Amortyzator skrętu: olejowy czy rotacyjny?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Amortyzator skrętu: olejowy czy rotacyjny?
Jestem przed kupnem amortyzatora i jak wcześniej myślałem że kupie olejowy tak teraz już sam nie wiem który lepszy. Poczytałem trochę na ten temat ale nie znalazłem odpowiedzi która by mnie oświeciła
W grÄ™ wchodzÄ… 2 amortyzatory Ohlinsa:
Olejowy:
http://motofreak.pl/product_info.php?products_id=1482
Rotacyjny:
http://motofreak.pl/product_info.php?products_id=1485
Pieniądze te same więc ten aspekt nie biorę pod uwagę. Pytanie jest raczej który jest lepszy, wygodniejszy, bezpieczniejszy? Przy wywrotce prawdopodobieństwo uszkodzenia rotacyjnego jest mniejsze... tyle wyczytałem
ale aby podjąć decyzję to za mało. Proszę o podpowiedz.

Olejowy:
http://motofreak.pl/product_info.php?products_id=1482
Rotacyjny:
http://motofreak.pl/product_info.php?products_id=1485
Pieniądze te same więc ten aspekt nie biorę pod uwagę. Pytanie jest raczej który jest lepszy, wygodniejszy, bezpieczniejszy? Przy wywrotce prawdopodobieństwo uszkodzenia rotacyjnego jest mniejsze... tyle wyczytałem

- Husarz
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/5/2010, 19:50
Ja mam rotacyjny. Co nie zmiania faktu ze oba sa olejowe. Tylko jeden tlokowy a drugi rotacyjny.
Posiadam Scotts ale go robi ohlins i praktycznie to to samo co z drugiego linku. To ma bardzo duzo ustawien. Bralbym Rotacyjny jest wyględniejszy. Mozna ustawic katy dzialania.
Posiadam Scotts ale go robi ohlins i praktycznie to to samo co z drugiego linku. To ma bardzo duzo ustawien. Bralbym Rotacyjny jest wyględniejszy. Mozna ustawic katy dzialania.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Już zwątpiłem czy ktoś mi odpowie
Tak masz rację oba są olejowe. Troszkę źle napisałem ale wiadomo o co chodzi
z tym że bardziej jestem za rotacyjnym niż tłoczkowym ale chciałem usłyszeć jakieś uzasadnienie bo ja niestety kieruję się ceną ( droższy= lepszy) kolor do motocykla pasuje;p , jest mnie widoczny i zgrabniejszy a bardziej interesuje mnie strona techniczna. Np co częściej używane jest przy profesjonalnych torowych motocyklach i dlaczego.


- Husarz
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/5/2010, 19:50
Rotacyjne sa bardziej popularne w enduro raczej.
Bierz Scotts lub ohlinsa co nie zmienia faktu ze prawie nigdy nie bedziesz sie bawil w jego ustawienia. Tloczkowy tez mozesz brac...
To ta sama klasa inne rozwiazanie. Zlego nie kupisz.
Kupujesz nowy czy uzywany?
Bierz Scotts lub ohlinsa co nie zmienia faktu ze prawie nigdy nie bedziesz sie bawil w jego ustawienia. Tloczkowy tez mozesz brac...
To ta sama klasa inne rozwiazanie. Zlego nie kupisz.
Kupujesz nowy czy uzywany?
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Kupuję nowy bo używany w dobrej cenie bardzo ciężko dostać a jak mam za używkę zapłacić 1200zl gdzie nowy kupie za 1500 (faktura vat) to zupełnie nie kalkuluje się zakup używanego. Zdecydowałem się na ohlinsa z tym że wciąż jest lekki dylemat
póki co cenę negocjuję i zbieram opinie 


- Husarz
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/5/2010, 19:50
- Marcinrednose
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 2/5/2008, 19:44
- Lokalizacja: Warszawa
Popatrz za normalnym tłoczkowym. HyperPro progresywny w tej cenie tez dostaniesz. Moim zdaniem lepszy ( rozsądniejszy) wybór.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości