Zobacz wątek - Supermoto wybór

Supermoto wybór

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Supermoto wybór

Postprzez dodik6 » 20/3/2012, 16:04

Witam, miałem juz skuterka a teraz chciałbym się przaerzucić na coś mocniejszego ;) Strasznie podobają mi się supermoto ;) Motor dostane dopiero w wakacje ale chciałbym się już o nim dowiedziec. A więc tak po pierwsze mam 17 lat 190cm 75kg . Czy husqvarna sms 125 to byłby odpowiedzni motor dla mnie? Wiem że mogłby być trochę niski dla mnie. Prosiłbym was o opisanie i opinie na jego temat i czy części są w miare dostępne ;) I jeszcze jaką mocą maksymalną dysponuje ten motor, jakie ma przyspiesznie . Jeżeli znacie jakieś dobre sm jeszcze to piszcie jakie.
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez dodik6 » 20/3/2012, 18:32

Widze, że mało ludzi jest na tym forum znających się na supermoto ;( co mnie bardzo martwi
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez komarcc » 20/3/2012, 18:57

Dopiero minęły dwie godziny po zadaniu pytania, a Ty już zaśmiecasz swój wątek. Poza tym jeśli chcesz coś dodać to używaj opcji edytuj!

Takim zachowaniem Twoje szanse na otrzymanie odpowiedzi spadły na poziom beznadziejny.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez dodik6 » 20/3/2012, 19:01

no dobra dobra przepraszam i czekam na opinie
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 20/3/2012, 19:52

ogólnie pojęcie SM w pojazdach 125 w 2T to troche nieporozumienie. aczkolwiek jak juz tak to nazwiemy to wymieniony wyzej sprzet jest niezły. jest dosyc mocny, i ma niezły stosunek mocy do stopnia wyżyłowania silnika. czyli pozwala sie pobawic, a z kolei nie musisz co kilka wyjazdów robic remontu silnika. co do mocy - poczytaj dane serwisowe, choc ciexzko trafic na jakies konkretne. przyspieszenia jeszcze nie widziałem żeby jaki kolwiek producent podawał. z motocykli słabszych, ale wymagających jeszcze mniej remontów jest np yamaha DT 125, z motocykli które są nieco mocniejsze, a wiec bardziej wyczynowe, które wiadomo wiecej palą i wiecej kosztują to KTM EXC 125
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25979
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dodik6 » 20/3/2012, 20:04

No włąsnie na początku także zastanawiałem się nad ktm exc 125 ale strasznie podobają mi się motorki na oponkach sm i wogóle te tarcze duże zarąbiście to wygląda. A przerobienie exc na supermoto to chyba wydatek (nie wiem bo nie czytałem)
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 20/3/2012, 20:13

sama przeróbka nie jedzte bardzo kosztowna, do amatorskiej jazdy za koło 2000 zł mozna miec komplet kół z napędem i plastikami + adapter. stare koła enduro sprzedasz tez w niezłej cenie. wiec wkładu moze byc 1000-500 zł nie wiecej. z kolei w EXC utrzymanie sporo kosztuje i tym bym sie bardziej martwił :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25979
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dodik6 » 22/3/2012, 19:22

Mama zapytanie ;) Włąśnie oglądałem motorki na allegro i mam 3 na oku ;) tylko nie wiem czemu na jednym jest napisane husqvarna sm 125 tuning 30km ..... nie rozumiem a potem pisze ze odblokowana i wogole . Myślałem ze one maja 35 koni a nie 30 ;( na dodatek tuning hahah
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 22/3/2012, 19:31

co ci z tych koni i samej liczby ? czy wiesz co potrafi zdrowa 30 konna lekka maszyna ? 35 koni maja sportowe hard enduro. wyczynówki crossówki mają koło 40 koni - nowe salonowe. sprzet kilku letni nie ma tylu koni co sprzęt nowy. wiec te wszystkie dane są często wyssane z palca. i nie sugerował bym sie nimi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25979
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dodik6 » 22/3/2012, 19:37

no ja cb rozumiem i mi z całą pewnością na poczatek 30 koni by starczyło tylko nie rozumiem tego ze wszyscy piszą ze 35 koni a tutaj na dodatek tuning i 30 ... i jest przy iej jeden plus ;) mozna zarejstrowac na 50 hihihihi
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Kaai » 22/3/2012, 19:50

jak coś ma pojemność >50ccm to NIE można rejestrować na 50. To jest chyba logiczne.
na 125 musi mieć pojemność do 125 i do 11 KW
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez dodik6 » 22/3/2012, 22:06

No0 niby jest , ale gościu pisze że mozna to co ja na to mam poradzić ....??? ;) Chyba ze kit wciska
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 22/3/2012, 22:12

nie mozna i juz, to że smigają 125/50 to znaczy że ktos sie nie boi, i smiga na motocyklu ze sfałszowanymi dokumentami, i w razie wypadku bierze całą odpowiedzialnosc szkody na siebie... wiec po zakupie takiego moto albo przerejestrowujesz go na 125 normalnie, albo nie kupujesz w ogóle ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25979
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dodik6 » 23/3/2012, 20:37

Czy gas gas sm 125 to motorek godny uwagi? co o nim sądzicie ?
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 23/3/2012, 23:12

ogólnie gas gas to bardzo dobra firma, ale niestety w PL mało popularna i jest nieco problem z częsciami ;/ oczywiscie podstawowe eksploatacyjne sa, ale mniej typowe są tylko na zamówienie co wiaze sie z dodatkowymi kosztami i wiekszymi cenami częsci. no i praktycznie nie ma mowy o uzywkach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25979
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dodik6 » 24/3/2012, 16:36

Czyli nie warto go kupowac?? to znaczy ja nie bede jezdzil jak jakis pro i go pałowal to raczej nie powinien się psuć no nie?? wiadomo ze nieraz to po prostu pech i coś wysiądzie. Czekam na fachowe porady ;)
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dodik6 » 25/3/2012, 15:08

W ostromecku kuj.pomorskie (niedaleko mnie) znalazłem dilera który sprowadza częsci do gas gas ;) Sądzicie ze będą bardzo drogie?? wiadomo ze drozsze bo o uzywkach nie ma mowy ;) Szkoda ze nikt nie chce sie wypowiedziec ;( jeszcze jedno , okolo ile kilometrow przejade na jednym tłoku? sądze ze nie tak jak w np. typowych crossach mysle ze wiecej no nie?
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 25/3/2012, 16:57

generalnie zaden motocykl sie nie psuje od tak. psuje sie wtedy kiedy sie zaniedba serwis. a serwis w wyczynówkach jest dosyc częsty. tam silniki są czesto przeszczepiane z crossówek, z lekkimi modyfikacjami. częsci bedą nieco drozsze z pewnoscia. jak np tłok 300 zł do huski to do gasgasa z 320-350 zł mniej wiecej. wiec tak o ;P sprzet technicznie jest swietny. co do ile km ciezko powiedziec bo te silniczki raczej rozlicza się w motogodzinach. najlepiej było by dorwać ksiązke serwisową i tam poczytac. bo jak juz widzisz, moto mało znane i nie oczekuj odpowiedzi z miejsca na temat takich danych ;P ja gasgasa kilka razy na oczy widziałem chodź siedze w sporcie ładnych kilka lat. a tym bardzie na oczy nie widziałem ksiązki serwisowej ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25979
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dodik6 » 25/3/2012, 18:14

hehe ;) no tak rozumiem, widzę że się pakuje w nieznane ;) własnie czego ja oczekuje... odpowiedzi jak to jest tak malo znany motor ;) Jak ktoś coś jeszcze będzie chciał dodać to piszcie czekam z niecierpliwością .
dodik6
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/2/2011, 12:58
Lokalizacja: Bydgoszcz



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr
cron