Zobacz wątek - wysokie obroty przy odpaleniu

wysokie obroty przy odpaleniu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

wysokie obroty przy odpaleniu

Postprzez paker201 » 27/2/2012, 18:02

WiTaM
wiec tak dzisiaj odpalam sobie motor wrzucam jedynkę a on nagle zaczyna łapać bardzo wysokie obroty gaszę go i znów odpalam i na jałowym biegu obroty są powyżej 7 tys. nie wiem co to może być regulowałem gaźnik ale dalej to samo co to może być? mój motor to chiński ścigacz 50 ccm 4t kinroad sprinter ;)
paker201
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/2/2012, 14:21


Re: wysokie obroty przy odpaleniu

Postprzez tomek_gda » 27/2/2012, 20:03

paker201 napisał(a):ścigacz 50 ccm

Nie żebym się czepiał ale te słowa wzajemnie się wykluczają :lol:

To coś ma ssanie?
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Geralt71 » 27/2/2012, 20:09

Może linka ci się przycięła ? zobacz czy przepustnica opuszcza się na sam dół czy nic się nie przycina.
Avatar użytkownika
Geralt71
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 27/5/2010, 17:24

Postprzez sonycbr77 » 27/2/2012, 23:37

to wyglada tylko na linke albo przepustnica wykrec linke z gaznika i odpal scigacza
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez paker201 » 28/2/2012, 06:49

Przepustnica jest ok, zobacze jeszcze do linki.

Jak go odpalam bez gazu to obroty sa normalne ale jak mu przygazuje do 7tys obr na biegu jalowym to nie zchodza nizej.
paker201
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/2/2012, 14:21

hmmmmm

Postprzez piotrp » 28/2/2012, 08:22

Lewe powietrze :o A pali bez problemów??
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez rafal124jdm » 28/2/2012, 09:47

panowie mam pytanko może głupawe ale mam obawy, a więc kawasaki ninja 750 1991r gdy odpalam zimny wciskam ssanie i moto na ssaniu dostaje masakrycznych obrotów ok 7tys czy to bezpieczne dla zimnego silnika i czy tak powinno sie dziać po wciśnięciu ssania?
rafal124jdm
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 5/9/2011, 06:41
Lokalizacja: TOS

Postprzez sonycbr77 » 28/2/2012, 12:01

nie takie obroty nie sa zdrowe dla zimnego silnika i nie powinny byc az tak wysokie na ssaniu paker201 czesto jest tak ze linka jest gdzies zle ulozona i nie chodzi luzno w pancerzu sprawdz dokladnie linke
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez paker201 » 28/2/2012, 13:36

Ktoredy moze sie dostawac lewe powietrze?

Piotrp nie ma problemów z odpaleniem.

Edytuj posty!
komarcc
paker201
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/2/2012, 14:21

Postprzez mirekm71 » 28/2/2012, 14:35

paker201 napisał(a):Jak go odpalam bez gazu to obroty sa normalne ale jak mu przygazuje do 7tys obr na biegu jalowym to nie zchodza nizej.


No to faktycznie wyglada jakby sie przepustnica zacinala. Ten gazniczek jest bardzo prosty ciezko, zeby cos tam sie zepsulo. Odkrec przepustnice i poogladaj sprezyne.

Lewe powietrze? 2, 3 moze 4 tys obrotow ale na 7 to dziura w gazniku musiala by byc. Chociaz bez obciazenia?
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Przemo_rene » 28/2/2012, 15:31

eeee napisałem tutaj chwile temu coś ale w sumie i tak tego nie zrozumie nikt z posiadaczy w/w problemów.

Prosta metoda - gaźnik na ssaniu jak wchodzi na tak wysokie obroty to dostaje zbyt dużo paliwa. Gaźniki są źle wyregulowane i lekko nieszczelne i je przelewa.

Do tego dźwignią ssania trzeba cały czas prawie modulować by obroty były nie wyższe jak 3tyś. a nie ustawić na sztywno zaciagnięte i patrzeć co się dzieje. Małe ruchy tą dźwignią robią sporą różnicę.

A co do ścigaczo-skutra 50tki - coś nie tak poskładałeś jak się wiesza na obrotach to gaźnik się przelewa i jest nie tak ustawiony. Do tego możliwe lewe powietrze ale raczej montaż, szczelność gaziora na paliwo wewnątrz poprzez zbyt bogate ustawienie...heh znowu whcodzą w tematy nie do wytłumaczenia do końca bez technicznej wiedzy jak działa gaźnik.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez mirekm71 » 28/2/2012, 16:26

Przemo ale on tam nic nie rozkladal i nie skladal. Bylo dobrze i zrobilo sie zle. Lepiej tam nic na razie nie regulowac. Jeszcze takie pytanie. Czy po rozgrzaniu i zamknieciu ssania dalej sa problemy z obrotami?
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez paker201 » 28/2/2012, 16:37

Na rozgrzanym silniku tak samo chodzi.
paker201
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/2/2012, 14:21

Postprzez Przemo_rene » 28/2/2012, 16:51

no to się mógł pływak podwiesić na zaworku iglicowym przez zimę i teraz leje.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez sonycbr77 » 28/2/2012, 18:47

pewnie nic nie robiles przy gazniczku jak chodzil to chodzil teraz by sie przydalo go rozebrac wyczyscic i wyregulowac
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez paker201 » 28/2/2012, 19:23

Dzieki chlopaki za pomoc, zrobilem :) linka w pancerzyku sie zaciela.
paker201
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/2/2012, 14:21



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości




na gr