Zobacz wątek - Suzuki SV 650 co zrobic??
NAS Analytics TAG

Suzuki SV 650 co zrobic??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Suzuki SV 650 co zrobic??

Postprzez dark-master » 22/2/2012, 04:07

czesc!!

chcialem kupic Suzuki SV 650 tylko ze pasowal by mi ten z owiewkami ale zeby mial ta wysoka kierownice(profilowana)!! wiec nie wiem czy lepiej kupic z owiewkami i przerobic kierownice czy na odwrót!! wielkie dzieki zawszelkie rady i sugestie na ten temat!! i jak by ktos mial namiary na ten motocyk( woj. slaskie-malopolskie) to rowniez byl bym wdzieczny!!

pozdro
dark-master
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28/3/2008, 13:57


Postprzez lonewolf » 22/2/2012, 09:58

Lepiej kupić ten z owiewkami i zmodyfikować kierownicę. Wyjdzie taniej.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez amahay » 22/2/2012, 14:15

zdecydowanie z owiewkami !! taniej i prościej sporo . półkę górną tylko zmieniasz i kierke . i może nawet Ci się zwróci jak sprzedasz clip-on'y . A tak inwestujesz tylko w owiewki które tanie nie są ;) . No i jednak w dokumentach masz sv 650 s .
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez dark-master » 22/2/2012, 16:19

aaa i zapomnialem wspomniec co z wszystkimi linkami, przewodami i kablami czy starcza czy trza bedzie wymienic bo mysle ze reszta osprzetu bedzie raczej pasowac!! no i myslalem tez zeby zapodac plug!!
dark-master
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28/3/2008, 13:57

Postprzez amahay » 22/2/2012, 16:26

pług spoko sprawa ;) tylko jakiś taki smukły wybierz żeby nie wyglądał jak taki do odgarniania śniegu :D .
Linki i przewody powinny starczyć spokojnie . Uważaj tylko przy przekładce setów/przełączników (zwał jak zwał) bo mają bolec który wchodzi w kierownicy w dziurę . W akcesoryjnych tych dziur nie ma i jak dokręcasz to bolec może wyjść drugą stroną przez plastik :D i optycznie spierdzielisz sobie "kokpit"
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zero22 » 24/2/2012, 14:42

siema, też szukam SV 650 S i też chcę przerobić kiere tzw. kupić nową np. RIZOMA.

jeżeli już tuningujesz' 8) to daj przewody hamulcowe w stalowy oplot.
zdecydowanie bierz wersje z owiewkami.

na stówę chodzi ci o coś takiego (ten akurat owiewek nie ma ale głównie sprawa leży w samej kierze i półce) :

http://oi43.tinypic.com/jkhbnr.jpg

super sprawa, moim zdaniem.

ps. Aha i jeszcze pytanie, po co ci pług jak będziesz miał owiewki boczne :lol: przecież nawet go nie będzie widać... odpuść :?
Avatar użytkownika
zero22
Świeżak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 19/5/2011, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez C-bool » 24/2/2012, 17:04

Albo pług, albo owiewki, razem nie da rady... Ja osobiście bym wolał pług, coby był wyeksponowany silnik, montowanie owiewek to moim zdaniem na siłe robienie z SV sporta. Ale to już zależy kto co woli.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez amahay » 24/2/2012, 18:16

ja najbardziej preferuje nakeda ale jakbym miał szybę to bym na bank robił z niej sporta . Oczywiście (jak wyżej) co kto woli ...
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez dark-master » 25/2/2012, 03:30

no wlasnie cos takiego mam na mysli!! nad plugem jeszcze sie zastanawiam ale widzialem zdiecie fajnie wyglada i nie wychodzi specjalnie drogo!! a n-ka odpada bo malem wczesniej honde hornet i po kazdej jezdzie musialem kurtke myc!! i ostatnio czytalem ze ponoc przednie zawieszenie troche za miekkie jest i trza sprerzyny i olej wymieniac??

pozdro i dzieki za rady
dark-master
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28/3/2008, 13:57

Postprzez amahay » 25/2/2012, 20:23

dark-master napisał(a):no wlasnie cos takiego mam na mysli!! nad plugem jeszcze sie zastanawiam ale widzialem zdiecie fajnie wyglada i nie wychodzi specjalnie drogo!! a n-ka odpada bo malem wczesniej honde hornet i po kazdej jezdzie musialem kurtke myc!! i ostatnio czytalem ze ponoc przednie zawieszenie troche za miekkie jest i trza sprerzyny i olej wymieniac??

pozdro i dzieki za rady


To jeździj bez kurtki i lajt . Albo jeździj w tej kurtce samochodem . Albo gumuj cały czas to wtedy będziesz musiał silnik myć . Przecież będziesz musiał zainwestować w środki czystości do szyb. może środki do impregnacji kurtki są tańsze ? :D
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MiHał91 » 4/3/2012, 18:56

Hej właśnie stałem się posiadaczem sv z kierą firmy lucas śmiga się spoko możesz obczaić zdjęcia z aukcji

http://moto.allegro.pl/suzuki-sv-650-s- ... 61442.html

szukaj a może gdzieś pojawi się już tak zmodyfikowana. Moją założył jakiś starszy niemiec bo mu tamta nie pasiła :D
MiHał91
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 9/2/2012, 08:24
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Postprzez tobiach » 4/3/2012, 19:42

Jeżeli chodzi o wtryskową S-kę 650 zawieszenie za miękkie, hamulce szału nie robią, w lusterkach nic nie widać. Po hondzie hornet zakup sv-łki będzie krokiem w tył. Podsumowując suzuki jest praktycznym motocyklem do przemieszczania się z punktu A do B, niskie spalanie (4.5-6 L), elastyczny silnik. Ale jeżeli chcesz się "pobawić" kup coś innego.




Sprzedam Suzuki SV 650 S 06r lub zamienię na kawasaki Z 750.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez zero22 » 5/3/2012, 00:13

wyślij na pw. zdjęcia tej s-ki tobiach
Avatar użytkownika
zero22
Świeżak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 19/5/2011, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dark-master » 5/3/2012, 00:13

honde opchnolem ze dwa sezony temu ( z powodu j.w.) tera posiadam suzuki gsxr600 ale straszenie sie na nim mecze bo "gabaryty" nie moje a jazda z kobieta w trasie katorga wiec potrza mi cos co swietnie laczy wygode, spotrowy zadzior i daje troszke radosci z jady!! a co do zawieszenie i hamulcow to jest w tym troche racji ale sa na to dobre i niedrogie sposoby wiec mysle jednak sv-ka jest dla mnie dobrym wyborem!!

dzieki porady!!

pozdro
dark-master
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28/3/2008, 13:57

Postprzez Throttle » 5/3/2012, 17:38

Pozycja na sv-ce w porówaniu do gsxr-a to jak porównywać wygodny fotel do krzesła z gwoździami co ? :D
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez hubi199 » 5/3/2012, 19:34

kierowca na N-ce ma w miare dobrze. Więc dłuższe trasy jak najbardziej
Pasażerowi współczuje.
Małe siedzenie, nachylone, wysoko i kolana dość mocno ugięte.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez hubi199 » 5/3/2012, 21:45

Klocki do wymiany, wymiana przewodów i płynu.
Przy okazji przeczyścić układ i tłoczki.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez blondynka96 » 5/3/2012, 22:45

A orientujecie sie moze czy przewody z wersji N podejda do S?? (mowimy o stalowym oplocie)
Avatar użytkownika
blondynka96
Świeżak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez palgumeniedusze » 5/3/2012, 22:49

dlugosc powinna byc podobna wiec pewno beda pasowac :D
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez blondynka96 » 5/3/2012, 22:54

Dobra, dzieki za szybka odpowiedz :)
Avatar użytkownika
blondynka96
Świeżak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr