[Suzuki SV650] Używane: Suzuki SV650 vs. Kawasaki ER-6
Posty: 52
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
"Warto też dodać, że do odkręcenia przedniej świecy trzeba rozbierać pół motocykla" - co za bzdety, do wykręcenia świecy wystarczy odkręcić jedną śrubę przy chłodnicy z prawej strony motocykla i uchylić chłodnicę do przodu. 3 min. roboty. Powaga<br><hr>bomarlejo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie rozumie tych ktorzy tak jaraja sie sv-ka i jej silnikiem... Polatałem troche tym sprzetem i niestety musze stwierdzic ze to moto dla dziewczyn... Byc moze mocny, jak na 650 dół ale środek i góra bez tego wyrywania, za ktore kocham japonskie motocykle..<br><hr>Z750
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeżeli jeszcze raz ktoś napisze, że czujnik sprzęgła służy tylko do odpalania i wystarczy zlutować 2 kabelki i po kłopocie to niech lepiej napisze od razu klauzulę, że nie odpowiada za powstałe szkoda na silniku. Ten czujnik idzie w obieg do map zapłonu i paliwa i tlko pozornie działa "jedynie" do odpalania. Sam sobą nic nie robi ale jego pozycja zwarta przy zapiętym biegu podczas jazdy zmiania mapę zapłonu na tę z biegu jałowego. Czym to skutkuje? Domyślcie się sami. To samo tyczy się KAŻDEGO suzuki z tym czujnikiem na wtrysku paliwa. Wystarczy przestudiować zagraniczne fora, biuletyny serwisowe (jak ktoś ma dojście) i serwisówki. <br><hr>Przemo_rene
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bzdury opowiadasz i się nie znasz.<br><hr>Hej koleżkoKomentatorzy napisał(a):jeżeli jeszcze raz ktoś napisze, że czujnik sprzęgła służy tylko do odpalania i wystarczy zlutować 2 kabelki i po kłopocie to niech lepiej napisze od razu klauzulę, że nie odpowiada za powstałe szkoda na silniku. Ten czujnik idzie w obieg do map zapłonu i paliwa i tlko pozornie działa "jedynie" do odpalania. Sam sobą nic nie robi ale jego pozycja zwarta przy zapiętym biegu podczas jazdy zmiania mapę zapłonu na tę z biegu jałowego. Czym to skutkuje? Domyślcie się sami. To samo tyczy się KAŻDEGO suzuki z tym czujnikiem na wtrysku paliwa. Wystarczy przestudiować zagraniczne fora, biuletyny serwisowe (jak ktoś ma dojście) i serwisówki. <br><hr>Przemo_rene<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
@ Boczo - nonono
Trzeba było porównać SV650 z Ducati Monsterem 600 bądź 620 ie - nie pasowałoby lepiej? Czy jednak mocowo za duża różnica? (wtedy z 750?)<br><hr>morham

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panowie, powiedzcie pasuje na ER6 2częściowa skóra z garbem? czy bedzie to wyglądało smiesznie<br><hr>mokryłili
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Śmieszne to zadałeś pytanie...Komentatorzy napisał(a):Panowie, powiedzcie pasuje na ER6 2częściowa skóra z garbem? czy bedzie to wyglądało smiesznie<br><hr>mokryłili<br>
Jeżeli ważniejsze jest dla Ciebie to jak wyglądasz, a na dalszym planie stawiasz bezpieczeństwo, to życze Cie powodzenia...<br><hr>Z750
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kawa to sprzęt kobiet. SV 650 dla początkujących z jazdą mężczyzn. Poza tym silniki rzedowe, to tylko 4 cylindry, 2 wydaja odgłosy jak... no właśnie jak co? 2 cylindry w układzie V to co innego. <br><hr>marcinek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie o to chodzi, bezpieczeństwo oczywiście ważniejsze, ale mając do wydania kase patrze teeż na wygląd a za 1500 dostane też inne ciuchy więc stąd to pytanie. Kombi który przymierzałem pasuje iedalnie wiec wolałbym tą opcje.<br><hr>mokryłiliKomentatorzy napisał(a):Panowie, powiedzcie pasuje na ER6 2częściowa skóra z garbem? czy bedzie to wyglądało smiesznie<br><hr>mokryłili<br>Komentatorzy napisał(a):Śmieszne to zadałeś pytanie...
Jeżeli ważniejsze jest dla Ciebie to jak wyglądasz, a na dalszym planie stawiasz bezpieczeństwo, to życze Cie powodzenia...<br><hr>Z750<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Stary no kwestia gustu. Widzisz ja mam na odwrót mnie nie jara jazda rzędówką i zamieniłem ją na V i odpowiada mi, a tekst że dla dziewczyny nie skomentuje.<br><hr>ŁenekKomentatorzy napisał(a):Nie rozumie tych ktorzy tak jaraja sie sv-ka i jej silnikiem... Polatałem troche tym sprzetem i niestety musze stwierdzic ze to moto dla dziewczyn... Byc moze mocny, jak na 650 dół ale środek i góra bez tego wyrywania, za ktore kocham japonskie motocykle..<br><hr>Z750<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A czemu do er6 miałoby nie pasować. Moim zdaniem bedzie okej. <br><hr>er6Komentatorzy napisał(a):Panowie, powiedzcie pasuje na ER6 2częściowa skóra z garbem? czy bedzie to wyglądało smiesznie<br><hr>mokryłili<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie badz śmieszny z tym "dla kobiet". Co do dzwieku to po prostu kwestia gustu. Mi akurat bardzo się podoba dzwiek rzedowej dwójki.<br><hr>er6Komentatorzy napisał(a):Kawa to sprzęt kobiet. SV 650 dla początkujących z jazdą mężczyzn. Poza tym silniki rzedowe, to tylko 4 cylindry, 2 wydaja odgłosy jak... no właśnie jak co? 2 cylindry w układzie V to co innego. <br><hr>marcinek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czyli wg ciebie Ducati z takich własnie rur tez jest prymitywne?? niebywale ciekawe ;D nie wyłącznie masa motocykla wpływa na jego prowadzanie a technologia, charakterystyka i właściwości zawieszenia. sam środek ciężkości w kawie jest tak zlokalizowany ze sam motocykl wydaje się lżejszy. No i prosze mi wytłumaczyc gdzie napisałem o tym jak swietnie kawasaki nadaje sie do bicia rekordow na torze? Kolego nie spoć sie proszę i dalej wal sobie konia przed zdjęciem suzuki gs z silnikiem V2 650 ;] <br><hr>olekKomentatorzy napisał(a):co to za porównanie? kawa jest technologicznie sporo wyżej niż ta budżetówka od suzuki. spalanie podobne?? to się uśmiałem;p mi kawa spalała od 4 do 6 litrów a ta "fałka" potrafi wypić nawet 8-9. PRZESIADŁEM SIĘ Z SV NA er-6n I NIE ŻAŁUJE!! na kartodromie zaczynam uzyskiwać lepsze czasy niż na tym wozie drabiniastym od suzuki<br><hr>olek<br>Komentatorzy napisał(a):Taaaa, SV cała z lekkich profili aluminiowych, a Kawa z chamskich stalowych rur, też mi technologia. Ze spalaniem to jakieś wartości z dupska wyciągnałeś. No i na pewno Kawasaki zaprojektowało ER abyś bił rekordy na brudnym kartingu. Są z ciebie dumni. Koniec przekazu.<br><hr>Dżizus Krajst<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"pewnie nigdy nawet nie siedzialeś na SV"Komentatorzy napisał(a):co to za porównanie? kawa jest technologicznie sporo wyżej niż ta budżetówka od suzuki. spalanie podobne?? to się uśmiałem;p mi kawa spalała od 4 do 6 litrów a ta "fałka" potrafi wypić nawet 8-9. PRZESIADŁEM SIĘ Z SV NA er-6n I NIE ŻAŁUJE!! na kartodromie zaczynam uzyskiwać lepsze czasy niż na tym wozie drabiniastym od suzuki<br><hr>olek<br>Komentatorzy napisał(a):bredzisz jak potłuczony, pewnie nigdy nawet nie siedzialeś na SV. 8-9 litrów? taaa bujać to my nie nas. kupiłeś ten nocnik to się ciesz ale naprawdę do SV to mu jeszcze trochę brakuje.<br><hr>chlor<br>
chłopczyku, prosze cie. jakies 2-3 lata temu robiłem tym moto wiecej kilometrow miesiecznie niz ty przez cale swoje marne zycie. Do wi dze nia!!!<br><hr>olek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przemo rene, mapy zapłonu w wersji na wtrysku?
Kurcze chyba mi komputer ukradli spod kanapy;D
<br><hr>KN
Kurcze chyba mi komputer ukradli spod kanapy;D
<br><hr>KN
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
BŁĘDY:
1) Modele SV na wtrysku były od 2003r. a nie od 2004r.
2) Do wykrecenie przedniej swiecy w SV potrzeba hmm 6-8 minut. I nie trzeba rozbierac NIC.
Reszta sie w miare zgadza, chociaz spalanie ponizej 5 litrow w SV to przy emeryckiej jeździe.<br><hr>SVkowicz
1) Modele SV na wtrysku były od 2003r. a nie od 2004r.
2) Do wykrecenie przedniej swiecy w SV potrzeba hmm 6-8 minut. I nie trzeba rozbierac NIC.
Reszta sie w miare zgadza, chociaz spalanie ponizej 5 litrow w SV to przy emeryckiej jeździe.<br><hr>SVkowicz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy świat motocyklowy kończy się na Kawasaki Er-6, Suzuki SV, Hondzie CB czy innych mało polotnych modelach. Przecież na rynku było kilka bardziej ciekawych marek, które spokojnie mogły by zastąpić te modele. Więc odpowiedz - żaden <br><hr>moto
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Więc co proponujesz?<br><hr>badboyKomentatorzy napisał(a):Czy świat motocyklowy kończy się na Kawasaki Er-6, Suzuki SV, Hondzie CB czy innych mało polotnych modelach. Przecież na rynku było kilka bardziej ciekawych marek, które spokojnie mogły by zastąpić te modele. Więc odpowiedz - żaden <br><hr>moto<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Być może faktycznie mnie troche poniosło, lecz napisalem tak chyba dlatego, ze wlasnie moja panna lata na sv...<br><hr>Z750Komentatorzy napisał(a):Nie rozumie tych ktorzy tak jaraja sie sv-ka i jej silnikiem... Polatałem troche tym sprzetem i niestety musze stwierdzic ze to moto dla dziewczyn... Byc moze mocny, jak na 650 dół ale środek i góra bez tego wyrywania, za ktore kocham japonskie motocykle..<br><hr>Z750<br>Komentatorzy napisał(a):Stary no kwestia gustu. Widzisz ja mam na odwrót mnie nie jara jazda rzędówką i zamieniłem ją na V i odpowiada mi, a tekst że dla dziewczyny nie skomentuje.<br><hr>Łenek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No więc, zależy czy masz nakeda czy Skę, w Sce jeśli jest oryginalny kluz suzuki z salonu(z serwisówki) to fakt, swiece wymienia sie w mig. Jesli zaś któryś z poprzednich właścicieli zapodział gdzieś takowy to faktycznie wymiana trwa około 3 godzin. Wiem z autopsji- zdjęcie owiewki + odkręcenie wentylatora od chłodnicy+ wykręcenie wszystkich śrub mocujących chłodnice- odgięcie no i finalnie klucz się mieści:) z tyłu problemu nie ma- podnosimy bak, myk i świeca wychodzi:D, warto dodać, że Gaźnikowa SVka STRASZLIWIE NIENAWIDZI JAZDY NA 1 KOLE, a podnosi się z gazu jak szatan- i jaaaak tu nie podnosić przodu? ano tak, że dłuższe gumowanko konczy się padnięciem panewek:(- głównie dlatego, że nie mogłem moją svką się pobawić na kole mimo że ona bardzo tego chciała to ją sprzedałemKomentatorzy napisał(a):BŁĘDY:
1) Modele SV na wtrysku były od 2003r. a nie od 2004r.
2) Do wykrecenie przedniej swiecy w SV potrzeba hmm 6-8 minut. I nie trzeba rozbierac NIC.
Reszta sie w miare zgadza, chociaz spalanie ponizej 5 litrow w SV to przy emeryckiej jeździe.<br><hr>SVkowicz<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 52
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości