Sachs Roadster 125/ Yamaha Virago 125
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Sachs Roadster 125/ Yamaha Virago 125
Witajcie. Otóż mam pewien problem w swoim Sachsie, który nie wiem jak rozwiązać i czym. Mianowicie. Odpala, wszystko fajnie, bieg jedziemy. Przejedzie kilka kilometrów, po jakimś czasie zaczyna sie dławić, aż w końcu gaśnie. Spoko. Odpalam go znowu. Chodzi, wkrecam na obroty, chodzi. Zapinam jedynkę ruszam, odkrecam gaz, a on robi buuu i gaśnie. I tak cały czas. Problem zaczyna sie po przejechaniu paru kilometrów, wiec tak jakby się przegrzewał, ale to jest raczej niemożliwe bo go nie katuję. Wspomnę, że ma popękany króciec ssący, który był poklejony silikonem. Jaka jest Wasza opinia na ten temat?
Pozdrawiam Beton.
Pozdrawiam Beton.
Pierwszy sezon już za mną
Cały i w jednym kawałku

Cały i w jednym kawałku

-
Beton - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 17/5/2009, 18:18
- Lokalizacja: Oława
hmm kazde lewe powietrze przyczynia sie do ewentualnego przegrzewania silnika. w 2T opis taki jak podałeś to podręcznikowy przypadek braku oleju do mieszanki - i puchniecia tłoka. w 4T nie spotkałem sie jeszcze z czymś takim. olej w silniku masz ? jak wygląda swieca ? ( kolor )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
pewnie 16 mm
albo taki albo 21mm.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Sprawdź przewód paliwowy czy nie jest zagięty gdzieś, może jakiś syf się dostał i blokuje dopływ paliwa. Ja miałem tak że wężyk mi się zagiął, jadę parę kilometrów nagle buuu buu dławi się, schodzi z obrotów i gaśnie. Odpalam i znowu to samo, wystraszyłem się zatoczyłem się do domu a tam wężyk zagięty
no i myślałem że padnę tyle pchania o głupi wężyk 


-
Geralt71 - Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 27/5/2010, 17:24
No właśnie mam podobnie
Przeczyscze gaźnik, bak i sprawdze ten przewód.
A jeszcze jedno pytanie. Od króćca odchodzi mi taka rurka która idzie do gaźnika. Nie wiem co to i do czego. Ojciec mówi, ze to coś podciśnieniowe. Co to jest? I czy warto dokupować tą rurke, zeby połączyć króciec z gaźnikiem.

A jeszcze jedno pytanie. Od króćca odchodzi mi taka rurka która idzie do gaźnika. Nie wiem co to i do czego. Ojciec mówi, ze to coś podciśnieniowe. Co to jest? I czy warto dokupować tą rurke, zeby połączyć króciec z gaźnikiem.
Pierwszy sezon już za mną
Cały i w jednym kawałku

Cały i w jednym kawałku

-
Beton - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 17/5/2009, 18:18
- Lokalizacja: Oława
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości