Strój na motocykl
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Strój na motocykl
Cześć!
Jest to mój pierwszy post na forum. Chciałbym kupić strój, lecz nie znam się zbytnio. Aktualnie jeżdżę Rs 125, a strój miałby służyć na kolejne moto.
Kombinezon tylko 2 częściowy:
Alpinestars GP PRO
Alpinestars SP-1
Alpinestars RC-1
Rękawice i obuwie kompletnie nie wiem jakie. Rękawice 300-350zł, a buty do 750zł.
Miał ktoś któryś z tych kombinezonów? Może słyszał. Byłbym bardzo wdzięczny za opinie. Najlepiej pasowałby mi SP-1 przecena na 1900~zł. A ten GP-PRO 3200zł.
Z góry dzięki.
Jest to mój pierwszy post na forum. Chciałbym kupić strój, lecz nie znam się zbytnio. Aktualnie jeżdżę Rs 125, a strój miałby służyć na kolejne moto.
Alpinestars GP PRO
Alpinestars SP-1
Alpinestars RC-1
Rękawice i obuwie kompletnie nie wiem jakie. Rękawice 300-350zł, a buty do 750zł.
Miał ktoś któryś z tych kombinezonów? Może słyszał. Byłbym bardzo wdzięczny za opinie. Najlepiej pasowałby mi SP-1 przecena na 1900~zł. A ten GP-PRO 3200zł.
Z góry dzięki.
- artixem
- Świeżak
Kombinezony są bardzo porównywalne
sp-1 nie jestem pewien, ale jest chyba 1pc, więc tylko na torze będzie się sprawowała.
2częściowe, są o wiele wygodniejsze nacodzień.
Jak masz kase to będziesz zadowolony z każdego.
Jednak nie zapominaj o kasku, jeśli nie masz porządnego to lepiej kupić tańszy kombiak, a kask z wyższej półki zakupić.
sp-1 nie jestem pewien, ale jest chyba 1pc, więc tylko na torze będzie się sprawowała.
2częściowe, są o wiele wygodniejsze nacodzień.
Jak masz kase to będziesz zadowolony z każdego.
Jednak nie zapominaj o kasku, jeśli nie masz porządnego to lepiej kupić tańszy kombiak, a kask z wyższej półki zakupić.
- hubi199
- Bywalec
mysle ze odpusc takie kombi ... + 5 do lansu. Lepiej kup dobry kask. A jesli masz kase na dobry kask dobre buty i rekawice to ja bym bral rc-1
- relakzstyle
- Świeżak
UP: Nie chodzi mi o szpan, po prostu wolę wydać kasę na bezpieczeństwo, niż na jakieś pierdoły. Jeżeli nie te kombi, to jakie?