etc.
Mam pytanie co morze być przyczyną takiego czegoś Myślałem nad tym że łożysko jest wyjechane, bo ciężko chodzi prosiłbym o pomoć z góry dziękuje.
Mój problem polega na tym że im mocniej dokręcam tyną ośkę tym ciężej koło chodzi.
Od strone tarczy hamulcowej jako tuleja dystansowa między wachaczem a łożyskiem robią klocki hamulcowe które nakłada się na oś, a od strony zębatki ( nie wiem czy było takie coś fabryczne czy to poprzedni właściciel nie wymyślił) też mała tuleja taka wielkości klucza nasadowego 19.
Ale wygląda jakby to fabrycznie tak było, nie wiem czy nie powinno tam jeszcze czegoś być, jakieś podkładki etc.
Mam pytanie co morze być przyczyną takiego czegoś Myślałem nad tym że łożysko jest wyjechane, bo ciężko chodzi prosiłbym o pomoć z góry dziękuje.
- daderga
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09
ie czaje z tą tuleja dystansową jako klocki ? pokaz foto o co chodzi. musi byc tuleja. czesto jest tak : łozysko tuleja dystansująca zacisk hamulcowy (mocowanie) i wahacz jak nie masz odpowiedniej tuleji to wahacz sciskasz nieodpowiednio
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
mniej więcej wyczułem w czym jest problem w tylnym kole cięzko chodzi ( nie wiem jak to nazwać) bo kręcąć łożyskiem z jednej strony łożysko z drugiej strony też się kręci.
Chodzi to bardzo ciężko i topornie, nie wiem jak za bardzo te łożyska wybić bo to mi wygląda na tuleje puszczoną przez całe koło
Teraz wychodzę z pytaniem jak wybić te łożyska ? nie mam ściągacza żadnego, a tam w środku nie ma za co zaprzeć bo tuleja jest takiej samej średnicy jak łożyska ;/
Pisanie posta pod postem nagradzamy ostrzeżeniami.
komarcc
Chodzi to bardzo ciężko i topornie, nie wiem jak za bardzo te łożyska wybić bo to mi wygląda na tuleje puszczoną przez całe koło
Teraz wychodzę z pytaniem jak wybić te łożyska ? nie mam ściągacza żadnego, a tam w środku nie ma za co zaprzeć bo tuleja jest takiej samej średnicy jak łożyska ;/
Pisanie posta pod postem nagradzamy ostrzeżeniami.
komarcc
- daderga
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09
kładziesz koło na jedną strone i czyms długim wybijasz łozysko po drugiej stronie. czyli jak kładziesz koło na strone tarczy hamulcowej to łozysko ze strony tarczy wybijasz czyms ;D jakims wybijakiem i pójdzie spoko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości