Motocykl za ~5000zł, oszczędny lecz z pazurem.ninja250,gs500
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Motocykl za ~5000zł, oszczędny lecz z pazurem.ninja250,gs500
Witam.
Stoję przed wyborem kupna drugiego w swojej "karierze" pojazdu. Mam 20lat i kilka miesięcy temu sprzedałem yamahę yzf r125, ponieważ była trochę za słaba i niestety sporo paliła.
Jestem studentem i potrzebuję motocykla do jazdy przeważnie po stolicy i jej okolicach. Wiadomo... fajnie jak maszyna ładnie się prezentuje i szybko wchodzi na obroty, ale rozsądek mówi też, że trzeba dbać o paliwo przy takich cenach...
Tak więc dobrze by było gdyby jakoś wyglądał (podoba mi się ninja250r), w miarę mało palił(również kawa, suzi gs500 itd.) i żeby dawał trochę frajdy z jazdy. Wiem, że ciężko to pogodzić ale zacząłem dorywczo pracować i muszę powoli kierować się ku jakiejś maszynie.
Chciałbym zaznaczyć, że na razie nie chce przekraczać granicy +500ccm ze względu na koszty i niestety rodziców...
Z góry dzięki za odpowiedzi
Stoję przed wyborem kupna drugiego w swojej "karierze" pojazdu. Mam 20lat i kilka miesięcy temu sprzedałem yamahę yzf r125, ponieważ była trochę za słaba i niestety sporo paliła.
Jestem studentem i potrzebuję motocykla do jazdy przeważnie po stolicy i jej okolicach. Wiadomo... fajnie jak maszyna ładnie się prezentuje i szybko wchodzi na obroty, ale rozsądek mówi też, że trzeba dbać o paliwo przy takich cenach...
Tak więc dobrze by było gdyby jakoś wyglądał (podoba mi się ninja250r), w miarę mało palił(również kawa, suzi gs500 itd.) i żeby dawał trochę frajdy z jazdy. Wiem, że ciężko to pogodzić ale zacząłem dorywczo pracować i muszę powoli kierować się ku jakiejś maszynie.
Chciałbym zaznaczyć, że na razie nie chce przekraczać granicy +500ccm ze względu na koszty i niestety rodziców...
Z góry dzięki za odpowiedzi

- k3nio
- Świeżak