[biblioteka] Bariery przy drogach - ochraniajÄ… czy...
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Te bariery są po to aby uchronić przed wypadnięciem z drogi dla kierowcy samochodu/ motocyklu który jedzie normalnie z dostosowaną do warunków ... wiedziałem już takie stłuczki i barierki sprawuję się dobrze ... ale jak ktoś ma 120 na zakręcie a na prostej 180 ... no cóż ... a później płacz ... powiedzmy sobie szczerze jak ktoś normalnie jedzie to nie będzie miał problemu a jak jakiś pajac nie potrafi myśleć tylko się rozpędza to nie jest ofiarą wypadku tylko tępym bezmyślnym debilem i samobójcą ... Po prostu kary są zbyt łagodne ... 0 praw do ubezpieczenia, 0 praw do do prowadzenia pojazdów silnikowych ... tyle co ma w głowie taki kierowca ... totalne 0<br><hr>whos
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a jak będziesz miał 90 w łuku i polecisz na szufli piasku albo wiewiórce?Komentatorzy napisał(a):Te bariery są po to aby uchronić przed wypadnięciem z drogi dla kierowcy samochodu/ motocyklu który jedzie normalnie z dostosowaną do warunków ... wiedziałem już takie stłuczki i barierki sprawuję się dobrze ... ale jak ktoś ma 120 na zakręcie a na prostej 180 ... no cóż ... a później płacz ... powiedzmy sobie szczerze jak ktoś normalnie jedzie to nie będzie miał problemu a jak jakiś pajac nie potrafi myśleć tylko się rozpędza to nie jest ofiarą wypadku tylko tępym bezmyślnym debilem i samobójcą ... Po prostu kary są zbyt łagodne ... 0 praw do ubezpieczenia, 0 praw do do prowadzenia pojazdów silnikowych ... tyle co ma w głowie taki kierowca ... totalne 0<br><hr>whos<br>
albo wbiegnie ci ktoś pod koło?
co z drogą dwujezdniową w jednym kierunku ruchu, gdzie możesz pędzić 100 kph? lecisz po plamie oleju wyrzyganej minutę wcześniej z ursusa, co się z pola wytoczył
co z drogą ekspresową, gdzie możesz mieć rzeczone 120 kph i gdzie co do zasady są bandy?
może i nie oderwie ci głowy, ale poobcina ręce. miło.
dopasuj do tego swoje faszystowskie poglÄ…dy.<br><hr>negate
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz racje. Ale jak wpadasz w taką bandę to nie ważne czy jezdzisz dobrze czy źle, po prostu lepiej byłoby aby taka banda nie ucinała ci łap i nóg nawet przy małej prędkości. <br><hr>HispanoSuizaKomentatorzy napisał(a):na tym drugim filmiku to gość hamował tylnym hamulcem. Tacy to właśnie motocykliści, zrobi prawko, kupi 600-ke albo tysiąca i gania. Ludzie, jazdy trzeba uczyc się od małego zaczynają od motorynki! <br><hr>mar<br>Komentatorzy napisał(a):To filmik z Mulholland, gość o nicku rnickeymouse ma peeeełno podobnych(na których widać popełniane błedy) - polecam<br><hr>bart<br>Komentatorzy napisał(a):hahahaha nop widac ze kolesdiowi przydałoby sie kilka jak nie kilkanascie sesji na torze wyscigowym pod okiem instruktorów <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Barierki są potrzebne, ale na wszystkich zakretach. Częstą zamiast pomagać przeszkadzają. Sam miałem w zeszlym roku wypadek na jednym z takich zakrętów. Motocykl wbił się w bandę łamiąc się na dwie części(dosłownie). Wyobraźcie co by się stało ze mną... Na całe szczęści poturlałem się po asfalcie. Trochę pobolało, ale żyję:) Wydaje mi się że gdyby nie było tej barierki, miałbym jeszcze co naprawiać. Dodam że za barierką nie ma nic poza trawnikiem, żadnych chodzników, drzew itp.<br><hr>marcin9449
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dlaczego np. w austrii potrafia zrobic podwujne barierki a w polsce nie?? ilu nas mazginac zeby tak zrobili??<br><hr>michal
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://grooveshark.com/s/Until+I+Die/3GasAB?src=5" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://grooveshark.com/s/Until+I+Die/3GasAB?src=5</a><br><hr>gtriderxc
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wcale w hiszpani sie nie przejmuja o motocyklistow, hamskie urzedasy jak wszedzie...
Za to organizujemy manifestacje w kazdy mozliwy sposub trzeba przypominac ze my rowniez
placimy podatki a jest nas miliony, wiec nie chowajmy glowy w piasek niezaleznie od tego gdzie sie mieszka liczy sie kazde ziarenko...<br><hr>hbt666
Za to organizujemy manifestacje w kazdy mozliwy sposub trzeba przypominac ze my rowniez
placimy podatki a jest nas miliony, wiec nie chowajmy glowy w piasek niezaleznie od tego gdzie sie mieszka liczy sie kazde ziarenko...<br><hr>hbt666
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli kierowca jedzie z normalną prędkością to wyrobi na zakręcie ... chyba że będzie wylane coś i droga będzie śliska albo np. w zimie lód na drodze ... do tego właśnie te barierki służą
Motocykl wbił się w bandę łamiąc się na dwie części(dosłownie) ...
oczywiście prędkość była dostosowana do zakrętu i do panujących warunków ... po prostu żałosne ...
Kiedy zechcą usunąć te barierki to kierowcy samochodów stwierdzą że te barierki są potrzebne ... Jest tylko jedno rozwiązanie które zapewni bezpieczeństwo i jednym i drugim ... Jazda z odpowiednią prędkością ... piszę o tym bo:
1- większość wypadków które ja widziałem to było wyprzedzanie po wewnętrznej (nigdy nie patrzę w prawe lusterko jadąc chyba że zmieniam pas z lewego na prawy i nigdy to się nie zmieni)
2- jazda z bardzo dużą prędkością ... nawet kiedy miałem 100 na liczniku nie raz mi motor śmignął ... jak będę miał dziurę na drodze, a wiadomo że ich u nas jest bardzo, to po prostu odbiję tak aby ją ominąć ...
3 - bardzo duży % wypadków to po prostu nadmierna prędkość ... i do tego kierowca debil który myśli że w każdej sytuacji zapanuje nad pojazdem ... to po co w ogóle są ograniczenia prędkości mandaty drogówka ...
4 - 2-ślady są dużo lżejsze przez co szybciej się rozpędzają i osiągają bardzo szybko duże prędkości ... tylko trzeba pamiętać przy tym że w razie wypadku są najmniejsze szanse wyjścia cało ... ale co tam 100 w mieście 140 na zakręcie i 200 na prostej po za miastem ... o tyle dobrze że nie złapie n policja bo motor się szybciej rozpędza ...
5 - kierowca który doprowadza do wypadku niebezpieczną jazdą nadmierną prędkością nie jest poszkodowanym tylko mordercą, samobójcą idiotą (w zależności od skutków tego wypadku)<br><hr>whos
Motocykl wbił się w bandę łamiąc się na dwie części(dosłownie) ...
oczywiście prędkość była dostosowana do zakrętu i do panujących warunków ... po prostu żałosne ...
Kiedy zechcą usunąć te barierki to kierowcy samochodów stwierdzą że te barierki są potrzebne ... Jest tylko jedno rozwiązanie które zapewni bezpieczeństwo i jednym i drugim ... Jazda z odpowiednią prędkością ... piszę o tym bo:
1- większość wypadków które ja widziałem to było wyprzedzanie po wewnętrznej (nigdy nie patrzę w prawe lusterko jadąc chyba że zmieniam pas z lewego na prawy i nigdy to się nie zmieni)
2- jazda z bardzo dużą prędkością ... nawet kiedy miałem 100 na liczniku nie raz mi motor śmignął ... jak będę miał dziurę na drodze, a wiadomo że ich u nas jest bardzo, to po prostu odbiję tak aby ją ominąć ...
3 - bardzo duży % wypadków to po prostu nadmierna prędkość ... i do tego kierowca debil który myśli że w każdej sytuacji zapanuje nad pojazdem ... to po co w ogóle są ograniczenia prędkości mandaty drogówka ...
4 - 2-ślady są dużo lżejsze przez co szybciej się rozpędzają i osiągają bardzo szybko duże prędkości ... tylko trzeba pamiętać przy tym że w razie wypadku są najmniejsze szanse wyjścia cało ... ale co tam 100 w mieście 140 na zakręcie i 200 na prostej po za miastem ... o tyle dobrze że nie złapie n policja bo motor się szybciej rozpędza ...
5 - kierowca który doprowadza do wypadku niebezpieczną jazdą nadmierną prędkością nie jest poszkodowanym tylko mordercą, samobójcą idiotą (w zależności od skutków tego wypadku)<br><hr>whos
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli kierowca jedzie z normalną prędkością to wyrobi na zakręcie ... chyba że będzie wylane coś i droga będzie śliska albo np. w zimie lód na drodze ... do tego właśnie te barierki służą
Motocykl wbił się w bandę łamiąc się na dwie części(dosłownie) ...
oczywiście prędkość była dostosowana do zakrętu i do panujących warunków ... po prostu żałosne ...
Kiedy zechcą usunąć te barierki to kierowcy samochodów stwierdzą że te barierki są potrzebne ... Jest tylko jedno rozwiązanie które zapewni bezpieczeństwo i jednym i drugim ... Jazda z odpowiednią prędkością ... piszę o tym bo:
1- większość wypadków które ja widziałem to było wyprzedzanie po wewnętrznej (nigdy nie patrzę w prawe lusterko jadąc chyba że zmieniam pas z lewego na prawy i nigdy to się nie zmieni)
2- jazda z bardzo dużą prędkością ... nawet kiedy miałem 100 na liczniku nie raz mi motor śmignął ... jak będę miał dziurę na drodze, a wiadomo że ich u nas jest bardzo, to po prostu odbiję tak aby ją ominąć ...
3 - bardzo duży % wypadków to po prostu nadmierna prędkość ... i do tego kierowca debil który myśli że w każdej sytuacji zapanuje nad pojazdem ... to po co w ogóle są ograniczenia prędkości mandaty drogówka ...
4 - 2-ślady są dużo lżejsze przez co szybciej się rozpędzają i osiągają bardzo szybko duże prędkości ... tylko trzeba pamiętać przy tym że w razie wypadku są najmniejsze szanse wyjścia cało ... ale co tam 100 w mieście 140 na zakręcie i 200 na prostej po za miastem ... o tyle dobrze że nie złapie n policja bo motor się szybciej rozpędza ...
5 - kierowca który doprowadza do wypadku niebezpieczną jazdą nadmierną prędkością nie jest poszkodowanym tylko mordercą, samobójcą idiotą (w zależności od skutków tego wypadku)<br><hr>whos
Motocykl wbił się w bandę łamiąc się na dwie części(dosłownie) ...
oczywiście prędkość była dostosowana do zakrętu i do panujących warunków ... po prostu żałosne ...
Kiedy zechcą usunąć te barierki to kierowcy samochodów stwierdzą że te barierki są potrzebne ... Jest tylko jedno rozwiązanie które zapewni bezpieczeństwo i jednym i drugim ... Jazda z odpowiednią prędkością ... piszę o tym bo:
1- większość wypadków które ja widziałem to było wyprzedzanie po wewnętrznej (nigdy nie patrzę w prawe lusterko jadąc chyba że zmieniam pas z lewego na prawy i nigdy to się nie zmieni)
2- jazda z bardzo dużą prędkością ... nawet kiedy miałem 100 na liczniku nie raz mi motor śmignął ... jak będę miał dziurę na drodze, a wiadomo że ich u nas jest bardzo, to po prostu odbiję tak aby ją ominąć ...
3 - bardzo duży % wypadków to po prostu nadmierna prędkość ... i do tego kierowca debil który myśli że w każdej sytuacji zapanuje nad pojazdem ... to po co w ogóle są ograniczenia prędkości mandaty drogówka ...
4 - 2-ślady są dużo lżejsze przez co szybciej się rozpędzają i osiągają bardzo szybko duże prędkości ... tylko trzeba pamiętać przy tym że w razie wypadku są najmniejsze szanse wyjścia cało ... ale co tam 100 w mieście 140 na zakręcie i 200 na prostej po za miastem ... o tyle dobrze że nie złapie n policja bo motor się szybciej rozpędza ...
5 - kierowca który doprowadza do wypadku niebezpieczną jazdą nadmierną prędkością nie jest poszkodowanym tylko mordercą, samobójcą idiotą (w zależności od skutków tego wypadku)<br><hr>whos
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sam nie wiesz co piszesz. "Jeśli kierowca będzie jechał z normalną prędkością to wyrobi na zakręcie... chyba że będzie wylane coś i droga będzie śliska albo np. w zimie lód na drodze". No właśnie, chyba że jednak coś sprawi że wypadnie z toru jazdy i zabije go barierka. Jeśli wydaje ci się że jadąc z przepisową prędkością nic ci się nie stanie to spróbuj tak przy 50km/h wjechać w barierkę i opisz wrażenia. Pozdrawiam<br><hr>marcin9449Komentatorzy napisał(a):Jeśli kierowca jedzie z normalną prędkością to wyrobi na zakręcie ... chyba że będzie wylane coś i droga będzie śliska albo np. w zimie lód na drodze ... do tego właśnie te barierki służą
Motocykl wbił się w bandę łamiąc się na dwie części(dosłownie) ...
oczywiście prędkość była dostosowana do zakrętu i do panujących warunków ... po prostu żałosne ...
Kiedy zechcą usunąć te barierki to kierowcy samochodów stwierdzą że te barierki są potrzebne ... Jest tylko jedno rozwiązanie które zapewni bezpieczeństwo i jednym i drugim ... Jazda z odpowiednią prędkością ... piszę o tym bo:
1- większość wypadków które ja widziałem to było wyprzedzanie po wewnętrznej (nigdy nie patrzę w prawe lusterko jadąc chyba że zmieniam pas z lewego na prawy i nigdy to się nie zmieni)
2- jazda z bardzo dużą prędkością ... nawet kiedy miałem 100 na liczniku nie raz mi motor śmignął ... jak będę miał dziurę na drodze, a wiadomo że ich u nas jest bardzo, to po prostu odbiję tak aby ją ominąć ...
3 - bardzo duży % wypadków to po prostu nadmierna prędkość ... i do tego kierowca debil który myśli że w każdej sytuacji zapanuje nad pojazdem ... to po co w ogóle są ograniczenia prędkości mandaty drogówka ...
4 - 2-ślady są dużo lżejsze przez co szybciej się rozpędzają i osiągają bardzo szybko duże prędkości ... tylko trzeba pamiętać przy tym że w razie wypadku są najmniejsze szanse wyjścia cało ... ale co tam 100 w mieście 140 na zakręcie i 200 na prostej po za miastem ... o tyle dobrze że nie złapie n policja bo motor się szybciej rozpędza ...
5 - kierowca który doprowadza do wypadku niebezpieczną jazdą nadmierną prędkością nie jest poszkodowanym tylko mordercą, samobójcą idiotą (w zależności od skutków tego wypadku)<br><hr>whos<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Podajecie dane 50% to 90% tamto. ILU tych motocyklistów w końcu jest ? Bo jak 4 o bande sie rozwalilo, z czego 50% czyli 2 zginelo, to więcej ludzi ginie i rani sie potykajac sie o wlasne nogi. Bariery są w 99% na zakrętach, więc jak motocyklista sie o nie rozwala, to w 90% jego wina...<br><hr>heh
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wiem co piszę.Komentatorzy napisał(a):Jeśli kierowca jedzie z normalną prędkością to wyrobi na zakręcie ... chyba że będzie wylane coś i droga będzie śliska albo np. w zimie lód na drodze ... do tego właśnie te barierki służą
Motocykl wbił się w bandę łamiąc się na dwie części(dosłownie) ...
oczywiście prędkość była dostosowana do zakrętu i do panujących warunków ... po prostu żałosne ...
Kiedy zechcą usunąć te barierki to kierowcy samochodów stwierdzą że te barierki są potrzebne ... Jest tylko jedno rozwiązanie które zapewni bezpieczeństwo i jednym i drugim ... Jazda z odpowiednią prędkością ... piszę o tym bo:
1- większość wypadków które ja widziałem to było wyprzedzanie po wewnętrznej (nigdy nie patrzę w prawe lusterko jadąc chyba że zmieniam pas z lewego na prawy i nigdy to się nie zmieni)
2- jazda z bardzo dużą prędkością ... nawet kiedy miałem 100 na liczniku nie raz mi motor śmignął ... jak będę miał dziurę na drodze, a wiadomo że ich u nas jest bardzo, to po prostu odbiję tak aby ją ominąć ...
3 - bardzo duży % wypadków to po prostu nadmierna prędkość ... i do tego kierowca debil który myśli że w każdej sytuacji zapanuje nad pojazdem ... to po co w ogóle są ograniczenia prędkości mandaty drogówka ...
4 - 2-ślady są dużo lżejsze przez co szybciej się rozpędzają i osiągają bardzo szybko duże prędkości ... tylko trzeba pamiętać przy tym że w razie wypadku są najmniejsze szanse wyjścia cało ... ale co tam 100 w mieście 140 na zakręcie i 200 na prostej po za miastem ... o tyle dobrze że nie złapie n policja bo motor się szybciej rozpędza ...
5 - kierowca który doprowadza do wypadku niebezpieczną jazdą nadmierną prędkością nie jest poszkodowanym tylko mordercą, samobójcą idiotą (w zależności od skutków tego wypadku)<br><hr>whos<br>Komentatorzy napisał(a):Sam nie wiesz co piszesz. "Jeśli kierowca będzie jechał z normalną prędkością to wyrobi na zakręcie... chyba że będzie wylane coś i droga będzie śliska albo np. w zimie lód na drodze". No właśnie, chyba że jednak coś sprawi że wypadnie z toru jazdy i zabije go barierka. Jeśli wydaje ci się że jadąc z przepisową prędkością nic ci się nie stanie to spróbuj tak przy 50km/h wjechać w barierkę i opisz wrażenia. Pozdrawiam<br><hr>marcin9449<br>
Jeśli warunki są normalne to bez problemu taki zakręt się pokona, jeśli jest ostry zakręt to zwalniam a nie jadę z prędkością 50km/h. Jakoś jeszcze nigdy nie wypadłem z drogi ale to dla tego że mam swój rozum i wiem z jaką prędkością mam jechać ... tak podpowiedź ... jeśli na drodze jest znak np. 50km/h to znaczy się że jest to dopuszczalna prędkość maksymalna a nie że trzeba z taką prędkością jadę ... jeśli widzę że warunki nie pozwalają albo jest zbyt ostry zakręt to zwalniam ... Może niektórym to się wydawać to trudne ale prowadzenie pojazdu i myślenie jednocześnie na prawdę nie jest takie trudne ...No ale gdyby wszyscy kierowcy wykonywali obie te czynności jednocześnie to nie było by tej dyskusji bo nie było by wypadków ... Co do prędkości ... nie oceniam wszystkich ale wszyscy motocykliści których ja spotkałem na drodze bardzo szybko się zbliżali i po wyprzedzeniu bardzo szybko się oddalali kiedy już mnie wyprzedzili kiedy jechałem z maksymalną dopuszczalną prędkością a nawet kiedy czasem ją nieznacznie przekraczałem ... a kiedy nie mogli wyprzedzić lewą stroną to wyprzedzali prawą a nawet chodnikiem ale nigdy się nie spotkałem aby jechali spokojnie za samochodem z maksymalną dopuszczalną prędkością ... <br><hr>Whos
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości