Zobacz wątek - Romet z150 (ponownie)

Romet z150 (ponownie)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Romet z150 (ponownie)

Postprzez fardarkuin2 » 14/3/2012, 22:38

Witam,
Otóż był już taki temat, ja wiem, lecz na tamten zadałem parę pytań i odpowiedziano mi na 1 - czy kupić rometa czy nie. Ja już postanowiłem, że kupię Go, lecz teraz moje pytanie brzmi:
Jak go ulepszyć aby szybciej jechał ? Co mam dokupić/zmienić? Jeśli występuje ewentualna blokada to jak ją zdjąć?


P.S. Na wcześniejszym temacie napisano mi, że jest owy temat dwie strony wcześniej. Nie znalazłem owego tematu, choć długo szukałem ;x

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
fardarkuin2
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9/3/2012, 22:46


Postprzez Boshi » 14/3/2012, 23:07

Po jaką cholerę pchasz się w rometa 150 zamiast kupić sobie jakąś 500, czy chociaż 125 która i tak ma lepsze osiągi lub takie same jak ten romet a są mnie awaryjne.

Oczywiście uwzględniam tylko 4 sówy, i że masz prawko.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez Slusar91 » 15/3/2012, 21:23

Romet 150 jest mało awaryjny, tak samo jak 125 - na dowód pozwolę sobie zapodać pewien link - myślę że autor się nie obrazi, w sumie jest się czym szczycić: http://william350.w.interia.pl/wyjazdy.html To że chiński to ma skutek tylko w słabej jakości wykończeniu i użyciu złej jakości materiałów, teraz z powodu oszczędności wiele marek produkuje swoje wyroby w chinach - także samochody. Jak zwiększyć moc to nie wiem ale moim zdaniem nie ma sensu, jak chcesz moc to kup jakąś 125 w dwusówie może...
Slusar91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 14/8/2011, 16:59
Lokalizacja: Żagań/Lubuskie

Postprzez hubbi » 19/3/2012, 15:45

Boshi, po co go wpychasz na 500? Żeby go zdrapywali z asfaltu później? W tym swoim poprzednim temacie dał info, ze to na 1sze moto więc 150 się nada.. a co do awaryjności rometa to tez nie generalizuj ;) jak dbasz tak masz, więc ta awaryjność to nie jest reguła.. mam kupli z japońcami, którzy ciągle stoją w warsztatach bo jak coś jest do zrobienia to oszczędzają zamiast zainwestować raz a porządnie.. pyzatym z nowych nie kupi nic lepszego za te pieniądze ;)
hubbi
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11/2/2012, 20:16

Postprzez Boshi » 19/3/2012, 16:04

No tak 500 to potwor z 150 km i momentem co wysadza na księżyc. Powodzenia gdzieś na trasie taką 150. A do tego chce kupować i od razu ulepszać więc pytam po co? bo nowy?
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez Esparco » 19/3/2012, 19:18

możesz zdjąć zawirowacz spalin jakoś tak to się nazywa ja w swoim trackerze to mam i chce ściągnąć jak go dotrę do 1000km dzięki temu uzyskasz lepsze przyśpieszenie na niskich obrotach (info od mechaników)
ESPARCO
Esparco
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21/2/2012, 21:16

Postprzez k9aro3l » 19/3/2012, 19:36

tylko uważaj żeby Ci rąk nie trwało po tym tuningu... Chodź w sumie kupuj sobie chłopie co chcesz, ale nie spodziewaj się szału pod względem mocy i trwałości,ja podzielam zdanie kolegów, abyś celował w jakąś 125 ew maks 500...

Edit:
I zastanów się czy mechanik powiedział Ci to co sądzi, czy powiedział tak naprawdę to co Ty chciałes usłyszeć?
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr