zx6r (08) vs cbr 600 (06-08) vs gsx-r 600, 750 k6,7 vs r6 07
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
zx6r (08) vs cbr 600 (06-08) vs gsx-r 600, 750 k6,7 vs r6 07
Witam serdecznie
Chciałbym poznać wasze opinie na temat tych motorków ponieważ chciałbym zakupić sobie jeden z ich na ten sezon. w grę wchodzi jazda po torze, po mieście jaki w długie trasy turystyczne który waszym zdaniem był by najlepszą opcja.
Chciałbym poznać wasze opinie na temat tych motorków ponieważ chciałbym zakupić sobie jeden z ich na ten sezon. w grę wchodzi jazda po torze, po mieście jaki w długie trasy turystyczne który waszym zdaniem był by najlepszą opcja.
- chiczkok007
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/8/2009, 17:14
- Lokalizacja: Opoczno
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że K6/K7 600 i 750 to dwa bardzo różniące się motocykle. Długie trasy na sporcie będą trochę uciążliwe
Oblataj każdego i wybierz tego, który Ci się podoba, patrz bardziej pod kątem komfortu.

Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Całkowicie się z tobą zgadzam. Niestety nie mam okazji poszaleć każdym z nich
Dlatego chciałbym sięgnąć waszej opini a także doświadczenia który był by bardziej komfortowy dla wysokiego człowieka (191). Mam nadzieje ze mi pomożecie w tym bardzo trudnym dylemacie 


- chiczkok007
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/8/2009, 17:14
- Lokalizacja: Opoczno
A w czym niby ta 600 i 750 tak bardzo się różnią?
600 jest bardziej poręczna a 750 mocniejsza.
Zastosowanie maja to samo... więc w czym te wielkie różnice się objawiają?
Jak nie masz nic do napisania to nic nie pisz, a nie kolesiowi mieszasz w głowie.
600 jest bardziej poręczna a 750 mocniejsza.
Zastosowanie maja to samo... więc w czym te wielkie różnice się objawiają?
Jak nie masz nic do napisania to nic nie pisz, a nie kolesiowi mieszasz w głowie.
- Marcinrednose
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 2/5/2008, 19:44
- Lokalizacja: Warszawa
Jakie masz doswiadczenie? Byles juz na torze? Jakim? Ile razy? Osobiscie jestem fanem gixera 750 jako opcji all in one. Tylko, ze tez wymagania sa nieco wyzsze na niego. Z cala pewnoscia bym nie polecil dres6 chyba, ze twoi rodzice patrza na swiat panoramicznymi oczami. Jesli chodzi o zx6 z 2008 to dwa problemy, pierwszy to kwestia gustu, dla mnie brzydki ale tobie moze sie podobac, niestety ale silnik jest skaleczony normami spalin, wolalbym juz 2006 rocznik.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Marcinrednose napisał(a):A w czym niby ta 600 i 750 tak bardzo się różnią?
600 jest bardziej poręczna a 750 mocniejsza.
Zastosowanie maja to samo... więc w czym te wielkie różnice się objawiają?
Jak nie masz nic do napisania to nic nie pisz, a nie kolesiowi mieszasz w głowie.
A Ty co konstruktywnego napisałeś?
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Rosiboj napisał(a):Jakie masz doswiadczenie? Byles juz na torze? Jakim? Ile razy? Osobiscie jestem fanem gixera 750 jako opcji all in one. Tylko, ze tez wymagania sa nieco wyzsze na niego. Z cala pewnoscia bym nie polecil dres6 chyba, ze twoi rodzice patrza na swiat panoramicznymi oczami. Jesli chodzi o zx6 z 2008 to dwa problemy, pierwszy to kwestia gustu, dla mnie brzydki ale tobie moze sie podobac, niestety ale silnik jest skaleczony normami spalin, wolalbym juz 2006 rocznik.
rozumiem, że dres6 = r6 dlaczego? każdego dresa stać na r6 za 25tyś? Fajnie. a czemu odradzasz, bo?
kolejne chore teksty, że dresy jeżdżą bmw i r6. smutne. już nie można kupić rasowego sporta, bo to motocykl 'dresów', którzy są mistrzami prostych.
//Patrząc, że jezdzisz bmw, i masz w niej absy, quick shiftery można śmiało poweidzieć, że najzwyczajniej w świecie nie potrafisz jeździć i potrzebujesz wspomagaczy. Gdybyś był dobry wziąłbyś surowego litra, na którym liczy się tylko twój skill. chore rozumowanie, jak te twoje z r6.
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Kaai czytaj!!!!
Wyjasniam: powszechnie wiadomo, ze nacje o skosnych oczach sa przecietnie niskiego wzrostu (klania sie geografia z podstawowki)
Na szczescie dresy jezdza starymi bmw e30 czy iles tam, a nie s1k
I niestety wiekszosc dresow jezdzi dres1 i dres6.
Masz racje jestem cienki, nie bede klamal, Rossi, Stoner, Lorenzo, Davizioso, Pedrosa, Spic, jezdza lepiej odemnie ... o niebo lepiej, ale dla ciebie to cienkie bolki bo maja jak ja quick shifter (wow ale hanba!) i dynamiczna sportowa kontrole trakcji (nieladnie oszukiwac w zakrecie) a najgorsze to miec ABS ... tak mi wstyd stary, zycze Tobie z calego serca aby ciebie to nigdy nie spotkalo 
Kaai napisał(a):rozumiem, że dres6 = r6 dlaczego? każdego dresa stać na r6 za 25tyś? Fajnie. a czemu odradzasz, bo?
Rosiboj napisał(a):Z cala pewnoscia bym nie polecil dres6 chyba, ze twoi rodzice patrza na swiat panoramicznymi oczami.
Wyjasniam: powszechnie wiadomo, ze nacje o skosnych oczach sa przecietnie niskiego wzrostu (klania sie geografia z podstawowki)
Kaai napisał(a):kolejne chore teksty, że dresy jeżdżą bmw i r6. smutne. już nie można kupić rasowego sporta, bo to motocykl 'dresów', którzy są mistrzami prostych.
Na szczescie dresy jezdza starymi bmw e30 czy iles tam, a nie s1k

Kaai napisał(a)://Patrząc, że jezdzisz bmw, i masz w niej absy, quick shiftery można śmiało poweidzieć, że najzwyczajniej w świecie nie potrafisz jeździć i potrzebujesz wspomagaczy. Gdybyś był dobry wziąłbyś surowego litra, na którym liczy się tylko twój skill. chore rozumowanie, jak te twoje z r6.


Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Jest na tym i nit tylko na tym formu kilku fanów R1 i R6 - sam do nich należe (w szczególności R6).
Jak możesz kolego to zachowaj swoje płytkie zdanie dla siebie i nie obrażaj innych.
Jak możesz kolego to zachowaj swoje płytkie zdanie dla siebie i nie obrażaj innych.
- Marcinrednose
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 2/5/2008, 19:44
- Lokalizacja: Warszawa
Mam nie duże doświadczenie do tej pory miałem przyjemność dosiadać takie maszyny jak r6 , r1 z lat 2002 kawa 600 z 2002 suzuki GSX-R 600 2000 i 2005 i Honda cbr 600 z 2004. Niestety jak już wcześniej wspomniałem nie miałem okazji dosiadać te nowsze maszyny. Dlaczego nikt nic nie pisze na temat Hondy, która przyznam sie ze bardzo mi się podoba. Myślałem, że Kawasaki (zx6r) 2008 jest ograniczona normami spalin tylko w Ameryce w europie normy są mnie surowe
- chiczkok007
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/8/2009, 17:14
- Lokalizacja: Opoczno
Najciekawsza opcja to gsxr 750. Pytanie tylko, czy to nie za dużo kucy dla Ciebie

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Marcinrednose napisał(a):Jest na tym i nit tylko na tym formu kilku fanów R1 i R6 - sam do nich należe (w szczególności R6).
Jak możesz kolego to zachowaj swoje płytkie zdanie dla siebie i nie obrażaj innych.
Dokładnie. Najzwyczajniej myślę że krąży taka opinia bo chyba żal d*** niektórym ściska że ktoś inny posiada R6, która jest niewątpliwie bardzo dobrym i pięknym motocyklem.
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
AdamRS fakt R6 to niewatpliwie piekny i ciekawy motocykl ale sa bardziej praktyczne 600 jak omawiane w innym temacie kawasaki zx636R 2005-2006.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Swoją drogą w sieci krążą opinie że Kawy się częściej psują i że Hondy maja silniki nie do zajeżdżenia. Czy to prawda? Sam chcę kupić Kawkę 2005 2006 rok ale trochę się obawiam czy nie będzie mi się psuć ciągle. Myślę jeszcze nad 600RR.
-
krystek_19 - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
- Lokalizacja: Suwałki
Black-Ghost napisał(a):AdamRS fakt R6 to niewatpliwie piekny i ciekawy motocykl ale sa bardziej praktyczne 600 jak omawiane w innym temacie kawasaki zx636R 2005-2006.
Co masz na myśli twierdząc "bardziej praktyczne"?
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
A ja powiem tak - Ile kilometrów nawinął założyciel tematu na wymienionych przez siebie motocyklach "r6 , r1 z lat 2002 kawa 600 z 2002 suzuki GSX-R 600 2000 i 2005 i Honda cbr 600 z 2004" Bo jeżeli to były motocykle znajomych co się dali przejechać to doświadczenie jest bliskie zeru (taka prawda - nie ma co ukrywać) Do latania po torze motocyklem w naszym kraju potrzeba kilku rzeczy - najpierw mieć wolne poniedziałki (czyli nie pracujesz..) i wtedy możesz te 6 razy w roku maksymalnie wjechać na tor będąc "zwykłym ludzikiem z ulicy"
Kolejna opcja by śmigać w naszym kraju-raju na torze (a mamy ich aż jeden...) to zostanie zawodnikiem klasy Pretendent - wtedy potrzebujesz kasy na sezon około 2 razy tyle co dajesz za motocykl (zakładam, że nie wywalasz się ani razu bo wtedy koszty lecą w górę lawinowo) no i oczywiście o pracy już w ogóle zapominasz bo 99% zawodów czy treningów i kwalifikacji jest w tygodniu. Zarobić na tym nie da się nawet jakbyś był cały czas pierwszy bo nagrody są śmieszne ( kilka stówek za wygraną i to dopiero w Mistrzostwach Polski a nie Pretendent)
Tak więc w naszym kraju jak ktoś pisze, że będzie latał tym samym sprzętem po torze - (ok 2-4 razy w roku ok..)- co po mieście i do tego w trasy
to nie uwierzę bo albo wygrał w totolotka (nie przesadzam) albo nie zna jeszcze po prostu brutalnych realiów naszego kraju.
Poza tym - każdy w miarę nowy Super Sport to maszyna do pałowanie i ergonomii na trasie brak (no dobra...jest ale wygoda jak w butach korekcyjnych na parkiecie..). Do tego sztuki używane te 3-4 latki to najbardziej zmęczone życiem bo często po ostrych piłowaniach i nie ma co się dziwić ale... PO PROSTU NOWOCZESNE SILNIKI W SS to nie jest już stara Japonia gdzie przebiegi 200tyś km to pikuś. Jak byście widzieli jak wyglądają średnio panewki korbowodowe i główne wału po 25000tyś km na przykładowo bladym sc57 z dobrej ręki (dbana i serwisowana ale dostaje w palnik) to więcej im żywota jak kolejne 25tyś nie daje. Kolejny przykłąd - BMW S1000RR - super maszyna ALE - chłopaki co biorą fabryczne sztuki na BMW Cup pierwsze co robią to rozbiórka silnika i wyważanie całego zestawu WAŁ-KORBY-TŁOKI-WAŁKI ROZRZĄDU - dlaczego? Bo przy ostrym i częstym pałowaniu tych maszyn na torze w zawodach było sporo przypadków ich awarii z powodu przeciążeń. To daje do myślenia. Po prostu w okresie trwania gwarancji ma się nie zajechać silnik i tyle - tak to teraz wygląda w sprzętach (autach z resztą też..)
Wnioski wyciągnijcie sami.
Kolejna opcja by śmigać w naszym kraju-raju na torze (a mamy ich aż jeden...) to zostanie zawodnikiem klasy Pretendent - wtedy potrzebujesz kasy na sezon około 2 razy tyle co dajesz za motocykl (zakładam, że nie wywalasz się ani razu bo wtedy koszty lecą w górę lawinowo) no i oczywiście o pracy już w ogóle zapominasz bo 99% zawodów czy treningów i kwalifikacji jest w tygodniu. Zarobić na tym nie da się nawet jakbyś był cały czas pierwszy bo nagrody są śmieszne ( kilka stówek za wygraną i to dopiero w Mistrzostwach Polski a nie Pretendent)
Tak więc w naszym kraju jak ktoś pisze, że będzie latał tym samym sprzętem po torze - (ok 2-4 razy w roku ok..)- co po mieście i do tego w trasy

Poza tym - każdy w miarę nowy Super Sport to maszyna do pałowanie i ergonomii na trasie brak (no dobra...jest ale wygoda jak w butach korekcyjnych na parkiecie..). Do tego sztuki używane te 3-4 latki to najbardziej zmęczone życiem bo często po ostrych piłowaniach i nie ma co się dziwić ale... PO PROSTU NOWOCZESNE SILNIKI W SS to nie jest już stara Japonia gdzie przebiegi 200tyś km to pikuś. Jak byście widzieli jak wyglądają średnio panewki korbowodowe i główne wału po 25000tyś km na przykładowo bladym sc57 z dobrej ręki (dbana i serwisowana ale dostaje w palnik) to więcej im żywota jak kolejne 25tyś nie daje. Kolejny przykłąd - BMW S1000RR - super maszyna ALE - chłopaki co biorą fabryczne sztuki na BMW Cup pierwsze co robią to rozbiórka silnika i wyważanie całego zestawu WAŁ-KORBY-TŁOKI-WAŁKI ROZRZĄDU - dlaczego? Bo przy ostrym i częstym pałowaniu tych maszyn na torze w zawodach było sporo przypadków ich awarii z powodu przeciążeń. To daje do myślenia. Po prostu w okresie trwania gwarancji ma się nie zajechać silnik i tyle - tak to teraz wygląda w sprzętach (autach z resztą też..)
Wnioski wyciągnijcie sami.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
AdamRs to miałem na myśli że 636 ciagnie w szerszym zakresie obrotow niz R6 i jest zdecydowanie wieksza od mikroskopinej R6. Chyba nigdy nie miałeś doczynienia z tymi sprzetami na żywo.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Tak się składa że na R6 przelatałem ostatnie dwa sezony. Co do różnicy w elastyczności to jest praktycznie nie odczuwalna, zresztą między innymi sportowymi 600 również. I nie oszukujmy się, żeby w sportowym motocyklu szukać jakiejkolwiek praktyczności i wygody...
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
Jakie silniki są najmocniejsze w klasie 600 odnośnie koni i przebiegu? Kawasaki ZX6R czy Honda 600RR?
-
krystek_19 - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
- Lokalizacja: Suwałki
Zdecydowanie ZX6R
600RR jest najsłabsza z całej stawki i najbardziej przewidywalna jak to honda.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości