Kawasaki kx 125..
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kawasaki kx 125..
Cześć jestem nowy na forum.Mam 155cm wzrostu i chciałbym kupić sobie kx 125, jak myślicie będzie na mnie dobry czy za duży???????Chodzi o rocznik 2004.
- wacek234
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 25/2/2012, 19:06
raczej bedzie za duzy
165 wzrostu i juz jest na styk. nie chodzi o to że nie ujedziesz, ale po prostu w razie czego to bedziesz miał problemy żeby nogą sie podpierać. Ile masz lat ? na ten wzrost to jeszcze sie łapie 85tka na małych kołach chyba 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
konkretnie chodzi mi o:
http://sprzedajemy.pl/cross-kawasaki-kx ... zja,423414
http://sprzedajemy.pl/cross-kawasaki-kx ... zja,423414
- wacek234
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 25/2/2012, 19:06
hahaha zapomnij o 125 ccm. sponiewiera cie nim go odpalisz
taki sprzęt ma koło 40 kucy o ile zadbany - wątpie żebys w 1/3 po roku to ogarnął... chyba że dla Ciebie ogarnieciem jest jazda na wprost
kupuj kx 85 max, nic wiecej, oczywiscie najlepiej na małych kołach, bo na duzych kołach bedzie ci ciezej sie uczyc jeździc.
obok kx masz jeszcze yz, cr , sx , rm - patrz na wszystkie, bo wszystkie są równie dobre, kwestia tylko żeby kupic dobrą sztuke. i pamietaj że to są wyczynówki i utrzymanie kosztuje sporo. strój juz masz ? bo bez stroju takimi sprzętami sie nie smiga


kupuj kx 85 max, nic wiecej, oczywiscie najlepiej na małych kołach, bo na duzych kołach bedzie ci ciezej sie uczyc jeździc.
obok kx masz jeszcze yz, cr , sx , rm - patrz na wszystkie, bo wszystkie są równie dobre, kwestia tylko żeby kupic dobrą sztuke. i pamietaj że to są wyczynówki i utrzymanie kosztuje sporo. strój juz masz ? bo bez stroju takimi sprzętami sie nie smiga
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Motocykle klasy KX, YZ, CR, RM, to typowo wyczynowe pojazdy. taka 85 w standardzie ma 27-28kM i przy wadze motorku i Twojej, to możesz w zawodach MP młodzików startowac.
Trzeba się liczyć z tym, że w przypadku crossówki, wydatki serwisowe obowiązkowe!!!
"Crossem" nie da się też "spacerować" po lesie. tak naprawdę, to motocykl służy tylko do jazdy na torze ("start" odkręcasz gaz - meta zamykasz).
Lepszym wyborem byłoby jakieś mniejsze enduro (H MT5 lub nawet dorosły trial 1.25.
w wieku 12lat warto jeszcze "dodatkowo" poradzić się ... Rodziców i wspólnie coś wymyślić.
...co do rozmiaru Yz85 to max czego możesz spróbować:)!
Można na pół roku troszkę obniżyć zawieszenia.
Jak powyżej obowiązkowo odpowiednie ciuchy!
Pozdrawiam
Trzeba się liczyć z tym, że w przypadku crossówki, wydatki serwisowe obowiązkowe!!!
"Crossem" nie da się też "spacerować" po lesie. tak naprawdę, to motocykl służy tylko do jazdy na torze ("start" odkręcasz gaz - meta zamykasz).
Lepszym wyborem byłoby jakieś mniejsze enduro (H MT5 lub nawet dorosły trial 1.25.
w wieku 12lat warto jeszcze "dodatkowo" poradzić się ... Rodziców i wspólnie coś wymyślić.
...co do rozmiaru Yz85 to max czego możesz spróbować:)!
Można na pół roku troszkę obniżyć zawieszenia.
Jak powyżej obowiązkowo odpowiednie ciuchy!
Pozdrawiam
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
12 lat to 65-max85
zaczynamy od cobry sx, ktm sx, kawasaki kx, suzuki rm, Honda cr, yamaha yz
i to by było na tyle
o 125 zapomnij... zniczy Cie to, skrzywdzi a po 2 kto będzie Tobie to remontował? serwisował? o to trzeba dbac, a te mniejsze pojemnosci są mniej wrażliwe na pewne niedogodnosci i tańsze w utrzymaniu
zaczynamy od cobry sx, ktm sx, kawasaki kx, suzuki rm, Honda cr, yamaha yz
i to by było na tyle
o 125 zapomnij... zniczy Cie to, skrzywdzi a po 2 kto będzie Tobie to remontował? serwisował? o to trzeba dbac, a te mniejsze pojemnosci są mniej wrażliwe na pewne niedogodnosci i tańsze w utrzymaniu
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
tansze ;D ale częstsze w serwisie ;P w 85 tłoczek sie zmienia częsciej niz w secie ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zalezy ile sie smiga :d bez 1000 zł nie ma co podchodzic, zazwyczaj wychodzi około 1500 zł rocznie, z czym że czasem wyda sie mniej bo np trzeba wymienic tylko tłoczek za 500 zł z uszczelkami itp. a czasem trzeba dać 2500 na kompetny remont z korbą nowym nicasilem/cylindrem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tak tak ;P
pisałem tez głownie o zespole silnika
jest jeszcze cos takiego jak rama
klocki hamulcowe, łozyska wahacza głowki ramy itp itd. sam zestaw wahacza to jakies 300-450 zł za kompletny zestaw. wystarczy raz zaniedbac, albo miec po prostu stary zestaw i juz koszta rosna w zastraszającym tempie ;d dlatego na crossówke zawsze trzeba miec odłozone 1000 zł na ewentualna czarna godzine ;D
pisałem tez głownie o zespole silnika
jest jeszcze cos takiego jak rama

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- zazul crf 450
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 29/12/2011, 21:07
- Lokalizacja: lipna
najczęsciej tłok - co około 40 mth, w zaleznosci od pojemnosci itp. korba zmienia sie co 2 tłoki. co 3-5 tloków zmienia sie cylinder lub go regeneruje. przy kazdej zmianie korbowodu zmieniamy wszystkie łozyska na silniku. sprzęgło wymieniamy w zaleznosci od jazdy - nie ma z góry przewidzianych mth
jak zaczyna sie sligzac itp to wtedy diagnozujemy co i jak i zmieniamy co trzeba.
dodatkowo jak pisałem wyzej siadaja łozyska ramy, klocki hamulcowe, trzeba pamiętac o płynach - wszystko to sa koszta..
w przypadku 85 czyli sprzętów na jakich masz szanse przeżyć ceny częsci są dosyc niskie.

dodatkowo jak pisałem wyzej siadaja łozyska ramy, klocki hamulcowe, trzeba pamiętac o płynach - wszystko to sa koszta..
w przypadku 85 czyli sprzętów na jakich masz szanse przeżyć ceny częsci są dosyc niskie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zazul a skąd masz takie informacje że 125 ma 48 koni??
po maksymalnym tuningu może mieć z 45 koni
oryginalnie crossy o pojemności 125 mają mniej niż 40 koni
wacek
według serwisówki KTM'a w crossach o poj 65-105 tłoka należy wymieniać co 40 godzin pracy a w klasie 125-250 wymieniać co 20 godzin pracy tylko że to korbę co 2 max 3 tłoki (oczywiście wraz z łożyskami i uszczelniaczami na wale)
ale to jest liczone przy jeździe tylko na zaciętym
po maksymalnym tuningu może mieć z 45 koni
oryginalnie crossy o pojemności 125 mają mniej niż 40 koni
wacek
według serwisówki KTM'a w crossach o poj 65-105 tłoka należy wymieniać co 40 godzin pracy a w klasie 125-250 wymieniać co 20 godzin pracy tylko że to korbę co 2 max 3 tłoki (oczywiście wraz z łożyskami i uszczelniaczami na wale)
ale to jest liczone przy jeździe tylko na zaciętym
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
kris514 wejdź na powyższy link i tam jest podane że ten kx ma 48 km napisałem zgodnie z tamtym linkiem;d
- zazul crf 450
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 29/12/2011, 21:07
- Lokalizacja: lipna
a mój ktm ma 100 koni i to przy 2k obrotów i co też w to uwierzysz ?
przeciez te dane z allegro i innych sklepów tego typu to dane wypisywane przez sprzedawców, a tam konie sie mnożą lepiej niz w stajniach
to że ma sportową głowice to na pewno podnosi nieco moc, ale fakt że moto jest z 2004 to nawet jak smigany okazyjnie to jest w pewnym stopniu zuzyty co zmniejsza moc. wiec moze miec faktycznie mniej niz ten sam moto w czasie zakupu z salonu w 2004 roku
czyli tak czy siak ma około 40 kucy, nie wiecej ;P


to że ma sportową głowice to na pewno podnosi nieco moc, ale fakt że moto jest z 2004 to nawet jak smigany okazyjnie to jest w pewnym stopniu zuzyty co zmniejsza moc. wiec moze miec faktycznie mniej niz ten sam moto w czasie zakupu z salonu w 2004 roku

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości