Zobacz wątek - Aprilia rs 50

Aprilia rs 50

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Aprilia rs 50

Postprzez boxer95 » 12/2/2012, 19:21

Witam mam taki problem z moją aprilką.

Jak pojezdze troche i moto jest nagrzane to miedzy tak 3-4,5 tys obrotów nawet jak mam manetke na full to jakby nie mógł złapać mocy dopiero jak w tym przedziale obrotów sobie popyrta tak z sekunde i wychodzi na ponad 5 to jakby łapie moc. Jest to strasznie wnerwiające szczególnie przy ruszaniu bo musze przeciagac ją na ponad 5 tysiecy zeby ruszyć. Gaznik jest czysty. Chciałbym przed sezonem to jakoś ogarnąć ;/ Wie moze ktos co jest przyczyną ?


Obrazek
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13


Postprzez henio12323 » 12/2/2012, 19:39

uroki silnika 2T :D od tych 4.5 otwiera sie zawór wydechowy i jest szczał. mozesz spróbować go wyregulowac wg serwisówki. on tam u ciebie zapewne na linkach jest sterowany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25992
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez boxer95 » 13/2/2012, 22:06

Ja za bardzo sie nie znam na tym wiec wolałbym nie ryć w jakis zaworach a mechaników w okolicy mam takich ze pozal sie boze.

Ale myslisz ze coś nie tak jest z tym zaworem ?
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez henio12323 » 13/2/2012, 22:43

noo mówie moze nie byc ustawiony jak trzeba, moze sie otwiera w złym momencie. regulacja linkami moze załatwic sprawe. oczywiscie to tylko moje domysły i nie jest 100% że to własnie kwestia ustawien zaworu.

równie dobrze to mogą byc twoje odczucia bo jak pisałem silnik 2T tak własnie pracuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25992
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez boxer95 » 13/2/2012, 23:00

Nie no to nie sa tylko moje odczucia bo to często nawet utrudnia ruszenie, brat tez juz mi o tym kiedys mowil jak jezdzil ze cos nie gra
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez tomera » 13/2/2012, 23:07

od kiedy w apce jest zawor wydechowy? on tam ma chyba amke 6
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez boxer95 » 14/2/2012, 09:22

Silnik jest derbi
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez Kondi123 » 14/2/2012, 10:45

Regulacja gaźnika. A dokładnie regulacja dyszy od powietrza- spróbuj mu skręcić powietrze o 1/4 obrotu, a jak nie pomoże to jeszcze o 1/4. Ponadto sprawdź szczelność układu dolotowego (czy dobrze pozakładane są wszystkie gumy które doprowadzają powietrze do gaźniola.
Kondi123
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/2/2012, 10:30

Postprzez boxer95 » 14/2/2012, 13:47

Mam stożek bezpośrednio do gaznika
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez tomera » 14/2/2012, 18:07

to juz masz przyczyne róznych problemow z silikiem
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez boxer95 » 14/2/2012, 18:48

Tylko rzecz w tym, że na orginalnym było dokladnie to samo..
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez komarcc » 14/2/2012, 21:09

Wróć najlepiej do seryjnego filtra, jeśli chcesz tym jeszcze pojeździć, stożek domyślam się że kupiłeś za 30zł, następnie wyreguluj gaźnik i nie pytaj jak to zrobić.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez boxer95 » 14/2/2012, 21:30

Az tak bardzo dostaje na stożku ? No nic bede musiał zmienic dysze na mniejszą i do regulacji
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez henio12323 » 14/2/2012, 22:36

stożek to lipa, siatkowy chroni tylko przed tym żeby ci liści nie wciągneło do silnika ;P syf drobniejszy przelatuje jak chce. i ciezej jest wyregulowac gaźnik. co do dysz - nie zmieniał bym tak jej od razu. czy masz jakis zrobiony dodatkowy tuning ? jezeli nie to fabryczne dyszą musza byc ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25992
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez boxer95 » 15/2/2012, 09:29

Nie nie mam dodatkowego tuningu, w ogole to sie wkopałem z tym stożkiem nie potrzebnie to gówno zakładałem, nawet nie moge dobrze moto umyć bo trzeba uwazać zeby woda tam nie naleciała. Dysze mam założona wiekszą bo na seryjnej nie dało sie wyregulować na stożku... Dzisiaj spytam brata czy przełozymy na seryjny wszystko tylko my za bardzo regulowac nie umiemy..
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez boxer95 » 16/2/2012, 19:56

Dzisiaj próbowałem wlozyc seryjny filter, ale masakra kto to wymysil rama jest tej samej szerokosci co filter a w dodatku od filtra wystaje taka pucha która łączy sie z gumą.

O tak to wygląda

Obrazek

R- rama
F - filter

Ta odstająca czesc filtra musi wejsc jakoś pod rame ale nie mam pojecia jak to wsadzic, pod kazdym kątem juz wciskałem =/ i nic

W dodatku filter jest z mocnego plastiku którego nie mozna za bardzo wyginać, nie wiem jak to wsadze chyba z pół moto bede musiał rozebrać chyba ze ktoś zna jakies triki na takie badziewia ?
boxer95
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12/2/2012, 19:13

Postprzez tomera » 16/2/2012, 22:41

no tak bywa z takimi rzeczami
na pewno nie masz go wpychacm raczej wejdzie lekko no moze z lekkim oporem,
jakos go wyciagles przecież:D
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr