kranik
Posty: 13
• Strona 1 z 1
kranik
Mam takie pytanie mianowicie chodzi mi o kranik w motocyklach zostawiacie go otwartego non stop czy zamykacie jak zostawiacie na noc motocykl czy jak stajecie np gdzies na zalozmy 30 minut ?
Dzieje sie cos zlego jezeli sie go nei zamyka i jest otwarty caly czas ?
Dzieje sie cos zlego jezeli sie go nei zamyka i jest otwarty caly czas ?
-
Alexen - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: Lublin
No ja w swojej Hondzie, ktora takowy kranik posiadala raczej nigdy go nie zakrecalem. Nie bylo zadnych problemow. Jedyna wyjatkowa sytuacja bylo zimowanie motocykla. Wtedy stala z zamknietym kranikiem paliwa.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
a tam ja jak gdzies staje to zamykam nawet na 5min, taki nawyk mam, chyba jedyny minus to ze jak go znowu odkrecisz musisz troszeczke poczekac az paliwo dojdzie
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
hmmm no wlasnie bo ostatnio jak palilem motocykl orazu po odkreceniu to nie chcial odpalic musialem manetka poruszac i zaskoczyl.... a z rana jak ide po motocykl do garazu to pali odrazu
hmmm mozliwe ze jak motocykl stoi na krzywym to tak sie dzieje ? albo jak jest zimno dosc ?

-
Alexen - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: Lublin
No właśnie, z tym myknięciem to nie do końca tak jest. Ja dzisiaj myknąłem na nogach z motocyklem u boku.... Przestawiłem na RES. Ujechałem ze 2 km może mniej, i zaczeły mi spadać obroty, po chwili motocykl zgasł.
Na stacji dotankowałem zamiast 16 tylko 12 litrów.
Czyli 4 jeszcze miałem w baku...
Co może być przyczyną ? Macie jakiś pomysł ?
Na stacji dotankowałem zamiast 16 tylko 12 litrów.
Czyli 4 jeszcze miałem w baku...
Co może być przyczyną ? Macie jakiś pomysł ?
- zoltar
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 9/6/2007, 16:48
- Lokalizacja: Warszawa
zoltar napisał(a):No właśnie, z tym myknięciem to nie do końca tak jest. Ja dzisiaj myknąłem na nogach z motocyklem u boku.... Przestawiłem na RES. Ujechałem ze 2 km może mniej, i zaczeły mi spadać obroty, po chwili motocykl zgasł.
Na stacji dotankowałem zamiast 16 tylko 12 litrów.
Czyli 4 jeszcze miałem w baku...
Co może być przyczyną ? Macie jakiś pomysł ?
Może być zapchana rurka w kraniku od rezerwy jeżeli takową masz

- patrykt7
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 29/4/2007, 15:18
Jeśli nie masz problemu z zaworkiem iglicowym gaźnika i cały czas jezdzisz to ja bym sobie głowy zakręcanim nie zajmował. Dokładnie tak robię, cały czas otwarty a zamykam jedynie na zimę i otwieram na wiosnę ze świeżym paliwem.
- BadYunior
- Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 26/8/2005, 13:42
- Lokalizacja: Warszawa i okolice
Dobra.... Mam do Was przesłanie.
Jak myślisz, że masz kranik w pozycji RES, to i tak zejdź z motocykla i upewnij sie czy na pewno jest w tej pozycji....
Nie wiem czemu myślałem ze ma RES jak miałem ON.... Ale w nocy mi sie przyśniło że mogłem sie mylić
i rano sprawdziłem. Po tankowaniu przestawiłem na RES.....
Jak myślisz, że masz kranik w pozycji RES, to i tak zejdź z motocykla i upewnij sie czy na pewno jest w tej pozycji....
Nie wiem czemu myślałem ze ma RES jak miałem ON.... Ale w nocy mi sie przyśniło że mogłem sie mylić

Ostatnio edytowano 13/7/2007, 13:14 przez zoltar, łącznie edytowano 1 raz
- zoltar
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 9/6/2007, 16:48
- Lokalizacja: Warszawa
Po to w japońcach (chyba że dyskutujemy o WSK cz MZ ) do kranika jest od gażnika podłączony wężyk i podczas gdy silnik chodzi to dopiero podciśnienie kranik otwiera .Wyjątkiem pozycja PRI tam się leje bez przeszkód zalecane po długim postoju gdy paliwo odparuje z gażników i trzeba wtedy długo kręcic.Jeżeli wezyka podćisnienia nie ma a można to myślę samemu sprawdzić to radzę zamykać kranik bo cuda się zdarzają i kumplowi przez noc z 15 litrów wachy wyleciało bo zaworek iglicowy zastrajkował.Pozdr
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości