Zobacz wątek - problem z skuterm baotian
NAS Analytics TAG

problem z skuterm baotian

i inne małe pojemności
_________

problem z skuterm baotian

Postprzez szolcuss » 10/3/2012, 22:01

Witam otoz mam mały problem
Mój skuter to Baotian ''Rocky''
Jest to 4 suw 50cm

Moj skuter dzis jezdzil normalnie tak jak powinien choc troche sie dusil i szarpalo go tak jak by bylo cos zapchane od kolegi dowiedzialem sie ze gaznik bedzie zabródzony odkreciłem na gazniku tą pokrywke i wyciągnąłem ta gumkę z igła i wyczyscilem gaznik patyczkiem . w rzeczywistosc był on bardzo zabrudzony ładnie sobie wszystko wsadzilem pozakrecałem i jak chciałem jechac to skuter jechał mi maksymalnie 30 km/h . postanowilem caly gaznik wyciagnac i wyczyscic jak juz to zrobilem podlaczylem tak jak byc powinno to jak zapalilem skuter to on sam zaczol jechac nawet mu gazu nie dawałem a on jechał . gy mu dodałem gaz to on i tak nie jechal szybko tak jak powinien .

ps. kiedys tez tak miałem i jechał tez tylko 30 km/h ale polezal sobie skuter zime w garazu teraz go wyciągnąłem no i smigał ładnie.

Bede bardzo wdzieczy za doradzenie czego kolewiek
szolcuss
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/3/2012, 21:51


Postprzez Piotr--95 » 10/3/2012, 22:20

To proste przycznom nie jest gaznik a linka gazu ktora jest pewnie gdzies zawinienta i powoduje samoistne dodawanie gazy

Ps:zly dzial i pszeptaszam zablendy ale pisze korzystajonc z telefonu ktory slabo dziala
Avatar użytkownika
Piotr--95
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20/1/2012, 00:08
Lokalizacja: Warszawa

problem z skuterm baotian

Postprzez szolcuss » 10/3/2012, 22:49

to na pewno nie jest linka bo by przy gazniku tam gdzie sie jedzie bylo by to zaciagniete a nie jest moge nawet wyciagnac siedzenie i zrobic tak by wg gazu nie dawal a i tak kolko zaczyna jechac :((
szolcuss
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/3/2012, 21:51

Postprzez Piotr--95 » 10/3/2012, 23:02

Po co siedzenie zdejmowac rozkrec przy manetce zobacz czy jest efekt
Avatar użytkownika
Piotr--95
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20/1/2012, 00:08
Lokalizacja: Warszawa

problem z skuterm baotian

Postprzez szolcuss » 10/3/2012, 23:42

no wlasnie w tym problem ze z nia wszystko okey. i nie wiem co teraz kolega mi gadal ze mozliwe ze musze isc do mechanika i gaznik bedzie do regulacji ale 100 w plecy ;|

manetka odbija wiec nie wiem juz sam wszystko z nia jest okey a skuter i tak sam mi jedzie : ( . zaluje ze sie wziolem za wyczyszczenie gaznika

Edytuj posty!
komarcc
szolcuss
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/3/2012, 21:51

Postprzez komarcc » 11/3/2012, 14:12

Wykręć trochę śrubkę od regulacji biegu jałowego, na google znajdziesz, która to śrubka. A najlepiej to poczytaj jak się reguluje gaźnik w 4T i zrób taką regulację u siebie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez motocyklista188 » 11/3/2012, 19:53

jezeli sam dodaje gazu moze to byc wina tego ze np nie dostaje paliwa a moze trzeba juz zawory wyregulowac?
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez szolcuss » 14/3/2012, 13:19

powiedzmy ze dałem rade . wyczyscilem caly gaznik . plywaki i wg. wowczas zalaczylem skuter i cos mi go zaczelo dopiero dusic postanowilem odkrecic filter powietrza nooo i sie znalazl brudasek :d który mi zajechal caly gaznik umylem caly ten plastki w srodku . filter przeczyscilem . ale tylko oklepalem i wysuszylem bo byl mokry . teraz jedynie musze jeszcze go jak slyszalem umyc w plynie do naczyc pomoczyc w benzynie i specialnym oleju do filra posaczyc czy tam spryskac tylko brakuje mi jak natrazie $ ; / zna ktos moze tanszy spodob ?? dziekuje wg za zainteresowanie i pomoc :D
szolcuss
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/3/2012, 21:51

Postprzez komarcc » 14/3/2012, 15:50

Sposobów jest wiele nawet dziś, albo wczoraj ktoś pytał o czyszczenie filtra, także użyj opcji szukaj, trochę samodzielności :)
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr