Zobacz wątek - wystajacy tłok lc4 620 95r-jak ma byc prawidłowo?
NAS Analytics TAG

wystajacy tłok lc4 620 95r-jak ma byc prawidłowo?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

wystajacy tłok lc4 620 95r-jak ma byc prawidłowo?

Postprzez grucha87 » 28/2/2012, 14:27

mam pytanie. czy w lc4 tłok ma wystawać około 0,5mm ponad cylinder? Czy ma być równo a nawet poniżej poziomu cylindra?(zastanawia mi fakt iż miałem 3 uszczelki pod cylindrem, zerwałem je i wsadziłem jedno z zestawu).

Powedzcie mi natomiat jak to jest ogólnie w lc4 -rok produkcji 1995. Tzn tłok powinien być na równo z linią cylindra?Czy poniżej tej lini?
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44


Postprzez smarzyciel » 28/2/2012, 21:01

Muszą być te 3 uszczelki pod cylindrem !!! Trzeba będzie cos, dorobić aby wyrównać tolerancje .
smarzyciel
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45


Postprzez henio12323 » 28/2/2012, 21:30

tak w lc4 tłoki wystają nad cylinder, te 3 uszczelki jak są złączone to ich sie nie rozrywa ;P tylko maja tak byc. zresztą zajrzyj do serwisówki - tam jest to dokładnie opisane
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grucha87 » 29/2/2012, 07:40

serio? Więc ja to ma być?Tłok ma być na równo z cylinderem? Czy poniżej lini cylindra?
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez smarzyciel » 29/2/2012, 09:20

Jak Henio napisał. Tłok wystaje , ale musza być te uszczelki pod cylindrem (3 co miałeś ).
smarzyciel
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45

Postprzez henio12323 » 29/2/2012, 16:43

czytanie ze zrozumieniem to bardzo pomocna sprawa :D

tłok wystawje nad zawys cylindra, uszczelki te które są w zestawie mają byc. serwisówka wszystko dokładnie opisuje wystarczy zerknąc, podstawowa znajomosc technicznego Angielskiego ( ew tłumacz na google) i wszystko jest do ogarniecia, wiekszosc spraw da sie odczytac z fotek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grucha87 » 1/3/2012, 10:53

ale w zestawie miałem jedną uszczelkę.

A wiecie ile dokładnie ma wystawać?ile mm?
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez Przemo_rene » 1/3/2012, 12:30

nie widziałem silnika w którym krawędź boczna tłoka miałaby wystawać ponad cylinder w górnym maksymalnym położeniu. Tak poza tym...0,5mm? Jak to zmierzyłeś? Bo to jest grubość nagaru i to czasem nawet i więcej. Na moje wszystko jest ok. A te "uszczelki" to nie jest po prostu uszczelka pod głowicą 3 warstwowa a Ty ją po prostu zniszczyłeś rozdzielając te warstwy? Po założeniu uszczelki tłok na 100% by się na zero.

tu masz ile wystaje tłok bez uszczelki:

Obrazek


a tutaj z uszczelkÄ…:


Obrazek

wiesz w ogóle co robisz? :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Throttle » 1/3/2012, 13:47

Grucha87 zmierzyłeś w ogóle cylinder zanim kupiłeś ten tłok ?.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez grucha87 » 2/3/2012, 16:59

mógłbyś podać w mm ile wystaje ci ten tłok na pierwszym zdjęciu?
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez smarzyciel » 2/3/2012, 17:52

Jak dla mnie 1mm , max 2 . taka jest grubość uszczelki pod głowicą .
smarzyciel
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45

Postprzez grucha87 » 6/3/2012, 09:55

a z jakiego modelu i rocznika pochodzÄ… foto?
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez Przemo_rene » 6/3/2012, 12:15

na 100% z LC4 ale rocznika nie pamiętam
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez grucha87 » 6/3/2012, 12:53

no tak lc4 napewno. ALe jaka pojemność? Bo np. 640 miały inną głowicę i tłok mógł wystawać.
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez Przemo_rene » 6/3/2012, 12:58

http://motoazja.pl/naprawa-ktm-lc4-640-adventure.html

to z tego miejsca fotki pożyczyłem


Ja bym nie wydziwiał tylko połozył uszczelkę pod głowicą i jak schodzi na zero to bym składał.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez grucha87 » 10/3/2012, 09:36

jesycye jedno..przerabiałem lc4 620 z 95r-tzn dokupiłem wałek rozrzadu z autodekompresatorem i pokrywe zaworów do niego z 97roku. Wczoraj to poskładałem i gdy przekręcam wał o 360 stopni to pod koniec cyklu zawory(tzn dźwigienki) "strzelają sprężyście"(tzn tak jakby jakaś sprężyna tam spadała)-rozebrałem to i wychodzi na to że ten autodeko robi te odgłosy w połączeniu z dźwigienką wydechową. Pytanie brzmi czy tak ma być?;]
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê