Zobacz wÄ…tek - Sachs Roadster 125/ Yamaha Virago 125
NAS Analytics TAG

Sachs Roadster 125/ Yamaha Virago 125

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Sachs Roadster 125/ Yamaha Virago 125

Postprzez Beton » 28/2/2012, 22:35

Witajcie. Otóż mam pewien problem w swoim Sachsie, który nie wiem jak rozwiązać i czym. Mianowicie. Odpala, wszystko fajnie, bieg jedziemy. Przejedzie kilka kilometrów, po jakimś czasie zaczyna sie dławić, aż w końcu gaśnie. Spoko. Odpalam go znowu. Chodzi, wkrecam na obroty, chodzi. Zapinam jedynkę ruszam, odkrecam gaz, a on robi buuu i gaśnie. I tak cały czas. Problem zaczyna sie po przejechaniu paru kilometrów, wiec tak jakby się przegrzewał, ale to jest raczej niemożliwe bo go nie katuję. Wspomnę, że ma popękany króciec ssący, który był poklejony silikonem. Jaka jest Wasza opinia na ten temat?

Pozdrawiam Beton.
Pierwszy sezon już za mną :)

Cały i w jednym kawałku :)
Avatar użytkownika
Beton
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 17/5/2009, 18:18
Lokalizacja: Oława


Postprzez henio12323 » 28/2/2012, 22:48

hmm kazde lewe powietrze przyczynia sie do ewentualnego przegrzewania silnika. w 2T opis taki jak podałeś to podręcznikowy przypadek braku oleju do mieszanki - i puchniecia tłoka. w 4T nie spotkałem sie jeszcze z czymś takim. olej w silniku masz ? jak wygląda swieca ? ( kolor )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Beton » 28/2/2012, 22:50

Olej w silniku jest. Po zakupie wymieniałem. Jest to 4t. A do swiec nie zaglądałem bo nie moge ich odkręcić. Dziwny rozmiar, że nie mam klucza takiego.
Pierwszy sezon już za mną :)

Cały i w jednym kawałku :)
Avatar użytkownika
Beton
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 17/5/2009, 18:18
Lokalizacja: Oława

Postprzez henio12323 » 28/2/2012, 22:59

pewnie 16 mm :D albo taki albo 21mm.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Beton » 28/2/2012, 23:05

17 za duża, a 14 za mała :P
Pierwszy sezon już za mną :)

Cały i w jednym kawałku :)
Avatar użytkownika
Beton
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 17/5/2009, 18:18
Lokalizacja: Oława

Postprzez Geralt71 » 29/2/2012, 09:04

Sprawdź przewód paliwowy czy nie jest zagięty gdzieś, może jakiś syf się dostał i blokuje dopływ paliwa. Ja miałem tak że wężyk mi się zagiął, jadę parę kilometrów nagle buuu buu dławi się, schodzi z obrotów i gaśnie. Odpalam i znowu to samo, wystraszyłem się zatoczyłem się do domu a tam wężyk zagięty :lol: no i myślałem że padnę tyle pchania o głupi wężyk :D
Avatar użytkownika
Geralt71
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 27/5/2010, 17:24

Postprzez Beton » 29/2/2012, 12:40

No właśnie mam podobnie :D Przeczyscze gaźnik, bak i sprawdze ten przewód.

A jeszcze jedno pytanie. Od króćca odchodzi mi taka rurka która idzie do gaźnika. Nie wiem co to i do czego. Ojciec mówi, ze to coś podciśnieniowe. Co to jest? I czy warto dokupować tą rurke, zeby połączyć króciec z gaźnikiem.
Pierwszy sezon już za mną :)

Cały i w jednym kawałku :)
Avatar użytkownika
Beton
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 17/5/2009, 18:18
Lokalizacja: Oława

Postprzez tobiach » 4/3/2012, 19:08

Sprawdź luzy zaworowe. Wygląda na to, że są zbyt małe.
Jeżeli chodzi o świece to potrzebujesz klucza 16 mm.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê