Zobacz wÄ…tek - Zablokowany silnik
NAS Analytics TAG

Zablokowany silnik

Enduro, Cross
_________

Zablokowany silnik

Postprzez damian8178 » 18/3/2012, 09:26

Cześć. Mam takie problem z moja maszyna ( kawasaki klx) mianowicie wczoraj silnik uległ jakiejś awarii. Jechałem sobie spokojnie na 3 biegu i nagle usłyszałem takie chrobotanie jakby błotnik zaczął ocierać o koło, było to dość głośne. Od razu wcisnąłem sprzęgło zatrzymałem się ale silnik sam zgasł. Próbowałem go uruchomić ale nie da sie nawet ruszyć kopka. Kiedy przepchałem go do domu odrazu ściągnąłem pokrywę głowicy żeby sprawdzić czy rozrząd jest ok, ale wszystko wyglądało wporzadku, wałki całe, łańcuszek tez. Nie mam pojecie co to może byc. Silnik raczej nie zatarty bo nie zablokowało koła w czasie jazdy ani nic. Pół roku temu był robiony remont głowicy, tłok,pierścienie i takie pierdoły od tego czasu mało co jeżdżony. Olej był swierzy, filtr dopiero co myty.
Zastanawiam sie teraz co mogło ulec awarii i ile to moze kosztować.
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41


Postprzez Bostorn » 18/3/2012, 09:31

hmm, w 4t mogą byc to różne objawy, ale jeżeli kopka stoi obstawiał bym korbe, łożysko na korbie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez henio12323 » 18/3/2012, 09:48

odkrec pokrywe sprzegła moze tam cos sie poluzowało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damian8178 » 18/3/2012, 10:02

Jak tylko znajdę czas to to zrobię, choć nie ukrywam ze nigdy w takim moto tam jeszcze nie zaglądałem i nie wiem jak co wygląda ale z serwisówką może dam rade. Na-razie bede musiał sam posprawdzać co sie da bo narazie na mechanika mnie nie stać :(
Jeżeli było to by łożysko na korbie to na 100% korbę tez trzeba wymienić czy jest choc cień szans??
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez henio12323 » 18/3/2012, 10:19

jak łozysko to z miejsca korba leci na smietnik ;P nie ma opcji żeby dało sie wymienic samo łozysko.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damian8178 » 18/3/2012, 11:38

To łożysko mogło by sie posypać od tak? Jakieś 1000km wczesniej nie miało żadnego luzu góra-dół.
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez eragon89 » 18/3/2012, 12:17

Miałem taki sam problem w mojej ex yzf 250 byla poluzowana jakas zebatka na koszu sprzeglowym tak mi pow mechanik
CRF250R
eragon89
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/6/2011, 09:07

Postprzez henio12323 » 18/3/2012, 12:36

mi tak smao po remoncie nie było zadnego luzu, ale nowy tłok - wieksza kompresja to wieksze obciązenie i w krótkim czasie korba zaczeła sie odzywac.

ale włąsnie równie dobrze moze to byc jakis tryb srubka czy cos. dlatego nie ma co od razu rozbierac całego silnika. tylko trzeba zajrzeć do sprzęgła i obczaic co i jak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê