Honda Cbr f4 dławienie/problem
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Honda Cbr f4 dławienie/problem
Witam, mam dość dziwny problem z honda- podczas jazdy/ rozpędzania się mniej więcej od 130 km/h blokuje ją i dławi się, nie gaśnie. Zazwyczaj zaczyna się to od 4'biegu mniej wiecej na 8tys. obrotów, 1,2,3 bieg wszystko gra, pewnie czeka mnie regulacja, czyszczenie gaźników ale czy tylko? Honda jest przerobiona na street brak owiewek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/223b57f49f5e18e4.html (otwórz link) - tak to wygląda jeśli chodziło by o air boxy. Dodam też że na jałowym, obroty trzyma elegancko czy to zimny czy rozgrzany, brak licznika, może wina leży w module w co wątpię, szukam pomocy bo coraz cieplej a tu problem
pozdrawiam.

-
Dawidcbr - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/3/2012, 13:03
odłączony układ doładowania dynamicznego . Sprawdź czy nie masz nigdzie węża odłączonego . Tez wężyk prowadzi do gaźników i musi być gdzieś na wierzchu aby zasysał dobrze powietrze . Powodzenia !
- smarzyciel
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45
-
Dawidcbr - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/3/2012, 13:03
Może być , nie jest niczym przysłonięty ? Nie wiem jak to jest w F4 , ale zdejmij bak i zobacz czy do gaźników nie dochodzi jakis wąż który powinien zasysać powietrze . powodzenia
- smarzyciel
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45
Kolega w F3 miał podobny problem i umieścił te wloty od doładowania powietrzem ( ten na zdjęciu ) w takiej pozycji że łapał powietrze bardzo dobrze problem totalnie znikł. Pobaw się z nimi może?
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
te wloty muszą być ustawione w jak najlepszego pozycji do łapania powietrza . Zrób tak , jeź jakiś lejek czy cokolwiek innego tak aby powiększyć wlot powietrza do węża ( ma łapać jak najwięcej). Nie miałes do tego jakiegoś dwójnika czy czegoś takiego ?
- smarzyciel
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45
ten wezyk powinien byc schowany pod owiewka nie na wierzchu, przy wiekszej predkosci moze nie zasysac dobrze to tak jak by sie wystawilo przy rozpedzonym samochodzie glowe przez szybe i probowalo oddychac tez ciezko
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
Znajomy miał w F3 ten sam problem tak jak pisałem wyżej tyle, że on miał wężyki z dwóch stron, po czym zrobił tak że ten drugi dołączył do pierwszego na trójniku tyle, że u niego są na końcach wężyków szare takie końcówki jak na zdjęciu i one mają za zadanie podzielić strumień powietrza. Teraz ma je normalnie z boku wystające i motor śmiga wspaniale.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... mH2CFaWpw3
Najlepiej załóż lejek taki nie za duży do węża i się przejedź, wtedy będzie pewne, że łapie powietrze!
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... mH2CFaWpw3
Najlepiej załóż lejek taki nie za duży do węża i się przejedź, wtedy będzie pewne, że łapie powietrze!
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
jakiesz kierownice powietrza trzebaby zastosować bo nie będzie łapał samymi wężykami dobrze. Doć możesz wyrzeźbić albo dopasować z oryginału co było w owiewce.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
Obecnie mi tu kompem śmierdzi, bo ja am poprostu zblokowaną prędkość maksymalną te 150 pewnie i nic...
A gdyby dolot byl powodem według mnie to czułbym spadki mocy przy nizszych biegach a one do odcinki leca az milo.
http://www.tlo-bikeshop.de/product_info.php/products_id/5165/cPath/433_435/honda-ab-600-ccm/drosselsatz-auf-25-kw.html (otwórz link)
Coś takiego wykumkałem tak jak u mnie blokada do 150 km/h ale nie umiem niemieckiego
domyślam się że to wszystko kierowane jest do gaźnikow bo po 4* proszę o pomoc czy to może być to?
A gdyby dolot byl powodem według mnie to czułbym spadki mocy przy nizszych biegach a one do odcinki leca az milo.
http://www.tlo-bikeshop.de/product_info.php/products_id/5165/cPath/433_435/honda-ab-600-ccm/drosselsatz-auf-25-kw.html (otwórz link)
Coś takiego wykumkałem tak jak u mnie blokada do 150 km/h ale nie umiem niemieckiego
domyślam się że to wszystko kierowane jest do gaźnikow bo po 4* proszę o pomoc czy to może być to?
-
Dawidcbr - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/3/2012, 13:03
to sprawdź czy przed gaźnikami w króćcach ssących nie ma zaślepek i jak jest gaźnik wyregulowany i jakie ma dysze w porównaniu do odblokowanej wersji. Na 100% to nie będzie moduł tylko właśnie te rzeczy. Kosztem nie większym jak 300zł da się odblokować większość motocykli gaźnikowych. Uprzedzę pytanie - na pierwszych biegach będzie się wkręcał do końca ale na pewno powyżej iluśtam tyś obrotów nie jest taki super mocny. Jak już osiągnie po prostu prędkość wyższą i by pokonać opory powietrza nie ma już siły i tak to jest policzone by wypadało średnio na te 150km/h.
Choć doloty tego powietrza też są ważne.
Choć doloty tego powietrza też są ważne.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
w króćcach nic nie widzę, cały czas szperam w manual'u, jeszcze drobiazgowo nie rozbieram gaźnika ale czego sie spodziewać i szukać których dysz od tego zależnych.
\/ \/ \/ \/
(otwórz link)
\/ \/ \/ \/

-
Dawidcbr - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/3/2012, 13:03
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości