Zobacz wątek - <i>[używane]</i> Turystyczne jednocylindrówki - tanio...
NAS Analytics TAG

[używane] Turystyczne jednocylindrówki - tanio...

Komentarze użytkowników
_________

[używane] Turystyczne jednocylindrówki - tanio...

Postprzez Åšcigacz » 15/2/2012, 14:39

Dyskusja na temat: Turystyczne jednocylindrówki - tanio dookoła świata
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Turystyczne jednocylindrówki - tanio dookoła świata
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 14:39

Miałem DR650RS - wspaniała maszyna, gdyby nie jej awaryjność jeździłbym nią po dziś dzień! Polecam wszystkie enduraki od suzuki, ale trzeba naprawde na nie uważać, bo to jednak wbrew pozorom delikatne maszyny. DR w turystyce całkiem nieźle sobie radziła. W kufry zapakowałem sprzętu i ciuchów dla 3 osób, a poza wzrostem spalania o ok 0.7 - 1.5l nie zauważyłem żadnych zmian w prowadzeniu czy osiągach :)
<br><hr>Bunny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 16:44

Artykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (<a href="http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4</a>). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)<br><hr>Morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 16:46

Artykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (<a href="http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4</a>). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)<br><hr>Morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 16:48

a gdzie KTM 640 adventure?????? <br><hr>Jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 17:06

w sumie zryzgali tu Pegaso z tym spalaniem. Jako właścieciel powiem ,że wszystko zależy od regulacji moja pali mi ok.5,5-6l. Wiadomo że jak sie da w palnik to i 8l wyskoczy,ale i tak to jest bardzo fajny motor i wacale nie odbiega od BMW, i jest na dodatek tańszy i to o połowe.<br><hr>Filip
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 17:58

Nareszcie artykuł z którego można się czegoś ciekawego i wartościowego dowiedzieć. Co niestety nie jest tutaj standardem :/<br><hr>emon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 18:01

Już drugi raz (kiedy rzuca mi się to w oczy) omijacie motocykle Hondy. Kilka artykułów wcześniej pisząc o pół litrach pominęliście CB 500 bo oś tam... Teraz ani słowa o Dominatorze. Nie lubicie tej marki czy co?
PS zapomnieliście wykasować zdjęcie Dominatora z galerii.<br><hr>Laszlo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 19:44

to rozumiem ze KTM LC4 Adventure to w zadnym stopniu nie jest turystyczna jednocylindrowka?? Uzupelnij bo chyba niewybaczalny błąd sie wkradł...<br><hr>robert
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 19:46

Komentatorzy napisał(a):Miałem DR650RS - wspaniała maszyna, gdyby nie jej awaryjność jeździłbym nią po dziś dzień! Polecam wszystkie enduraki od suzuki, ale trzeba naprawde na nie uważać, bo to jednak wbrew pozorom delikatne maszyny. DR w turystyce całkiem nieźle sobie radziła. W kufry zapakowałem sprzętu i ciuchów dla 3 osób, a poza wzrostem spalania o ok 0.7 - 1.5l nie zauważyłem żadnych zmian w prowadzeniu czy osiągach :)
<br><hr>Bunny<br>
a wałek Ci się nie zatarł ? :D<br><hr>bob o
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 20:11

Mam Suzuki freewinda i przykro mi że nawet zdjecia niema<br><hr>gsz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 20:44

Komentatorzy napisał(a):Nareszcie artykuł z którego można się czegoś ciekawego i wartościowego dowiedzieć. Co niestety nie jest tutaj standardem :/<br><hr>emon<br>
Czasami musimy napisać o najlepszych motocyklach do walki z zombie :)<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 21:14

Komentatorzy napisał(a):Artykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (<a href="http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4</a>). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)<br><hr>Morowiec<br>
A zbiornik ile ma litrów? Enduraki bez kawałka owiewki i z bakiem wielkości butelki po piwie się nie liczą. Gdybym miał przejechać np. do Hiszpanii tą maszyną z filmu z wiatrem wiejącym w ryj i tankowaniem co kwadrans to chyba bym ocipiał już w okolicach Polskiej granicy :)<br><hr>Dżins
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2012, 21:20

Komentatorzy napisał(a):Artykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (<a href="http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4</a>). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)<br><hr>Morowiec<br>
To na filmie ni cholery nie przypomina turystyki dookoła świata. No chyba że przypomina tylko ja się nie znam.<br><hr>Szelki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2012, 11:40

Do tortu śledziowego dobrze pasuje gorąca czekolada.<br><hr>padok
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2012, 12:19

Komentatorzy napisał(a):Artykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (<a href="http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4</a>). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)<br><hr>Morowiec<br>
Komentatorzy napisał(a):A zbiornik ile ma litrów? Enduraki bez kawałka owiewki i z bakiem wielkości butelki po piwie się nie liczą. Gdybym miał przejechać np. do Hiszpanii tą maszyną z filmu z wiatrem wiejącym w ryj i tankowaniem co kwadrans to chyba bym ocipiał już w okolicach Polskiej granicy :)<br><hr>Dżins<br>
A co za problem wymienić zbiornik? Ja mam 22l Acerbisa i mam święty spokój. Zasięg z bagażami na poziomie 350-400km. Szyba? Do tej pory nie była mi potrzebna, ale teraz zakładam akcesoryjną. Nie ma chyba motocykla który kupisz i pojedziesz nim w stanie fabrycznym dookoła świata. Filmiki turystyczne:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N-QQk0CXW_U" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=N-QQk0CXW_U</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=CVAVn4crmrw" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=CVAVn4crmrw</a><br><hr>Morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2012, 12:22

Komentatorzy napisał(a):Artykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (<a href="http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4</a>). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)<br><hr>Morowiec<br>
Komentatorzy napisał(a):To na filmie ni cholery nie przypomina turystyki dookoła świata. No chyba że przypomina tylko ja się nie znam.<br><hr>Szelki<br>
To na filmie było dla pokazania co ten motocykl potrafi w terenie, w przeciwieństwie do wymienionych w artykule.

Filmiki turystyczne:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N-QQk0CXW_U" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=N-QQk0CXW_U</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=CVAVn4crmrw" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=CVAVn4crmrw</a><br><hr>Morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2012, 15:37

Komentatorzy napisał(a):Artykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (<a href="http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4</a>). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)<br><hr>Morowiec<br>
Komentatorzy napisał(a):A zbiornik ile ma litrów? Enduraki bez kawałka owiewki i z bakiem wielkości butelki po piwie się nie liczą. Gdybym miał przejechać np. do Hiszpanii tą maszyną z filmu z wiatrem wiejącym w ryj i tankowaniem co kwadrans to chyba bym ocipiał już w okolicach Polskiej granicy :)<br><hr>Dżins<br>
Komentatorzy napisał(a):A co za problem wymienić zbiornik? Ja mam 22l Acerbisa i mam święty spokój. Zasięg z bagażami na poziomie 350-400km. Szyba? Do tej pory nie była mi potrzebna, ale teraz zakładam akcesoryjną. Nie ma chyba motocykla który kupisz i pojedziesz nim w stanie fabrycznym dookoła świata. Filmiki turystyczne:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N-QQk0CXW_U" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=N-QQk0CXW_U</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=CVAVn4crmrw" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=CVAVn4crmrw</a><br><hr>Morowiec<br>
I wystarcza ci 22 litry? To czemu na filmie wieziesz benzynę w 1.5 litrowych butelkach? ;)<br><hr>Dżins
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2012, 15:53

Komentatorzy napisał(a):Miałem DR650RS - wspaniała maszyna, gdyby nie jej awaryjność jeździłbym nią po dziś dzień! Polecam wszystkie enduraki od suzuki, ale trzeba naprawde na nie uważać, bo to jednak wbrew pozorom delikatne maszyny. DR w turystyce całkiem nieźle sobie radziła. W kufry zapakowałem sprzętu i ciuchów dla 3 osób, a poza wzrostem spalania o ok 0.7 - 1.5l nie zauważyłem żadnych zmian w prowadzeniu czy osiągach :)
<br><hr>Bunny<br>
Komentatorzy napisał(a):a wałek Ci się nie zatarł ? :D<br><hr>bob o<br>
łożyska na wale, które wymieniłem a potem coś ze skrzynią i już nie robiłem tylko sprzedałem tak jak stał znajomemu z forum dr :)<br><hr>Bunny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2012, 16:03

Komentatorzy napisał(a):Artykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (<a href="http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4</a>). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)<br><hr>Morowiec<br>
Komentatorzy napisał(a):A zbiornik ile ma litrów? Enduraki bez kawałka owiewki i z bakiem wielkości butelki po piwie się nie liczą. Gdybym miał przejechać np. do Hiszpanii tą maszyną z filmu z wiatrem wiejącym w ryj i tankowaniem co kwadrans to chyba bym ocipiał już w okolicach Polskiej granicy :)<br><hr>Dżins<br>
Komentatorzy napisał(a):A co za problem wymienić zbiornik? Ja mam 22l Acerbisa i mam święty spokój. Zasięg z bagażami na poziomie 350-400km. Szyba? Do tej pory nie była mi potrzebna, ale teraz zakładam akcesoryjną. Nie ma chyba motocykla który kupisz i pojedziesz nim w stanie fabrycznym dookoła świata. Filmiki turystyczne:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N-QQk0CXW_U" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=N-QQk0CXW_U</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=CVAVn4crmrw" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=CVAVn4crmrw</a><br><hr>Morowiec<br>
Komentatorzy napisał(a):I wystarcza ci 22 litry? To czemu na filmie wieziesz benzynę w 1.5 litrowych butelkach? ;)<br><hr>Dżins<br>
Spokojnie mi wystarcza. W trasy jeżdżę ze znajomymi na Freewindach czy Transalpach i zawsze oni pierwsi krzyczą że tankować trzeba. Podobny zasięg miałem w CB500 czy Varadero (24l). Kupiłem nawet swego czasu dodatkowy zbiornik acerbisa 5L, ale nie było potrzeby montować. W naprawdę daleką podróż zabrał bym po prostu 5l kanister.

Żółty płyn w butelkach z napisem Tokaj to coś znacznie lepszego od benzyny.<br><hr>Morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê