Pomocy!! Derbi GPR 50R strasznie dużo pali...!!
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Pomocy!! Derbi GPR 50R strasznie dużo pali...!!
Witam!! Mam pytanie... Mam DERBI GPR 50R z 99 roku kupiłem go tydzien temu. Motor jest po tuningu - ma założony cylinder 70ccm, stożkowy filtr powietrza oraz sportowy moduł... Problemem jest to, że strasznie dużo pali... Wyregulowałem gaźnik ale to nic nie daje... Jest jeszcze jakis sposob zeby zmniejszyc spalanie? Aha i jeszcze mam pytanie czy jeśli został zmieniony cylinder na 70ccm to trzeba dolewać oleju do paliwa czy wystarczy jak bedzie dawany z dozownika... Pozdrawiam i czekam na odpowiedz...
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
- drovpl
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
- Lokalizacja: Rzeszów
Co do oleju to mozesz podkręcić dozownik zamiast dolewać do baku...
Po drugie, jak jeździć na full gazie to mozliwe, że Ci dużo zje wachy. Ale to nie jest raczej tak...
Zmieniałeś świece na nową? Może masz gdzieś nieszczelność albo nie zakręcasz kranika na noc?
Pozdro
Po drugie, jak jeździć na full gazie to mozliwe, że Ci dużo zje wachy. Ale to nie jest raczej tak...
Zmieniałeś świece na nową? Może masz gdzieś nieszczelność albo nie zakręcasz kranika na noc?
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Nie zmieniałem świecy. A na noc kranik zakręcam... A jak podkręcić dozownik? I jak wogóle sprawdzić czy jest dobry... Bo niedawno go kupiłem więc nie wiem jak z tym dozownikiem jest...
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
- drovpl
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
- Lokalizacja: Rzeszów
moja apka rs 50 pali 5l i nie jest tunowana tylko rozblokowana ale nie zakręcam na noc wachy a dozownik czyt działa banalnie sprzawdzić:
1. odpalasz moto
2. wyjmujesz szlaufik co idzie od ozownika do gaźnika
3.dodajesz gazu
4. patrzysz czy leci powolutku z niego olej jeśli tak to nie masz się czego martwić, jeśli nie czeka Cię regulacja dozownika lub naprawa go
5. nie zapomnij założyć szlaufika
pozdro
1. odpalasz moto
2. wyjmujesz szlaufik co idzie od ozownika do gaźnika
3.dodajesz gazu
4. patrzysz czy leci powolutku z niego olej jeśli tak to nie masz się czego martwić, jeśli nie czeka Cię regulacja dozownika lub naprawa go
5. nie zapomnij założyć szlaufika

pozdro

aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
-
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
no minimalnie by ni zaszkodzilo
większy cylinder to większa powieszchnia do smarowania olejem więc to logiczne ze lepiej by bylo podkręcic

większy cylinder to większa powieszchnia do smarowania olejem więc to logiczne ze lepiej by bylo podkręcic


- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
aha
to juz wole zostac przy tym spalaniu...
a nie wiecie gdzie moge dostać plastiki do Derbi GPR 50R 99r. ?? Aha i czy jak założylbym do niego tłumik od np jakiejś 600 to nie osłabiłoby go?


Serce bije w tempie obrotów maszyny...
- drovpl
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 19/5/2007, 22:49
- Lokalizacja: Rzeszów
Osłabi Ci bo bedzie moto cięższy i w dodatku tylko na jedną strone( przy stuncie przerąbane). Motor bedzie śmiesznie ( wiesniacko jak to mówią) wyglądał, wogole sie taka rura do niego nie komponuje. Poza tym te tematy już były poruszane dziesiątki razy...
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości