kodowanie drugiego kluczyka w ASO lub nieautoryzowanym
Posty: 11
• Strona 1 z 1
kodowanie drugiego kluczyka w ASO lub nieautoryzowanym
Witam.
Mam jeden kluczyk od suzuki z immobilizerem. Chce dorobić drugi. Myślałem, że całość załatwię w jakimś nieautoryzowanym serwisie, tzn kupiłbym surowy klucz w salonie Suzuki, następnie dorobił u ślusarza i na koniec poszedłbym do któregoś z prywatnych serwisów.
W momencie gdy byłem już w serwisie Suzuki aby zamówić surowy klucz to usłyszałem, że mogę dużo ryzykować.....że ktoś kto mi będzie kodował drugi kluczyk może nie zrobić tego należycie, że mogą czekać mnie problemy w przyszłości, że nie jest to dobra metoda.
Usłyszałem o sposobie kodowania "zapętlanie" który stosują nieautoryzowane serwisy, że po takim czymś motor może nie chcieć odpalić co może być spowodowane uszkodzoną elektroniką potem są tylko potworne koszty. Potem zaproponowano mi, żebym zakupił dwa kluczyki i oni mi zrobią to jak należy czyli zakodują dwa nowe, a ten który posiadam nie będzie już działał i pójdzie w odstawkę.
To teraz mam pytania:
Ile jest prawdy w tym co usłyszałem w salonie ?
Czy jeśli zdecyduje się na usługę w innym serwisie to czy faktycznie metoda na kodowanie jednego kluczyka jest w pełni bezpieczna, czy może potencjalnie spowodować w przyszłości problemy?
Czy ewentualnie zna ktoś jakiś dobry serwis gdzie można taki kluczyk zakodować(okolice wawy)?
...pytam bo jak zwykle rozchodzi się o kasę...w salonie wyszłoby około 700zł (2 kluczyki + kodowanie)......gdybym zdecydował się w innym miejscu to wiadomo jeden kluczyk do zakodowania i mniejsza kasa i problem z głowy...tylko, że nastraszyli mnie w salonie....proszę o pomoc w sprawie.
Pozdrawiam
Mam jeden kluczyk od suzuki z immobilizerem. Chce dorobić drugi. Myślałem, że całość załatwię w jakimś nieautoryzowanym serwisie, tzn kupiłbym surowy klucz w salonie Suzuki, następnie dorobił u ślusarza i na koniec poszedłbym do któregoś z prywatnych serwisów.
W momencie gdy byłem już w serwisie Suzuki aby zamówić surowy klucz to usłyszałem, że mogę dużo ryzykować.....że ktoś kto mi będzie kodował drugi kluczyk może nie zrobić tego należycie, że mogą czekać mnie problemy w przyszłości, że nie jest to dobra metoda.
Usłyszałem o sposobie kodowania "zapętlanie" który stosują nieautoryzowane serwisy, że po takim czymś motor może nie chcieć odpalić co może być spowodowane uszkodzoną elektroniką potem są tylko potworne koszty. Potem zaproponowano mi, żebym zakupił dwa kluczyki i oni mi zrobią to jak należy czyli zakodują dwa nowe, a ten który posiadam nie będzie już działał i pójdzie w odstawkę.
To teraz mam pytania:
Ile jest prawdy w tym co usłyszałem w salonie ?
Czy jeśli zdecyduje się na usługę w innym serwisie to czy faktycznie metoda na kodowanie jednego kluczyka jest w pełni bezpieczna, czy może potencjalnie spowodować w przyszłości problemy?
Czy ewentualnie zna ktoś jakiś dobry serwis gdzie można taki kluczyk zakodować(okolice wawy)?
...pytam bo jak zwykle rozchodzi się o kasę...w salonie wyszłoby około 700zł (2 kluczyki + kodowanie)......gdybym zdecydował się w innym miejscu to wiadomo jeden kluczyk do zakodowania i mniejsza kasa i problem z głowy...tylko, że nastraszyli mnie w salonie....proszę o pomoc w sprawie.
Pozdrawiam
- djmusic
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 5/2/2012, 00:18
Dorabiałem kluczyk do r6 z 2006 i spokojnie działało a robione w nieautoryzowanym serwisie tam gdzie dorabiają kluczyki. Nie kupowałem oryginalnego surowego od Yamahy tylko innej firmy zastępczy i z kodowaniem czyli cały pakiet kosztowało mnie to 150zł a kluczyk pewnie działa do dziś , pół roku jeździłem z dorobionym i było git. nie wiem jak w suzuki ale raczej wala ściemą żeby zbić kase. podałem tylko siebie jako przykład i zaznaczam ze w suzi moze być inaczej choć wątpie.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
ściemniają cie jak ktoś jest w miarę ogarnięty to spokojnie dorobi ci klucz który będzie działał bez problemów
a tak w ogóle to nie ma u ciebie żadnego specjalisty który się tym zajmuje ? - u mnie w mieście jest koleś który ma punkt dorabiania kluczy ale potrafi otworzyć większość samochodów i bez problemu dorobić klucz do auta praktycznie na miejscu - myślę że z moto też by nie miał problemu ;] poszukaj takiego kogoś u siebie
a tak w ogóle to nie ma u ciebie żadnego specjalisty który się tym zajmuje ? - u mnie w mieście jest koleś który ma punkt dorabiania kluczy ale potrafi otworzyć większość samochodów i bez problemu dorobić klucz do auta praktycznie na miejscu - myślę że z moto też by nie miał problemu ;] poszukaj takiego kogoś u siebie
- Trax
- Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- marcinziel2
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 1/12/2010, 15:10
- Lokalizacja: wlkp
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Vergon napisał(a):http://moto.allegro.pl/klucz-kluczyk-motor-motocykl-suzuki-tanio-i2097526455.html + transponder
http://motorakowski.pl/
W opisie jest podane że obudowa posiada miejsce pod transponder - ciekawe czy jest on w kluczyku.
W motorakowski mają komputer i spokojnie można u nich zakodować większość kluczyków z immobiliserem - kilku znajomych sprawdzało i działa bez zarzutu.
Jeśli kodujesz oryginalny kluczyk nie powinno być żadnych problemów,
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości