nauka Stuntu. jaki motor wybrać?
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
nauka Stuntu. jaki motor wybrać?
witam.
jak w temacie zamierzam rozpocząć naukę Stuntu, ale nie wiem jaki mam wybrać sprzęt
mam 16 lat i jako takie doświadczenie mam. posiadam Yamahe TDR 125 i jazda na niej mi dobrze wychodzi. ale ona chyba się nie nadaje do Stuntu więc tu moje pytanie jaki motor o pojemności 125cm3 może być po szlifie byle by był sprawny technicznie i który ma około 30km wszystko jedno czy 2t czy 4t
cena na razie nie gra roli (no ale bez przesady)
oto co znalazłem:
http://otomoto.pl/cagiva-mito-nsr-cbr-r ... 61491.html
jak w temacie zamierzam rozpocząć naukę Stuntu, ale nie wiem jaki mam wybrać sprzęt
mam 16 lat i jako takie doświadczenie mam. posiadam Yamahe TDR 125 i jazda na niej mi dobrze wychodzi. ale ona chyba się nie nadaje do Stuntu więc tu moje pytanie jaki motor o pojemności 125cm3 może być po szlifie byle by był sprawny technicznie i który ma około 30km wszystko jedno czy 2t czy 4t
cena na razie nie gra roli (no ale bez przesady)

oto co znalazłem:
http://otomoto.pl/cagiva-mito-nsr-cbr-r ... 61491.html
- wendzonka
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
- Lokalizacja: Warszawa
No tak jak kolega wyżej napisał, jakiś lekki cross. Na gume to idzie jak wściekłe, ale np. cr 125 jest droga w utrzymaniu, dużo pali itd. jak to wyczynówka. Na "ścigaczu" 125 to za dużo się nie da zrobić.
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
cbr zbyt słaba, nsr lepsza ale potencjału za dużego jeśli chodzi o stunt nie ma, jak każdy ścigacz 125.
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
wendzonka napisał(a):myślałem nad CBR-ką 125 ale przerażają mnie jej cienkie kółka. albo NSR
A co ma szerokość opony za znaczenie? Zwłaszcza przy nauce ? Może właśnie łatwiej Ci będzie się uczyć na motocyklu który ma mniejsze laczki?
Z tego co wiem to ludzie zaczynali niegdyś i dalej to robią na mz, wsk czy simsonach, gdzie opony są jeszcze mniejsze, chociażby taki Martin Krátký zaczynał na mz 250 i z tego co widać to bardzo dobrze sobie radzi w stuncie bo technikę ma opanowaną na wysokim poziomie.
Kup najlepiej jakiegoś po niedużym szlifie. Jeśli jakieś plastiki będą w dobrym stanie to sprzedaj je, zawsze kasa się przyda. Wstaw klatkę, dużą zębatke na tył, stelaz do 12stki, zrób przegrode w misie żebyś motocykla nie zatarł jeżdżąc na gumie, prosta kiere dla wygody, wklep bak, dziurkę w siedzeniu na nogę, z czasem rozkmin coś z kierownicą co abyś sobie przypadkiem nogą nie wyłączył silnika. Przy kupnie nie kieruj się do końca stanem wizualnym motocykla, raczej stanem technicznym. Po kilku treningach nie będzie on pięknie wyglądać zważywszy na to że się będziesz na nim uczyć. A i z czasem jak Ci się spodoba to zainwestuj w coś nowszego. Na pewno łatwiej Ci bedzie się nauczyć na SM niż na 125 w sporcie.
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
A słyszałeś o kimś takim jak Banaś? http://www.youtube.com/watch?v=HvXvbTamOi8
Napiernicza na tej CBRce lepiej niz nie jeden pozdro szejset. W sumie, to chłopak jest w czołówce polskiego stuntu na takich pizdzikach
Zmieniał tylko zębatki na bodajże 14/42.
Dalej twierdzisz że ze względu na wąskie opony jej nie kupisz?
Pozdro
btw. Odłóż trochę kasy na HB, bo bez tego w krótkim czasie moto zniszczysz. I tu nie jest ważne czy jesteś pro, czy dopiero zaczynasz. HB musi być i tyle. Przynajmniej szybciej będziesz z nim ogarniał
Napiernicza na tej CBRce lepiej niz nie jeden pozdro szejset. W sumie, to chłopak jest w czołówce polskiego stuntu na takich pizdzikach

Zmieniał tylko zębatki na bodajże 14/42.
Dalej twierdzisz że ze względu na wąskie opony jej nie kupisz?

btw. Odłóż trochę kasy na HB, bo bez tego w krótkim czasie moto zniszczysz. I tu nie jest ważne czy jesteś pro, czy dopiero zaczynasz. HB musi być i tyle. Przynajmniej szybciej będziesz z nim ogarniał
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
O części to iście głupie pytanie. Skoro w Polszy jest tyle CBR 125, to i części jest dużo. Czyli: tak, są dostępne. A koszta? Zależy jaka część. Nie są tak tanie jak do simsona, ale i nie tak drogie jak do Cagivy.
TDR sprzedaj. Nie nadaje sie do stuntu. Raz ze jest za ciężka, a dwa ze wiecej byś musiał przerobić niz zostawić. No i silnik jak na 2T też nie jest jakiś super mocny. Za to co wyciągniesz z TDR, kupisz jakaś CBR po szlifie. No, moze dołożysz parę kieszonkowych
TDR sprzedaj. Nie nadaje sie do stuntu. Raz ze jest za ciężka, a dwa ze wiecej byś musiał przerobić niz zostawić. No i silnik jak na 2T też nie jest jakiś super mocny. Za to co wyciągniesz z TDR, kupisz jakaś CBR po szlifie. No, moze dołożysz parę kieszonkowych

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
TDR na stunt? ooo nie, odpuść sobie.
W Cbr nie ma się co psuć, bardzo mało awaryjny sprzęt, a jak się coś zepsuje to z częściami nie ma problemu.
EDIT: kolega wyżej mnie uprzedził
W Cbr nie ma się co psuć, bardzo mało awaryjny sprzęt, a jak się coś zepsuje to z częściami nie ma problemu.
EDIT: kolega wyżej mnie uprzedził
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
-
Janek94 - Świeżak
- Posty: 295
- Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
- Lokalizacja: Pionki
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
fajny sprzet do stuntu to hondfa XL 125. po niewielkich przeróbkach do nauki swietny sprzęt. sporo stunterów od tego zaczynało. mówi sie że jak ogarniesz taka XLke to potem ogarniesz wszystko
na pewno lepiej sie smiga tym niz CBR która jest dłuzsza i cięzsza i na CBR oganiesz praktycznie tylko wheelie i stoppie. a na XL łatwiej bedzie ogarnąc wiecej tricków

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Honda XL, ale chyba nie "Viaderko"
troszkę stary sprzęt nie wiem czy udałoby mi się znaleźć jakiś w dobrym stanie, ale nie aż tak żeby było go szkoda
bardzo możliwe, że sprzedam TDR-kę - będzie więcej forsy
widziałem wiele filmików jak ludziska śmigają na motorach typu CBR oraz ta stara XL
ale większy sentyment mam do tych motorków typu CBR pewnie dlatego, że jestem Warszawiak

troszkę stary sprzęt nie wiem czy udałoby mi się znaleźć jakiś w dobrym stanie, ale nie aż tak żeby było go szkoda

bardzo możliwe, że sprzedam TDR-kę - będzie więcej forsy

widziałem wiele filmików jak ludziska śmigają na motorach typu CBR oraz ta stara XL
ale większy sentyment mam do tych motorków typu CBR pewnie dlatego, że jestem Warszawiak

- wendzonka
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
- Lokalizacja: Warszawa
pisze o hondzie XL 125, nie wersji xl varadero itp itd.
zwykła XL taka jaka smigają w strazy granicznej
ona jest nieśmiertelna - to duzy plus. graniczniaki kręcą niesamowite przebiegi tymi hondziawkami i nic sie nie dzieje
kupisz za grosze moto do jazdy ;d przerobisz napęd, HB troche mozna odchudzic i sprzet idealny.
zwykła XL taka jaka smigają w strazy granicznej


kupisz za grosze moto do jazdy ;d przerobisz napęd, HB troche mozna odchudzic i sprzet idealny.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości