Zobacz wątek - Motór do 14 tys. zł

Motór do 14 tys. zł

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Motór do 14 tys. zł

Postprzez deyna » 13/2/2012, 22:35

- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),

Doświadczenie ? Ok 14tys. km

- Wiek, waga, wzrost,

Wiek Troszkę :) Waga 73kg Wzrost 180cm

- jazda na co dzień - do pracy/szkoły

-po mieście czy trasie,

-weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki,

-turystyka do

100/200km

-jazda z plecaczkiem czy bez

w 90% bez

- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?

7-8tys

- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?

Ciuchy są, do 14 tys

- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?

Tyle ile będzie wymagał motocykl

- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.

Szporty ew. nakedy

- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?

CBR 600RR, F4i, 636 od '03, R6 IIgen,
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez qbatzr » 13/2/2012, 23:22

jeżeli chcesz coś spokojniejszego i wygodniejszego to proponuje f4i, a jeżeli chcessz do zap........... to bierz 636 tylko ja ci polecę model 2005-2006 bo pali stosunkowo mało (7l) a model 2003-2004 potrafi zjarać nawet 10l, hmm z nakedów to kawa z750, yamaha fz6 i suzuki gsr600
jeździjmy tak aby było nas coraz więcej a nie mniej
Avatar użytkownika
qbatzr
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 24/1/2012, 15:28
Lokalizacja: okolice Radzynia Podlaskiego (Lubelskie)

Postprzez Seba_ER5 » 14/2/2012, 07:22

ze ile??? 03-04? lol
Wszystko zalez od charakteru jazd od 6-8,5l
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez deyna » 14/2/2012, 18:29

Seba możesz coś z własnych obserwacji powiedzieć o 636 ? Jak się spisuje na co dzień, czy bywają kapryśne itp. :)
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Piotr--95 » 14/2/2012, 19:42

Z nakedów chyba będzie najlepszy Hornet
Miałem okazje sie bryknąć i sprawował sie ok.
Avatar użytkownika
Piotr--95
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20/1/2012, 00:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PrimoGhost » 14/2/2012, 21:34

Możesz polować na 636 z 2005/6 roku. Ale dołożyłbym jeszcze ze 2 tys zł za mniej " zmęczony " egzemplarz. Spalanie 5,5 l. Poprzednia Zx6RR z 2003 roku paliła 5 l przy spokojnej jeździe. 10 l nie wiem czy na torze by się udało osiągnąć. Wątpię.

P.S Seby paliła około 12l, bo latał na Motulu 5100.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez deyna » 14/2/2012, 23:07

Piotr--95 - Myślałem ale odstraszają mnie trochę opory powietrza w trasie mimo tego, że wielu ich nie będzie.


PrimoGhost - Problem w tym, że te 2 tys. mógłbym dołożyć dopiero w sierpniu ale nie chce darować sobie prawie całego następnego sezonu. Z tego co mówisz to spalanie niewielkie, to fajnie. Mają one jakieś wady fabryczne i coś na co trzeba zwrócić szczególną uwagę ?
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Raczek_6 » 15/2/2012, 12:37

636 model 2005-2006 miał problem z talerzykami od zaworów - potrafiły pękać, objaw silnik pracował tak jak by miał wybitą panewkę.

Po za tym przy odpowiednim serwisowaniu motocykl nie do zabicia.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Piotr--95 » 15/2/2012, 15:17

deyna napisał(a):Piotr--95 - Myślałem ale odstraszają mnie trochę opory powietrza w trasie mimo tego, że wielu ich nie będzie.


Mamy ten sam problem do jednorazowej jazdy jest ok. ale jakbym miał tym jechać na dłuższą trase to bym chyba zwariował a i brak przedniej owiewki przy jeżdzie wczesną wiosną i jesienią to wogóle masakra. Mówiec że sprawował sie ok. miałem na myśli silnik zawieszenie itp.
Avatar użytkownika
Piotr--95
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20/1/2012, 00:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PrimoGhost » 15/2/2012, 16:09

o talerzykach od zawodów pierwsze słyszę. Musze doczytać. Napinacze do łańcuszka rozrządu są wadliwe... Każdy jeden trafia szlag po 20tys KM. Na szczęście można to łatwo naprawić. Albo manualnym dociśnięciem albo podkładką pod sprężynę. Drobnostka, ale wkurza, jak się z tym nie zrobi.

http://www.youtube.com/watch?v=Z43FJaPZOiE

taki objaw.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez deyna » 15/2/2012, 18:04

Faktycznie, denerwujące stukanie na dłuższą metę. Czyli z tego co mówicie to moto godne polecenia.

Mógłby się ktoś wypowiedzieć o innych modelach ?
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez adamRS » 15/2/2012, 18:53

R6 03-05. Nie zaobserwowałem dosłownie żadnych wad :) W okresie mojego użytkowania nie zepsuło mi się dosłownie nic. No może prócz przepalonej żarówki postojowej.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez qbatzr » 15/2/2012, 21:05

Seba_ER5 napisał(a):ze ile??? 03-04? lol
Wszystko zalez od charakteru jazd od 6-8,5l

Ja mówię o maksymalnym spalaniu (jazdy na pełnej piź....)
jeździjmy tak aby było nas coraz więcej a nie mniej
Avatar użytkownika
qbatzr
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 24/1/2012, 15:28
Lokalizacja: okolice Radzynia Podlaskiego (Lubelskie)

Postprzez Seba_ER5 » 16/2/2012, 03:00

Trasa Warszawa - B-stok ~160 200+ekspr bak mi starcza na 200km plus troche w rezewrwie zosataje. Pytam gdie 10l?

Co do stukania to jest stukanie rozrzadu i jak sie napnie mocniej to mozna inna wade zniwelowac. Wcale nie musi to byc napinacz. Wymiana lanucha rozrzadu wymaga rozpolowiewnia silnika gdzie uszczelki same pochlona pare stow lancuch200 uszczelki okolo 500-800zl do tego moga dojsc slizgi. Roznie bywa....

Motocykl o bardzo twardym zawiasie. Na nierownosciach obija nerki. Pelna regulacja. Dobrze ciagnie od dolu ze wzgledu na doodakowe cc. Silnik niby nie do zatarcia, problematyczny moze byc rozrzad. Czytaj wyzej.

P.S. Primo poprzednio mialem wlany Castrol GPS.... Daj se qlwa juz siana oki? Chyba sie nudzisz ;p.

Ja bym obserwowalmoto w granicy cenowej 12-14 i uwazal na powypadkowe. Prima zx6rr poszla do handlaza a tam rama dosala po dupie (wydech bosa tytan) zielona RR tak wiec na nia uwaga jak sie pojawi.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez PrimoGhost » 16/2/2012, 13:11

Seba, masz coś do mojej skasowanej RR? Wersja kompaktowa. 5 cm krótsza od serii, zwrotniejsza, szybsza :P Ze świecą takiej szukać. Zakręty w lewo bierze sama bez trzymania kierownicy.

A tak serio to za tą cenę szukałbym raczej 2003-2004 w ładnym stanie i z dodatkami. Super sztukę wyrwiesz, jak się postarasz i zostanie kasy na serwis, wymianę gum.

Sebcio : Ten Castrol GPS wlałeś, bo myślałeś, że dostaniesz Nawigację w prezencie? ;] ja nie wiem, jak tak można.. ehh z Tobą..
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez deyna » 16/2/2012, 19:13

To już Cebra miała lagi młotkiem prostowane. Wystarczy mi moto z automatycznym skrętem już :).

Jak poza tym napinaczem/łańcuchem nic się dziać nie będzie to wnioskuję, że teoretycznie moto powinno być ok, fajnie :).

Tak piszesz o tej Pirma zx-ie, będę zwracał uwagę ;). Kiedyś u mnie w Białej Konia Thundercat po dzwonie wylądował. W ogłoszeniu: "moto po lekkim szlifie" :) Łopatą wyklepany.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez SzpiceR » 16/2/2012, 21:42

gsxr 750/1000 k4 zalezy co ustrzelisz, piekielnie dobry odporny i mocny motocykl


latales juz 600 wiec po kij ci ta 600tka? jak masz zapedy do sportow ot pewnie i do gum albo jak nie masz to i tka bd mieć więc literek sie nada niema się co pier***** w tancu :)
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez PrimoGhost » 16/2/2012, 21:57

Dodaję zdjęcie mojej wypadkowej ZX6-RR

Wydech BOS Grand Two Titanium, Manetki Barracuda, paski z logiem na kołach, crash pad Womet Tech, krzywe nalepki ZX6rr, wybulona tabliczka znamionowa. Zwracaj uwagę. rama ma wgniota.

Obrazek
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez deyna » 16/2/2012, 23:03

Szpicer, szczerze mówiąc to 600-tki zadowalają mnie swoimi osiągami no i spalaniem, na które jednak patrzę. Chociaż jak trafi się większa poj. w zacnym stanie to nie pogardzę :D.

Primo dzięki za foto. Będę się wystrzegał jej ;).
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr