Zobacz wątek - Kawasaki ZR-7 - amortyzator skrętu ? Shimmy.

Kawasaki ZR-7 - amortyzator skrętu ? Shimmy.

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Kawasaki ZR-7 - amortyzator skrętu ? Shimmy.

Postprzez szczypek92 » 2/3/2012, 17:18

Witam. Postanowiłem, że moim pierwszym motocyklem będzie kawasaki ZR-7 ponieważ jeździłem na nim ostatnio i podobało mi się to, że nie jest za bardzo wyrywny, i można nim jeździć na małych obrotach bez konieczności przeciągania co akurat jak dla mnie początkującego jest bardzo ważne. Myślę, że będę w stanie go opanować. Lecz ostatnio natknąłem się na pojęcie "SHIMMY"...nie wiedząc co to jest, poczytałem i pooglądałem filmiki...no i się wystraszyłem. Jak można tego uniknąć ? Wiele osób pisze o amortyzatorze skrętu co wcale nie jest tanie ale zazwyczaj był temat o motorach typu CBR 954 itp itd. Czy na takim ZR-7 Shimmy też jest możliwe ? I czy opłaca się do niego montować takowy amortyzator ? A jeżeli nie to co jak tego uniknąć ? Wiem, że podobne tematy były, ale chodzi mi na temat tego motocykla głównie bo nie wiem już teraz kompletnie jak temu zaradzić. Proszę o odpowiedzi.
szczypek92
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 25/1/2012, 23:44
Lokalizacja: PZ


Postprzez kravec » 2/3/2012, 18:08

do tego motocykla nie ma dedykowanych amortyzatorów skrętu (pytałem- zawsze odpowiedź była: "dopiero do z750 (czyli modelu który jakby zastąpił zr7) robione są amorki skrętu"

Do zr7 nie będzie Ci on koniecznu- motocykl jest stabilny, nie sprawia problemów z nerwowością przodu, nie tańczy na dziurach- raczej je przepływa (tak bym to nazwał)... trochę nim przejechałem (nie jakoś dużo ale trochę tak) i nie zdarzyło się jeszcze żeby zatrzepał kierą.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Black-Ghost » 2/3/2012, 19:25

Amortyzatory skretu montuje sie przede wszystkim do maszyn sportowych bo ich agresywna charakterystyka silnika potrafi zatrzepotac przednim kołem (tylnim w sumie też :D) Do Zr7 na pewno nie bedzie ci konieczny. Chyba że bedziesz chciał tym na gumie jezdzic , choc watpie czy jest to możliwe :D Ogólnie puki nie kupisz sportowej maszyny nie zaprzataj sobie tym tematem głowy.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez kravec » 2/3/2012, 20:00

jak przyładujesz porządny strzał to wejdzie (widziałem na yt)... z gazu bez konkretnych umiejętności nie ma szans (ciekawe czy z umiejętnościami są:D)- szarpiąc manetą i odciążając przód nie wiem czy udało mi się go na choć 5cm podnieść... za cięzkie i za słabe krówsko
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Black-Ghost » 2/3/2012, 21:02

Ta pożadny strzał i sprzegło po sezonie do roboty :D Zr7 nie jest do latania na gumie. To ma byc motocykl do przyjemnego i w miare dynamicznego przemieszczania sie z punku A do B. Tak wiec temat amora skretu, progresywnego zawieszenia ohlinsa można sobie odpuscic.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez PrimoGhost » 2/3/2012, 21:10

Dokładnie. Rotacyjny nie podejdzie?
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez szczypek92 » 2/3/2012, 23:27

Dziękuję za odpowiedzi bo bardzo mnie to martwiło.
szczypek92
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 25/1/2012, 23:44
Lokalizacja: PZ



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr