[BMW C600 Sport ] Skutery BMW C600 Sport i C650GT -...
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powiem wprost sam jeżdżę Bmw 1150 i nie narzekam jak na razie chodzi bez zarzutu nic nie zgrzyta i szwajcar się chowa(mam na myśli precyzję zegarka)<br><hr>Panigale 1199
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie rozumiem tej nagonki na BMW, chyba wrzucają te komentarze dealerzy japońskiej konkurencji. Z tymi skuterami to juz zupełnie paranoja, bo nikt z piszących tutaj nimi jeszcze nie jeździł ale co drugi już ma wyrobione zdanie że to badziewie. Ludzie, litości (żeby nie było - sam jeżdże japończykiem).<br><hr>Erni
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A tak z zupełnie innej beczki: "(...) Nadmierne napakowanie skutera gadżetami kłuci się z jego istotą (...)". Kłuci? Serio?
<br><hr>olo1984

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
BMW odniesie sukces. To przesądzone. Nie przesadzalbym jednak z tą jakością i niezawodnością. Prestiż - owszem tak. Kupiłem w 2007 w Inchcape Motor K1200R Sporta. Motocykl ok. Nic mu nie brakowało ale też nie było w nim nic takiego, czego nie można znaleźć u konkurencji. Obsługa w serwisie - taka sobie. Podsumowując myślę, że z tej same półki cenowej motocykle tak na prawdę nie różnią się jeśli brać tylko pod uwagę jakość i niezawodność. Moim zdaniem obecnie podstawową kwestią są emocje, czyli co się komu podoba i do czego ma być używane. Ja wróciłem do Yamahy i nie narzekam. Pozdrawiam.<br><hr>Gnypek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
SW-T400 ma całkiem oddzielne DWA cylindry! Jest tylko 1500PLN tańszy, a waży tyle samo, co SW-T600. Warto wiedzieć, o czym się pisze...<br><hr>TMKomentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>Komentatorzy napisał(a):Gdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie. <br><hr>SiSi<br>Komentatorzy napisał(a):chłopcze nikt nie słyszał o Hondzie SW ? na południu Europy SW600 a przede wszystkim SW400 ( podobnie jak ich poprzednicy Silver Wing 400 i 600) sprzedają sie bardzo dobrze ( lepiej niz Burgman nieco słabiej niz T-max). Zadaj sobie troche trudu i poszukaj statystyk sprzedaży zanim zaczniesz bić piane. <br><hr>Pawel<br>Komentatorzy napisał(a):No tak sie składa że znam włoskie klimaty. SW400 jest rzeczywiście popularny, ale to jednocylidrowiec i zupełnie inna, niższa klasa. SW600 to rzadkość na drogach. <br><hr>SiSi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie do końca, po prostu Yamaha jest bardzo droga. BMW na pewno nie jest dla oszczędnychKomentatorzy napisał(a):drogie wozy dla snobów którzy kupia wszystko ze znaczkiem BMW, ( wysoka cena nie bedzie problemem dla tych co płacą od 200 do 500tys PLN za samochód tej firmy )<br><hr>kowal<br>Komentatorzy napisał(a):C600 jest tańsze od Yamahy TMAX, więc BMW jest chyba dla oszczędnych a nie dla snobów;)<br><hr>SiSi<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeździłeś na SW600, bo piszesz że nawet w Hondzie go nie widzieli a jednak lepiej się prowadzi od niego SW400? Porównywałeś oba? I gdzie widzisz oczernianie? Piszę jedynie swoją opinię, a od tego są komentarze. Jeździłeś na tych sprzętach? Ja jeździłem i opisuję jedynie swoje doświadczenia. Suzuki B nawet nie biorę pod uwagę, bo jest troszkę przestarzały. T-max to niestety troszkę niższa klasa pojemnościowa, ale i tak daje radę.Komentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>Komentatorzy napisał(a):Gdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie. <br><hr>SiSi<br>Komentatorzy napisał(a):chłopcze nikt nie słyszał o Hondzie SW ? na południu Europy SW600 a przede wszystkim SW400 ( podobnie jak ich poprzednicy Silver Wing 400 i 600) sprzedają sie bardzo dobrze ( lepiej niz Burgman nieco słabiej niz T-max). Zadaj sobie troche trudu i poszukaj statystyk sprzedaży zanim zaczniesz bić piane. <br><hr>Pawel<br>Komentatorzy napisał(a):No tak sie składa że znam włoskie klimaty. SW400 jest rzeczywiście popularny, ale to jednocylidrowiec i zupełnie inna, niższa klasa. SW600 to rzadkość na drogach. <br><hr>SiSi<br>Komentatorzy napisał(a):SW 600(35500) w polsce drozsze od SW400 (34000) o 1500PLN co stoi na przeszkodzie by kupić wg Ciebie pojazd wyzszej klasy ?<br><hr>kowal<br>Komentatorzy napisał(a):To oczywiste, tylko dzikusy z północy (jak się we Włoszech mowi o Polsce i okolicy) tego nie rozumieją. Po co ci krowiasta SW600 jak SW400 jest tansza przy kupnie i ma mniejsze spalanie a jeździ dużo fajniej. Mniej znaczy lepiej. A Tmax, SRV i C600 to inna liga bo to skutery z zabudowanym silnikem w ramie, inna technologia ale i wyższa cena.<br><hr>SiSi<br>
SW 600 sporo różni się od 400 i tu nie ma co gadać, różnicy w spalaniu jakiejś strasznej nie ma a w dynamice jest. Różnica 1,5tys zł to żadna różnica przy takiej kasie, a sprzęt na dłuższych trasach mniej się męczy.
Zatem może Panie Kolego doczytasz i pojeździsz troszkę sprzętami które komentujesz, a później zaczniesz się wypowiadać na ich temat. I kto tu oczernia bezpodstawnie? <br><hr>Miecio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeździłeś na SW600, bo piszesz że nawet w Hondzie go nie widzieli a jednak lepiej się prowadzi od niego SW400? Porównywałeś oba? I gdzie widzisz oczernianie? Piszę jedynie swoją opinię, a od tego są komentarze. Jeździłeś na tych sprzętach? Ja jeździłem i opisuję jedynie swoje doświadczenia. Suzuki B nawet nie biorę pod uwagę, bo jest troszkę przestarzały. T-max to niestety troszkę niższa klasa pojemnościowa, ale i tak daje radę.Komentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>Komentatorzy napisał(a):Gdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie. <br><hr>SiSi<br>Komentatorzy napisał(a):chłopcze nikt nie słyszał o Hondzie SW ? na południu Europy SW600 a przede wszystkim SW400 ( podobnie jak ich poprzednicy Silver Wing 400 i 600) sprzedają sie bardzo dobrze ( lepiej niz Burgman nieco słabiej niz T-max). Zadaj sobie troche trudu i poszukaj statystyk sprzedaży zanim zaczniesz bić piane. <br><hr>Pawel<br>Komentatorzy napisał(a):No tak sie składa że znam włoskie klimaty. SW400 jest rzeczywiście popularny, ale to jednocylidrowiec i zupełnie inna, niższa klasa. SW600 to rzadkość na drogach. <br><hr>SiSi<br>Komentatorzy napisał(a):SW 600(35500) w polsce drozsze od SW400 (34000) o 1500PLN co stoi na przeszkodzie by kupić wg Ciebie pojazd wyzszej klasy ?<br><hr>kowal<br>Komentatorzy napisał(a):To oczywiste, tylko dzikusy z północy (jak się we Włoszech mowi o Polsce i okolicy) tego nie rozumieją. Po co ci krowiasta SW600 jak SW400 jest tansza przy kupnie i ma mniejsze spalanie a jeździ dużo fajniej. Mniej znaczy lepiej. A Tmax, SRV i C600 to inna liga bo to skutery z zabudowanym silnikem w ramie, inna technologia ale i wyższa cena.<br><hr>SiSi<br>
SW 600 sporo różni się od 400 i tu nie ma co gadać, różnicy w spalaniu jakiejś strasznej nie ma a w dynamice jest. Różnica 1,5tys zł to żadna różnica przy takiej kasie, a sprzęt na dłuższych trasach mniej się męczy.
Zatem może Panie Kolego doczytasz i pojeździsz troszkę sprzętami które komentujesz, a później zaczniesz się wypowiadać na ich temat. I kto tu oczernia bezpodstawnie? <br><hr>Miecio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czyli 20% wiecej niż Hondy Integra 35900 SW-T 600 -35500 SW-T 34000 , jedynie Yamacha T-max 46000Komentatorzy napisał(a):wielu z Was pisze o cenie, czy ktoś moze podać ceny na BMW?<br><hr>Pawel<br>Komentatorzy napisał(a):C600 - 44600 z abs w serii, C650 - 46400 z abs w serii<br><hr>Statystyk<br>
ma podobnÄ… cene. <br><hr>Pawel
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzikusy z południa ( jak mówia w Polsce ) kupuja mniejsze pojemnosci Hondy. W zeszłym roku królem sprzedazy skuterów był we Włoszech Honda SH300 ( w Polsce kosztuje z ABS 20tys ) sprzedano we Włoszech ponad 12tys sztuk,Komentatorzy napisał(a):Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.<br><hr>Miecio<br>Komentatorzy napisał(a):Gdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie. <br><hr>SiSi<br>Komentatorzy napisał(a):chłopcze nikt nie słyszał o Hondzie SW ? na południu Europy SW600 a przede wszystkim SW400 ( podobnie jak ich poprzednicy Silver Wing 400 i 600) sprzedają sie bardzo dobrze ( lepiej niz Burgman nieco słabiej niz T-max). Zadaj sobie troche trudu i poszukaj statystyk sprzedaży zanim zaczniesz bić piane. <br><hr>Pawel<br>Komentatorzy napisał(a):No tak sie składa że znam włoskie klimaty. SW400 jest rzeczywiście popularny, ale to jednocylidrowiec i zupełnie inna, niższa klasa. SW600 to rzadkość na drogach. <br><hr>SiSi<br>Komentatorzy napisał(a):SW 600(35500) w polsce drozsze od SW400 (34000) o 1500PLN co stoi na przeszkodzie by kupić wg Ciebie pojazd wyzszej klasy ?<br><hr>kowal<br>Komentatorzy napisał(a):To oczywiste, tylko dzikusy z północy (jak się we Włoszech mowi o Polsce i okolicy) tego nie rozumieją. Po co ci krowiasta SW600 jak SW400 jest tansza przy kupnie i ma mniejsze spalanie a jeździ dużo fajniej. Mniej znaczy lepiej. A Tmax, SRV i C600 to inna liga bo to skutery z zabudowanym silnikem w ramie, inna technologia ale i wyższa cena.<br><hr>SiSi<br>
drugi opd wzgledem popularnosci jeset SH150 - ponad 5tys sztuk kolejny to SH125 ponad 5tys sztuk , potem długo nic i Piagio Liberty <br><hr>kowal
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nigdy nie miałeś bmw i nie wiesz co piszesz..<br><hr>agnosticKomentatorzy napisał(a):Chyba niedługo okaże się, że te skutery zajmują czołowe miejsca w sprzedaży, bo Niemcy kupią 90% produkcji. Ja miałem raz w życiu motocykl BMW i to nowy, i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że technologię BMW można śmiało porównać do polskich WS-ek czy WF-emek, tylko, że BMW częściej się psuło. A to spalanie 5L to chyba na jedno koło...hue...hue<br><hr>locus<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w związku z tym że "przerobiłem" już parę modeli (ZSRR, PRL, Japonia, Niemcy) mam taką propozycję dla pesymistów: proszę sobie wykręcić dowolną śróbę z niemca i i dowolny odpowiednik z innej maszyny. Pooglądać, zważyć, podrzucić na ręku... posmakować. Prawda jest taka, że szwabska technologia metalu jest milenium przed resztą . Nie to że jestem germanofilem bo właśnie że nie przepadam za ludami zza Odry. Nie trzeba skończyć inżynierii materiałowej na polibudzie. Ostatecznie można położyć na imadle i picnąć młotkiem. I tyle w tym temacie.<br><hr>agnosticKomentatorzy napisał(a):Chyba niedługo okaże się, że te skutery zajmują czołowe miejsca w sprzedaży, bo Niemcy kupią 90% produkcji. Ja miałem raz w życiu motocykl BMW i to nowy, i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że technologię BMW można śmiało porównać do polskich WS-ek czy WF-emek, tylko, że BMW częściej się psuło. A to spalanie 5L to chyba na jedno koło...hue...hue<br><hr>locus<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a tak wogóle to "śruba" pisze się przez u otwarte - ty debi..uKomentatorzy napisał(a):Chyba niedługo okaże się, że te skutery zajmują czołowe miejsca w sprzedaży, bo Niemcy kupią 90% produkcji. Ja miałem raz w życiu motocykl BMW i to nowy, i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że technologię BMW można śmiało porównać do polskich WS-ek czy WF-emek, tylko, że BMW częściej się psuło. A to spalanie 5L to chyba na jedno koło...hue...hue<br><hr>locus<br>Komentatorzy napisał(a):w związku z tym że "przerobiłem" już parę modeli (ZSRR, PRL, Japonia, Niemcy) mam taką propozycję dla pesymistów: proszę sobie wykręcić dowolną śróbę z niemca i i dowolny odpowiednik z innej maszyny. Pooglądać, zważyć, podrzucić na ręku... posmakować. Prawda jest taka, że szwabska technologia metalu jest milenium przed resztą . Nie to że jestem germanofilem bo właśnie że nie przepadam za ludami zza Odry. Nie trzeba skończyć inżynierii materiałowej na polibudzie. Ostatecznie można położyć na imadle i picnąć młotkiem. I tyle w tym temacie.<br><hr>agnostic<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapomniałeś dodać ze żeby odkręcić co ważniejszą śrubę od współczesnego Niemca trzeba zakupić klucz pasujący tylko do tej śruby, żeby zakończyć przegląd lub skasować błędy komputera ( choćby zmianę oleju lub klocków) trzeba mieć autoryzowany dostęp do systemu fabrycznego via net. A jeśli porównujesz inżymierię materiałową to może skupimy się na nagminnie padających wałach korbowych GS1200 czy problemach ze skrzynią biegów S1000r ?<br><hr>Z polibudyKomentatorzy napisał(a):Chyba niedługo okaże się, że te skutery zajmują czołowe miejsca w sprzedaży, bo Niemcy kupią 90% produkcji. Ja miałem raz w życiu motocykl BMW i to nowy, i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że technologię BMW można śmiało porównać do polskich WS-ek czy WF-emek, tylko, że BMW częściej się psuło. A to spalanie 5L to chyba na jedno koło...hue...hue<br><hr>locus<br>Komentatorzy napisał(a):w związku z tym że "przerobiłem" już parę modeli (ZSRR, PRL, Japonia, Niemcy) mam taką propozycję dla pesymistów: proszę sobie wykręcić dowolną śróbę z niemca i i dowolny odpowiednik z innej maszyny. Pooglądać, zważyć, podrzucić na ręku... posmakować. Prawda jest taka, że szwabska technologia metalu jest milenium przed resztą . Nie to że jestem germanofilem bo właśnie że nie przepadam za ludami zza Odry. Nie trzeba skończyć inżynierii materiałowej na polibudzie. Ostatecznie można położyć na imadle i picnąć młotkiem. I tyle w tym temacie.<br><hr>agnostic<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co ciekawe BMW wykorzystało w swoich skuterach silnik... ze skutera Kymco MyRoad 700ccm. Pomniejszono tylko pojemność (być może wymóg umowy między firmami)... GT fajny, tylko te motocyklowe zegary rażą... Deska (i całość) Hondy SilverWing to jest to...<br><hr>Slawoy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz rację, trudno mieć wyrobione zdanie na temat czegoś, czego nie ma dostępnego na rynku. A swoją drogą nie chciałbym mieć "skutera widmo" jak te dwie beemki...<br><hr>motyw_nowyKomentatorzy napisał(a):Nie rozumiem tej nagonki na BMW, chyba wrzucają te komentarze dealerzy japońskiej konkurencji. Z tymi skuterami to juz zupełnie paranoja, bo nikt z piszących tutaj nimi jeszcze nie jeździł ale co drugi już ma wyrobione zdanie że to badziewie. Ludzie, litości (żeby nie było - sam jeżdże japończykiem).<br><hr>Erni<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i prawda, ja też wolę. Zwłaszcza takiego TMAXa, jeździ się nim jak moto. To w sumie jedyny skuter, na ktory nie wstyd wsiąść motocykliście ha ha<br><hr>geronimoKomentatorzy napisał(a):dobre są bmw ale wole sportowe !<br><hr>MrVego19<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Co oczywiste kontrola trakcji w pojeździe wykorzystującym przekładnię CVT jest zagadnieniem natury nierealnej..." To zastanawiające stwierdzenie, ponieważ mój BMW C650 GT ma kontrolę trakcji.<br><hr>maxifan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość