Zobacz wątek - Dt 50 problem

Dt 50 problem

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Dt 50 problem

Postprzez Tobiasz1233 » 6/3/2012, 12:24

Witam mam pewien problem od dłuższego czasu gdy jadę na 5 to przy 70 km/h muli mi i nieraz nawet tak muli ze jak bym zapłon wyłączył i by powoli zgasał pierwsza myśl jaka mi wpadła to iglica co wy sądzicie ??
Tobiasz1233
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34


Postprzez kris514 » 6/3/2012, 12:43

tłok puchnie?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Tobiasz1233 » 6/3/2012, 12:44

niedawno robiłem szlif
Tobiasz1233
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34

Postprzez Tobiasz1233 » 6/3/2012, 12:58

macie jakies pomysly ;(?
Tobiasz1233
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34

Postprzez barek253 » 6/3/2012, 13:21

gaxnik masz dobrze ustawiony,filtr czysty?iglica na którym rowku?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Tobiasz1233 » 6/3/2012, 13:51

2 rowek od gory w idlicy
filtry mam czysciutkie
Tobiasz1233
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34

Postprzez henio12323 » 6/3/2012, 14:27

a jak z paliwem ? moze bak sie zapowietrza ? i przy wiekszym spalaniu przy wiekszych predkosciach paliwo nie nadąza napływać, tak tez moze sie dziać przez zapchany filtr paliwka albo kranik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 6/3/2012, 14:59

sprubuj zmniejszyc ilośc powietrza jeszcze śrubką ta złotą w gaźniku
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Sumomoto » 6/3/2012, 23:03

Poszedłbym w "kierunku" henio. (paliwo)
Warto sprawdzić również odpowietrzenie zbiornika paliwa ( zatkane tworzy podciśnienie i paliwo nie spływa lub spływa wolno). Jeżeli jest zbiornik z wężykiem to wężyk może być mocno załamany np w okolicach kierownicy, a jak węzyk ma zaworek to sprawdź, czy jest właściwy kierunek otwarcia.
Może też byś wężyk załamany i paliwo ma za ciasno,żeby płynąć swobodnie.
Z opisu wygląda na to, że jadąc długo wypalasz całe paliwo z komory pływakowej.
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr