Zobacz wątek - jaki rocznik Hondy Shadow + inne pytania

jaki rocznik Hondy Shadow + inne pytania

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

jaki rocznik Hondy Shadow + inne pytania

Postprzez ilfrin » 1/2/2012, 15:13

Witam

Tak, poczytalem rozne posty o tym co kupowac, ale moje pytanie jest bardziej zlozone, tzn mam szereg pytan dodatkowych :)

Fakty:
1. Generalnie wiem ze chce Honde Shadow.
2. Bedzie to moj pierwszy motocykl.
3. Nie wydac wiecej niz 10tys z Faktura VAT (na swoja dzialalnosc), lub 8-9 bez.
4. Interesuje mnie 600tka lub 750, z tego co sie dowiedzialem silniki te w budowie sie istotnie roznia jednak z punktu widzenia trwalosci sa rownie dobre, wiec wole 750 ze wzgledu na wyzsze osiagi, ale 600tka bedzie tez OK.

Pytania:
1. NAJWAZNIEJSZE: jaki rocznik ... juz 3 razy zmienialem zdanie, raz szukajac blisko rocznika 2000 za 10-11 tys a potem znow spuszczajac z tonu i przegladajac znacznie tansze i lepiej wyposazone roczniki 92-93 ... bardzo prosze o zdanie na ten temat, jak duzy wplyw to ma przy tym motorze na jego bezawaryjnosc. Roczniki starsze przewaznie sa z przebiegami rzedu 60tys, dzwonilem do ASO mowili mi ze to jeszcze spoko przebieg, ale jakie sa wasze opinie? Czy jednak warto pare tysi wiecej wydac i wziac cos mlodszego (np 96-97) z mniejszym przebiegiem np 30tys? Nie mam zupelnie rozeznania jak to jest potem w zyciu z takim motocyklem stad moje troche moze naiwne pytanie.
2. Jak bardzo odczuwalna jest roznica miedzy 600 a 750 cc?
3. Bede potrzebowal sakwy, wiec najchetniej juz z nimi albo bede musial dokupic. Rozumiem ze do kazdego da sie dopasowac?
4. Wizualnie nie podobaja mi sie wysokie kierownice, wole takie proste, mam 190cm wzrostu wiec raczej dosiegne ;) I teraz pytanie czy jesli znajde cos co bedzie mi super odpowiadac ze wszystkim procz wysokiej kierownicy to jak bardzo klopotliwa/kosztowna jest zmiana takiej kierownicy?
5. Emblematy ... no przyznam ze wyglad ma dla mnie istotne znaczenie, nie planuje co prawda lasek na to wyrywac, ale wiem jak przyjemnie mi sie patrzy na sztuki z ladnymi wypuklymi emblematami "Honda Shadow" na baku czy oslona grawerowana z "Live to ride, ride to live". Chcialbym tak patrzec na swoj motor. Czy jesli znajde jakas sztuke (a wiekszosc takich jest) z malowanym napisem, to czy dokupienie czegos takeigo to jest istotny problem? czy trzeba przemalowywac bak caly ? czy te oslony grawerowane sa sie sensownie dostac i dopasowac? jakie sa wasze doswiadczenia/opinie.

serdeczne dzieki za pomoc
pozdrawiam
Wojtek
ilfrin
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6/4/2011, 15:41
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez motoluka » 1/2/2012, 20:03

Kolego zadam Ci pytanie z innej beczki. Skąd wiesz, że chcesz właśnie Hondę Shadow? Jeździłeś nią? Miałeś porównanie z jakimś innym motocyklem? Wiesz, że ten typ nie jest najlepszy do nauczenia się podstawowych zachowań na motocyklu?
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez zxer » 1/2/2012, 20:55

niskoobrotowa Vka na pierwsze moto...hmmm. Jechalem tym sprzetem i nie jest to dobre moto na poczatek
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez ilfrin » 1/2/2012, 21:40

wybralem ja z trzech powodow:
1) czytalem kiedys duzo o motocyklach na poczatek i ktos wymienial miedzy innymi Honde Shadow
2) w innych miejscach Honda Shadow byla polecana dla osob wysokich (mam 190cm), w odroznieniu np od Drag Star, czy podobnych
3) podoba mi sie
4) jest ponoc bardzo trwala
5) musialem zawezic krag poszukiwan do konkretnego modelu inaczej nigdy nic nie wybiore
ilfrin
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6/4/2011, 15:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fincher » 2/2/2012, 00:02

O 600 zapomnij - jak na twój wzrost za mała będzie, tzn będzie może i ok ale bęziesz wyglądał jak na przysłowiowym psie.

zobacz na forum shoc.pl i tam zapytaj powiedzą Ci wszystko co chcesz wiedzieć i jeszcze więcej.

Co do shadowki na 1 motocykl nie wydaje mi się to taki zł pomysł - moto oszczędne, nie za mocne, sprawdzona solidna konstrukcja.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez motoluka » 2/2/2012, 10:50

1. Słabe hamulce
2. Utrudnione manewrowanie, ze względu na konstrukcję
3. Konstrukcja wymusza nie neutralną technikę

Podsumowując nie jest to dobry motocykl na początek, zdecydowanie lepszy byłby Bandit.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez fincher » 2/2/2012, 21:33

Shadow czyli choppera nie kupuje się ze względów praktycznych tylko z miłości.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Invi » 2/2/2012, 22:02

Ad1: To niewysilony czopek, modele z połowy lat osiemdziesiątych śmigają bez problemu (swoją drogą te stare są fajniejsze od tego plastikowo-niewiadomo jakiego nowszego).

Ad2: Taka że 750 jest po prostu słabiutkie, a 600 to już kpina i wyścigi z komunikacją miejską ;)


Ad4: Tyle ile kosztuje nowa kierownica ;) Odkręcasz starą, przykręcasz nową, przekładasz osprzęt i gotowe.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez zxer » 2/2/2012, 23:07

fincher napisał(a):Shadow czyli choppera nie kupuje się ze względów praktycznych tylko z miłości.


Widzisz w praktyce to jest tak ze trzeba najpierw kilka babeczek, znaczy motocykli zaliczyc, zeby znalezsc ideal
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez fincher » 3/2/2012, 12:05

Nie zapominaj że zdarzają się przypadki "miłości od 1 spojrzenia"
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Invi » 3/2/2012, 14:04

Chyba w gimnazjum :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez ilfrin » 3/2/2012, 23:26

fincher i Invinciblee bardzo dziekuje za odpowiedzi, razem z tymi na shadow.org.pl daja mi wlasnie te pomoc jakiej chcialem

rozumiem ze z takim przemontowaniem kierownicy srednio rozgarniety mgr inzynier (czyli ja) sobie poradzi ;) przynajmniej tak jak ty to przedstawilem to wyglada ze tak, pewnie sprawa jest dlugosc linek, ale raczej bede robil nizsza z wyzszej niz na odwrot wiec powinno byc OK

tak, biore go bo mi sie podoba o niebo bardziej niz bandit, a czy bedzie z tego milosc to zobaczymy ...
ilfrin
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6/4/2011, 15:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez crosslive » 5/2/2012, 14:48

Szukaj lepiej motocykl bezwypadkowy niż zastanawiasz sie nad gawerowaniem, poniżej 10 000 pln nie kupisz nic sensownego powyżej 750 cm3 i jeszcze z fakturą 23%
crosslive
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 29/1/2012, 21:12
Lokalizacja: Piaseczno



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr