Kombinezon, co wybrać ?
• Strona 1 z 1
Kombinezon, co wybrać ?
Witam, zastanawiam się nad kupnem dwuczęściowego skórzanego kombinezonu i w sumie nie wiem co mogę kupić. Budżet jaki posiadam na kombinezon to +/- 2500 zł. Oglądałem Berika LS2-8323 i Alpinestars Stella Octane. W temacie kombinezonów nie znam się kompletnie więc prosiłbym o rade, który wybrać, lub jeśli możecie coś poradzić to prosiłbym o takie porady
. Chcę jeszcze kupić buty i rękawice. Jak na razie jedyne buty jakie mierzyłem to Sidi B2. Co moglibyście o nich powiedzieć ? Prosiłbym również o polecenie jakiś rękawic w cenie do +/- 400 zł .
Z góry dziękuję za wszystkie porady/opinie
Pozdrawiam.

Z góry dziękuję za wszystkie porady/opinie

Pozdrawiam.
- Furok
- Świeżak
haha to dobrze, że nie przymierzałem
Ktoś może powiedzieć coś na temat tego Berika ?
Znalazłem jeszcze w sklepie niedaleko mnie kombinezon DAINESE STRIPES DIV ( mam nadzieję, że ten nie jest damski
) w przystępnej cenie. Byłby on lepszy od tego Berika, którego podałem wcześniej ? Proszę o porady i opinie
Pozdrawiam.

Znalazłem jeszcze w sklepie niedaleko mnie kombinezon DAINESE STRIPES DIV ( mam nadzieję, że ten nie jest damski

Pozdrawiam.
- Furok
- Świeżak
kupuj berika mam dokładnie taki sam 8323 i jestem bardzo zadowolony. Mam cały czarny.
2,5 tyś to trochę dużo za to kombi.
2,5 tyś to trochę dużo za to kombi.
zx10r 09r
-
J E L I T O - Świeżak
jezdze w takowym wynalazku, ale z racji mojego ubogiego doswiadczenia nie moge porownywac do innych kombiakow (mierzylem ich wiele, ale to nie to samo co jezdzenie).
W swoim nawinalem w sumie raptem 7 motogodzin (wczoraj chrzest kombiaka) i juz po tym czasie czulem jak powoli sie do mnie uklada.
We wlasciwej pozycji sam sie dopasowuje i nie krepuje ruchow.
Mozna i inne sprzety wybrac, ale jakos akurat Dainese mi najbardziej podszedl ze wzgledu na dopasowanie niczym druga skora
mam rozmiar 50.