Problem z Suzuki GSX-R 1000 K8, pełen gaz i przerywanie.
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Problem z Suzuki GSX-R 1000 K8, pełen gaz i przerywanie.
Witam,
mam taki problem z moim gixxerem 1000 K8, że w momencie odkręcenia pełnej manetki gazu od 0-100% w jednej sekundzie to obroty dochodzą raz do 7tys a raz do 10 tys obrotów i przerywa/odcina, natomiast gdy odkręcę nagle od 0 do około 50-60% manetkę to obroty bez żadnego problemu dochodzą do 14 tys obortów w równie szybkim czasie. Dodam że Suzuki jest zgrzebane do 175 koni na kole i ma założony pełen system Bazzaz.
Moje pytanie do was to co według was dzieje się w moim suzuki, czy jest to coś poważnego, zawory itp. czy może to być przez ten system bazzaz i te pozmieniane mapy zapłonu.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
Aby lepiej przedstawić tą sytuacje nagrałem filmy pokazujący ten mój problem
http://www.youtube.com/watch?v=IXwhXeaS ... e=youtu.be
Na filmie na początku odkręciłem nagle manętkę od 0 do 100% i obroty staneły na 7 tys oborotów, następnie odkręciłem nagle manetke od 0 do 50% i obroty bez problemu doszły do 14 tyś, w kolejnych dwóch razach zrobiłem tak samo i w momencie gdy odkreciłem do 100% to doszło do 10 tys, a w czwartym odkreceniu na 50% znów bez problemu doszło do 14 tys i tak jest za każdym razem.
mam taki problem z moim gixxerem 1000 K8, że w momencie odkręcenia pełnej manetki gazu od 0-100% w jednej sekundzie to obroty dochodzą raz do 7tys a raz do 10 tys obrotów i przerywa/odcina, natomiast gdy odkręcę nagle od 0 do około 50-60% manetkę to obroty bez żadnego problemu dochodzą do 14 tys obortów w równie szybkim czasie. Dodam że Suzuki jest zgrzebane do 175 koni na kole i ma założony pełen system Bazzaz.
Moje pytanie do was to co według was dzieje się w moim suzuki, czy jest to coś poważnego, zawory itp. czy może to być przez ten system bazzaz i te pozmieniane mapy zapłonu.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
Aby lepiej przedstawić tą sytuacje nagrałem filmy pokazujący ten mój problem
http://www.youtube.com/watch?v=IXwhXeaS ... e=youtu.be
Na filmie na początku odkręciłem nagle manętkę od 0 do 100% i obroty staneły na 7 tys oborotów, następnie odkręciłem nagle manetke od 0 do 50% i obroty bez problemu doszły do 14 tyś, w kolejnych dwóch razach zrobiłem tak samo i w momencie gdy odkreciłem do 100% to doszło do 10 tys, a w czwartym odkreceniu na 50% znów bez problemu doszło do 14 tys i tak jest za każdym razem.
- milo2007
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 5/8/2009, 22:20
najprościej - odłącz ten układ tuningowy i sprawdź na "suchym" kompie - bez niego. Jest taka masa możliwości, że przez neta nie będzie dobrej diagnozy.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości