Zobacz wątek - Pomocy!! Derbi GPR 50R strasznie dużo pali...!!
NAS Analytics TAG

Pomocy!! Derbi GPR 50R strasznie dużo pali...!!

i inne małe pojemności
_________

Pomocy!! Derbi GPR 50R strasznie dużo pali...!!

Postprzez drovpl » 19/5/2007, 22:53

Witam!! Mam pytanie... Mam DERBI GPR 50R z 99 roku kupiłem go tydzien temu. Motor jest po tuningu - ma założony cylinder 70ccm, stożkowy filtr powietrza oraz sportowy moduł... Problemem jest to, że strasznie dużo pali... Wyregulowałem gaźnik ale to nic nie daje... Jest jeszcze jakis sposob zeby zmniejszyc spalanie? Aha i jeszcze mam pytanie czy jeśli został zmieniony cylinder na 70ccm to trzeba dolewać oleju do paliwa czy wystarczy jak bedzie dawany z dozownika... Pozdrawiam i czekam na odpowiedz...
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
drovpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
Lokalizacja: Rzeszów


Postprzez pawlak200192 » 20/5/2007, 09:48

ile pali??
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez drovpl » 20/5/2007, 10:51

zalałem 6 litrów do pustego baku i przejechalem 80 km i zdechł z głodu...
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
drovpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Fenek16 » 20/5/2007, 11:09

Co do oleju to mozesz podkręcić dozownik zamiast dolewać do baku...

Po drugie, jak jeździć na full gazie to mozliwe, że Ci dużo zje wachy. Ale to nie jest raczej tak...

Zmieniałeś świece na nową? Może masz gdzieś nieszczelność albo nie zakręcasz kranika na noc?

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez drovpl » 20/5/2007, 11:15

Nie zmieniałem świecy. A na noc kranik zakręcam... A jak podkręcić dozownik? I jak wogóle sprawdzić czy jest dobry... Bo niedawno go kupiłem więc nie wiem jak z tym dozownikiem jest...
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
drovpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Å»YTNIA SQUAD PIOTRKÓW » 20/5/2007, 11:59

moja apka rs 50 pali 5l i nie jest tunowana tylko rozblokowana ale nie zakręcam na noc wachy a dozownik czyt działa banalnie sprzawdzić:
1. odpalasz moto
2. wyjmujesz szlaufik co idzie od ozownika do gaźnika
3.dodajesz gazu
4. patrzysz czy leci powolutku z niego olej jeśli tak to nie masz się czego martwić, jeśli nie czeka Cię regulacja dozownika lub naprawa go
5. nie zapomnij założyć szlaufika :lol:
pozdro 8)
aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
Avatar użytkownika
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53

Postprzez pawlak200192 » 20/5/2007, 12:26

ja mam dozownik normalnie ustawiony, ale zawsze jak dolewam oleju to 1-2 nakrętki daje do baku :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez drovpl » 20/5/2007, 12:36

ale czy musze podkręcic dozownik jesli mam cylinder 70??
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
drovpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez pawlak200192 » 20/5/2007, 12:46

no minimalnie by ni zaszkodzilo

większy cylinder to większa powieszchnia do smarowania olejem więc to logiczne ze lepiej by bylo podkręcic 8) :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez drovpl » 20/5/2007, 12:57

ok dzieki to teraz mi powiedzcie jak go podkręcic :D
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
drovpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez pawlak200192 » 20/5/2007, 13:14

poprostu podciÄ…gasz lekko linke ktora do niego idzie
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez drovpl » 20/5/2007, 19:45

aha dzieks... A tego spalania nie da sie zmniejszyc?
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
drovpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Fenek16 » 20/5/2007, 20:10

Albo moc albo spalanie, można zrobić tak, że bedzie palił 3l, ale motor bedzie stawał pod górke, a nawet na prostej :lol:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez drovpl » 20/5/2007, 20:27

aha :D to juz wole zostac przy tym spalaniu... :D a nie wiecie gdzie moge dostać plastiki do Derbi GPR 50R 99r. ?? Aha i czy jak założylbym do niego tłumik od np jakiejś 600 to nie osłabiłoby go?
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
drovpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Fenek16 » 21/5/2007, 15:00

Osłabi Ci bo bedzie moto cięższy i w dodatku tylko na jedną strone( przy stuncie przerąbane). Motor bedzie śmiesznie ( wiesniacko jak to mówią) wyglądał, wogole sie taka rura do niego nie komponuje. Poza tym te tematy już były poruszane dziesiątki razy...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez pawlak200192 » 21/5/2007, 15:05

do 2t nie daje sie tłumika od 4t :!:
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez drovpl » 21/5/2007, 15:07

w sumie masz racje... oki dzieki za odpowiedzi... Pozdrawiam :D
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
drovpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
Lokalizacja: Rzeszów



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê