Jaki motor polecacie do 20 tys.-wiele czynników
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Jaki motor polecacie do 20 tys.-wiele czynników
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, już na wstępie sprawiło mi nie lada kłopot sprecyzowanie tematu postu. Ponieważ jednocześnie biorę pod uwagę tyle czynników ,że ciężko mi wybrać te najważniejsze. Przez całą zimę przeczytałem naprawdę kilkadziesiąt tematów dotyczących: jaki motor na 1wszy sprzęt, opisy i opinie dotyczące konkretnych modeli i zamiast mieć bardziej wyrobione zdanie mam niestety WIĘKSZY mętlik...stąd zdecydowałem założyć własny post,żeby konkretnie napisać o swoich wymaganiach i móc rozwijać jakąś dyskusję. Więc do konkretów: Doświadczenie z motorami od 12 roku życia,ale z drugiej strony czym do ludzi ,komarki, wsk, mztki, pare razy przejechanie sie na czyms rzedu 5060 koni i skończony kurs na 250tce to żadne doświadczenie, stąd moje pytanie. Nie CZY PORADZĘ sobie z np z 600stką tylko jaki motor polecilibyście do mojej sytacji:
25 lat, 7 letnie doświadczenie na drogach około 100 tys przejechanych po drogach, 189 cm , 105 kg wagi . Do przemieszczania na codzień oczywiście służy mi auto ,przeznaczenie motoru : trochę jazdy po mieście, pewnie co tydzień traska rzędu 50 km na działkę, raz na miesiąc dwa może jakiś wypad powyżej 200km. Przebieg sezonu myśle w granicach 5 tysięcy maks. Jeśli chodzi o preferencje na tą chwilę, nie biorę pod uwagę napewno niczego stricte sportowego, ani crossowego. Zależy mi na wygodnym , wybaczającym błedy motorze, niskim spalaniu (adekwatnym do 600tki- czyli te 6-7 przy spokojnej jezdzie). Chciałbym byście podesłali mi jakieś propozycje wygodnych motorów dla wysokich osób, kwotą jaką dysponuję to max 20 tys maszyna plus osobno na stroj.Nie nie stałoby się nic oczywiście złego gdybym np kupił coź za 13-14 (chociażby fz6 czy gsx 2007-08 ). Ale bez sugestii....wiem ,że ile ludzi tyle opinii, jednak z tej całej dyskusji,która mam nadzieję tu sie wywiąże ,wyciagnę swoje wnioski i będę szukał czegoś konkretniejszego bo już na to czas;) pozdrawiam
25 lat, 7 letnie doświadczenie na drogach około 100 tys przejechanych po drogach, 189 cm , 105 kg wagi . Do przemieszczania na codzień oczywiście służy mi auto ,przeznaczenie motoru : trochę jazdy po mieście, pewnie co tydzień traska rzędu 50 km na działkę, raz na miesiąc dwa może jakiś wypad powyżej 200km. Przebieg sezonu myśle w granicach 5 tysięcy maks. Jeśli chodzi o preferencje na tą chwilę, nie biorę pod uwagę napewno niczego stricte sportowego, ani crossowego. Zależy mi na wygodnym , wybaczającym błedy motorze, niskim spalaniu (adekwatnym do 600tki- czyli te 6-7 przy spokojnej jezdzie). Chciałbym byście podesłali mi jakieś propozycje wygodnych motorów dla wysokich osób, kwotą jaką dysponuję to max 20 tys maszyna plus osobno na stroj.Nie nie stałoby się nic oczywiście złego gdybym np kupił coź za 13-14 (chociażby fz6 czy gsx 2007-08 ). Ale bez sugestii....wiem ,że ile ludzi tyle opinii, jednak z tej całej dyskusji,która mam nadzieję tu sie wywiąże ,wyciagnę swoje wnioski i będę szukał czegoś konkretniejszego bo już na to czas;) pozdrawiam
- hopelawn
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21/2/2012, 23:11
Bandit 600 może.. może cbr f4i... fazer 600 czy jak kto woli fz6 (oczywiście z owiewką), cbf600 była by też chyba odpowiednia...
sam jeżdżę na zr7s ojca (bo swojego nie mam) okazyjnie- spokojny motocykl (podobny chyba do bandita) jednak mi nie leży: jest zbyt miękki z prozdu, trochę za cięzki i chyba przez to + właśnie za miekka zawiecha ciastowaty, do tego na trasie przy 120 zeby wyprzedzić nie jest już tak po prostu na odwinięcie (z tym że to mi nie przeszkadza jakoś bo takie prędkości to raz na jakiś czas jak jest okazja)... to tak żeby mniej więcej opisać- myslę że fz6 będzie znacznie bardziej "sportowy"
przede wszystkim przysiądź się do motocykla, zobacz czy pasuje Ci pozycja- mi np. na fz6 siedzi się fatalnie i nigdy bym tego motocykla nie kupił
A co do ubioru to troche spóźnienie- 2 miesiące temu miałeś spory wybór w bardzo dobrych cenach
sam jeżdżę na zr7s ojca (bo swojego nie mam) okazyjnie- spokojny motocykl (podobny chyba do bandita) jednak mi nie leży: jest zbyt miękki z prozdu, trochę za cięzki i chyba przez to + właśnie za miekka zawiecha ciastowaty, do tego na trasie przy 120 zeby wyprzedzić nie jest już tak po prostu na odwinięcie (z tym że to mi nie przeszkadza jakoś bo takie prędkości to raz na jakiś czas jak jest okazja)... to tak żeby mniej więcej opisać- myslę że fz6 będzie znacznie bardziej "sportowy"
przede wszystkim przysiądź się do motocykla, zobacz czy pasuje Ci pozycja- mi np. na fz6 siedzi się fatalnie i nigdy bym tego motocykla nie kupił
A co do ubioru to troche spóźnienie- 2 miesiące temu miałeś spory wybór w bardzo dobrych cenach
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
no własnie pociągne dalej temat, napisałes oczywiscie z owiewka,pytam bo moje doswiadczenie jak wspomnialem jest znikome...jak to jest z motorami nakedami i ich odpowiednikami z owiewkami,tzn oczywiscie wiem walka z wiatrem , zmeczenie miesni itd,ale czy w takich oczekiwaniach od moto jak napisalem ,czyli od czasu do czasu krotka trasa bardzo by to przeszkadzalo? przedkosci powyzej 140 km nie sa raczej dla mnie, nawet swoim autem rzadko jezdze powyzej tej predkosci , sporadycznie na autostradach wiec tego jestem pewny ze by mnie nieciagnelo. czy to naprawde tak bardzo odczuwa sie na komforcie krotkiej (50-100km) trasie?
- hopelawn
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21/2/2012, 23:11
W krótkiej trasie przy niewielkich prędkościach nie odczujesz tego (ja nie zauważyłem) natomiast przy 50-100km myślę że na 95% będziesz żałował że nie wybrałeś z owiewką. To jest oczywiście tylko moje zdanie, nie miałem nigdy nakeda, tylko jeździłem i przy krótkich przelotach nie było problemu, jednak jak hornetem przekroczyło się 110 to pęd był bardzo odczuwalny. Mogę przedstawić sytuację z małym, bardzo zwartym motorkiem- rs250- akurat miałem z szybką z takim garbem- nie wyglądała źle, za to tak do 120-140 można było się nie składać, ale powyżej myślałem że łeb mi urwie jak nie przycisnąłem się do baku (i to było kilka chwil bo nie jestem z tych co autostrada i opór non stop). Jak dla mnie motocykl musi mieć owiewkę, chyba że będzie jeżdżone tylko po mieście- a tak samo jak Ty nie jeżdżę szybko (teraz akurat zdecydowanie więcej autem). To samo twierdzi mój przyjaciel- dawny właściciel wyżej wymienionego horneta- po przesiadce na z750s (z owiewką) powiedział że nigdy więcej nakeda. Nawet do MT-01 są szybki:D
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Nie wypowiem się co do GSX/FZ, ale jeśli znajdziesz nakeda, który Ci odpowiada, zawsze możesz dokupić owiewkę akcesoryjną i ew ją zdejmować jeśli w żadne dłuższe trasy nie ruszasz.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
vfr 800 , bierz będziesz zadowolony , ogarniesz spokojnie
no chyba ze masz problemy z jazda na rowerze czy autemm to bierz jakiegos komarka 500
no chyba ze masz problemy z jazda na rowerze czy autemm to bierz jakiegos komarka 500
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
-
DostojnyKocur! - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
- Lokalizacja: Nienack
o VFR-ce myslalem ,troche wychwalany moto,ale to co mowia inni boje sie ze nie ogarne jako pierwszy moto , do tego spora masa ,aczkolwiek sa ludzie i ludzie...jakos najbardziej na ten moment jestem za Gsxem , nie wiem czemu zasugerowalem sie dawno temu stereotypem ,ze na 1 wszym miejscu Honda,potem daleko dopiero Yamaha, nastepnie Suzi i Kawasaki. TO tak jak z autami, przejezdzisz załozmy fiatem 100 tys bez awarii ,a trefna bmka po 20 tys bedziesz cos robil....interesuje mnie szczegolnie ten GSX, czy ktokolwiek moze ogladal ten motor,albo cos wiecej o nim wie:)?
http://otomoto.pl/suzuki-gsx-f-katana-g ... 33681.html
http://otomoto.pl/suzuki-gsx-f-katana-g ... 33681.html
- hopelawn
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21/2/2012, 23:11
jak dziewczyna 60 kg ogarneła vfr jako pierwsze moto a Ty chlop 190 wzrostu ponad 100kg wagi i sie boisz
to moze jednak bedzie lepszy ten gsxf
to moze jednak bedzie lepszy ten gsxf
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
-
DostojnyKocur! - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
- Lokalizacja: Nienack
Nie ukrywajmy ze dla kazdego rowniez ma duze znaczeni wyglad, i mnie osobiscie (kazdy ma prawo do tego) bardziej podoba sie gSX, oczywiscie ze bralem rowniez pod uwage XJ 6 , nawet przeczytalem fajny artykul i porownanie, BMW F 800 ST Kawasaki ER-6f Suzuki GSX 650 F Yamaha XJ6 Diversion F. Jesli chodzi o pierwsze moto niekoniecznie sugeruje sie tylko duza masa,bo jako osoba dosc rosla zalezy mi na czyms wiekszym niz np filigranowy Er6 F, natomiast 200cm wiecej i 25 km to mysle dosc mocny argument na korzysc VFR niz GSX F i tego wlasnie rowniez sie obawiam. Po prostu jestem przekonany ze czy te 72 KM w Kawie, czy 78 w Yamaszce , Czy 85 W Gsx w zupelnosci mi wystarcza....
- hopelawn
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21/2/2012, 23:11
Przypominam, że są to liczby na papierze. Bardzo ważny jest moment obrotowy i przy jakich obrotach jest dostępny.
Owiewka czy bez: mam nakeda i jakoś 150km/h nie jest problemem nawet przy wyprostowanej pozycji, wiadomo wkońcu zmęczy. Turystyczne owiewki chronią przed owadami, wiatrem, deszczem jednak są duże i mogą się niepodobać.
Najlepiej gdybyś spróbował się przejechać na tych sprzętach. Każdemu coś innego się podoba.
Oczywiście każdy swoje chwali więc dodam sv-ke małą i dużą.
Owiewka czy bez: mam nakeda i jakoś 150km/h nie jest problemem nawet przy wyprostowanej pozycji, wiadomo wkońcu zmęczy. Turystyczne owiewki chronią przed owadami, wiatrem, deszczem jednak są duże i mogą się niepodobać.
Najlepiej gdybyś spróbował się przejechać na tych sprzętach. Każdemu coś innego się podoba.
Oczywiście każdy swoje chwali więc dodam sv-ke małą i dużą.
- hubi199
- Bywalec
- Posty: 581
- Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
- Lokalizacja: J-no
Throttle napisał(a):Vfr i problematyczność ?. Pierwsze słysze.
no ja niekoniecznie... choćby odpowietrzanie układu hamulcowego i ten "wspaniały" dual cbs... mi jakoś to nie leży (w użytkowaniu, z odpowietrzaniem to zasłyszane)
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości