Zobacz wątek - Amortyzator skrętu: olejowy czy rotacyjny?
NAS Analytics TAG

Amortyzator skrętu: olejowy czy rotacyjny?

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Amortyzator skrętu: olejowy czy rotacyjny?

Postprzez Husarz » 12/2/2012, 07:55

Jestem przed kupnem amortyzatora i jak wcześniej myślałem że kupie olejowy tak teraz już sam nie wiem który lepszy. Poczytałem trochę na ten temat ale nie znalazłem odpowiedzi która by mnie oświeciła :) W grę wchodzą 2 amortyzatory Ohlinsa:

Olejowy:
http://motofreak.pl/product_info.php?products_id=1482

Rotacyjny:
http://motofreak.pl/product_info.php?products_id=1485

Pieniądze te same więc ten aspekt nie biorę pod uwagę. Pytanie jest raczej który jest lepszy, wygodniejszy, bezpieczniejszy? Przy wywrotce prawdopodobieństwo uszkodzenia rotacyjnego jest mniejsze... tyle wyczytałem ;) ale aby podjąć decyzję to za mało. Proszę o podpowiedz.
Husarz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28/5/2010, 19:50


Postprzez Seba_ER5 » 12/2/2012, 19:45

Ja mam rotacyjny. Co nie zmiania faktu ze oba sa olejowe. Tylko jeden tlokowy a drugi rotacyjny.
Posiadam Scotts ale go robi ohlins i praktycznie to to samo co z drugiego linku. To ma bardzo duzo ustawien. Bralbym Rotacyjny jest wyględniejszy. Mozna ustawic katy dzialania.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Husarz » 12/2/2012, 20:39

Już zwątpiłem czy ktoś mi odpowie ;) Tak masz rację oba są olejowe. Troszkę źle napisałem ale wiadomo o co chodzi ;) z tym że bardziej jestem za rotacyjnym niż tłoczkowym ale chciałem usłyszeć jakieś uzasadnienie bo ja niestety kieruję się ceną ( droższy= lepszy) kolor do motocykla pasuje;p , jest mnie widoczny i zgrabniejszy a bardziej interesuje mnie strona techniczna. Np co częściej używane jest przy profesjonalnych torowych motocyklach i dlaczego.
Husarz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28/5/2010, 19:50

Postprzez Seba_ER5 » 12/2/2012, 20:42

Rotacyjne sa bardziej popularne w enduro raczej.
Bierz Scotts lub ohlinsa co nie zmienia faktu ze prawie nigdy nie bedziesz sie bawil w jego ustawienia. Tloczkowy tez mozesz brac...
To ta sama klasa inne rozwiazanie. Zlego nie kupisz.
Kupujesz nowy czy uzywany?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Husarz » 12/2/2012, 22:15

Kupuję nowy bo używany w dobrej cenie bardzo ciężko dostać a jak mam za używkę zapłacić 1200zl gdzie nowy kupie za 1500 (faktura vat) to zupełnie nie kalkuluje się zakup używanego. Zdecydowałem się na ohlinsa z tym że wciąż jest lekki dylemat :) póki co cenę negocjuję i zbieram opinie :wink:
Husarz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28/5/2010, 19:50

Postprzez Marcinrednose » 2/3/2012, 19:19

oba będą dobre. Weź jaki Ci się wizualnie podoba lub na jaki dostaniesz większy rabat.
Marcinrednose
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 2/5/2008, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PrimoGhost » 2/3/2012, 21:22

Popatrz za normalnym tłoczkowym. HyperPro progresywny w tej cenie tez dostaniesz. Moim zdaniem lepszy ( rozsądniejszy) wybór.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê