Romet z150 (ponownie)
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Romet z150 (ponownie)
Witam,
Otóż był już taki temat, ja wiem, lecz na tamten zadałem parę pytań i odpowiedziano mi na 1 - czy kupić rometa czy nie. Ja już postanowiłem, że kupię Go, lecz teraz moje pytanie brzmi:
Jak go ulepszyć aby szybciej jechał ? Co mam dokupić/zmienić? Jeśli występuje ewentualna blokada to jak ją zdjąć?
P.S. Na wcześniejszym temacie napisano mi, że jest owy temat dwie strony wcześniej. Nie znalazłem owego tematu, choć długo szukałem ;x
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Otóż był już taki temat, ja wiem, lecz na tamten zadałem parę pytań i odpowiedziano mi na 1 - czy kupić rometa czy nie. Ja już postanowiłem, że kupię Go, lecz teraz moje pytanie brzmi:
Jak go ulepszyć aby szybciej jechał ? Co mam dokupić/zmienić? Jeśli występuje ewentualna blokada to jak ją zdjąć?
P.S. Na wcześniejszym temacie napisano mi, że jest owy temat dwie strony wcześniej. Nie znalazłem owego tematu, choć długo szukałem ;x
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
- fardarkuin2
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 9/3/2012, 22:46
Po jaką cholerę pchasz się w rometa 150 zamiast kupić sobie jakąś 500, czy chociaż 125 która i tak ma lepsze osiągi lub takie same jak ten romet a są mnie awaryjne.
Oczywiście uwzględniam tylko 4 sówy, i że masz prawko.
Oczywiście uwzględniam tylko 4 sówy, i że masz prawko.
Zastrzeżenia na PW.
-
Boshi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2349
- Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21
Romet 150 jest mało awaryjny, tak samo jak 125 - na dowód pozwolę sobie zapodać pewien link - myślę że autor się nie obrazi, w sumie jest się czym szczycić: http://william350.w.interia.pl/wyjazdy.html To że chiński to ma skutek tylko w słabej jakości wykończeniu i użyciu złej jakości materiałów, teraz z powodu oszczędności wiele marek produkuje swoje wyroby w chinach - także samochody. Jak zwiększyć moc to nie wiem ale moim zdaniem nie ma sensu, jak chcesz moc to kup jakąś 125 w dwusówie może...
- Slusar91
- Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 14/8/2011, 16:59
- Lokalizacja: Żagań/Lubuskie
Boshi, po co go wpychasz na 500? Żeby go zdrapywali z asfaltu później? W tym swoim poprzednim temacie dał info, ze to na 1sze moto więc 150 się nada.. a co do awaryjności rometa to tez nie generalizuj
jak dbasz tak masz, więc ta awaryjność to nie jest reguła.. mam kupli z japońcami, którzy ciągle stoją w warsztatach bo jak coś jest do zrobienia to oszczędzają zamiast zainwestować raz a porządnie.. pyzatym z nowych nie kupi nic lepszego za te pieniądze 


- hubbi
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/2/2012, 20:16
tylko uważaj żeby Ci rąk nie trwało po tym tuningu... Chodź w sumie kupuj sobie chłopie co chcesz, ale nie spodziewaj się szału pod względem mocy i trwałości,ja podzielam zdanie kolegów, abyś celował w jakąś 125 ew maks 500...
Edit:
I zastanów się czy mechanik powiedział Ci to co sądzi, czy powiedział tak naprawdę to co Ty chciałes usłyszeć?
Edit:
I zastanów się czy mechanik powiedział Ci to co sądzi, czy powiedział tak naprawdę to co Ty chciałes usłyszeć?
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości