Pierwsze moto na krótkie i średnie dystanse-VFR czy SPRINT
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Pierwsze moto na krótkie i średnie dystanse-VFR czy SPRINT
Witam Was,
Mam na imiÄ™ Grzesiek, 27 lat, 182 cm 103 kg
Zaczynam kurs na prawko kat. A i dlatego zacząłem poszukiwania pierwszego motocykla.
Upatrzyłem 2 modele: Honda VFR 800 VTEC(rocznik ok. 2002-2003) oraz Triumph Sprint ST 1050 (2005-2006).
Wiem, że zdania na temat, czy te dwa motocykle nadają się na pierwsze maszynki, są mocno podzielone. Niestety, zakochałem się w wyglądzie tym dwóch moto i nie biorę pod uwagę w tym momencie niczego innego.
Do czego ma służyć:
-jazda dla przyjemności
-częste wyjazdy z Warszawy na Podkarpacie w rodzinne strony - jakieś 240 km
W sumie to tyle. Kiedyś chciałbym dokupić jakieś kufry, żeby wykorzystać moto na wyjazd turystyczny. Nie mam zamiaru piłować sprzętu ile się da. Jestem spokojnym kierowcą i wiem zazwyczaj kiedy na co mnie stać.
Proszę Was o wszelkie ZA i PRZECIW biorąc pod uwagę tylko te dwa modele. Który dawał, daje Wam więcej przyjemności? Jeśli jest różnica w cenie serwisu, to czy duża?
Czy VTEC nie przeszkadza świeżakom? Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie tych motocykli?
Wreszcie ile powinien kosztować sprzęt z wymienionych roczników, żeby był wart uwagi.
Wszytko co przyjdzie Wam do głowy.
Pozdro
Mam na imiÄ™ Grzesiek, 27 lat, 182 cm 103 kg

Zaczynam kurs na prawko kat. A i dlatego zacząłem poszukiwania pierwszego motocykla.
Upatrzyłem 2 modele: Honda VFR 800 VTEC(rocznik ok. 2002-2003) oraz Triumph Sprint ST 1050 (2005-2006).
Wiem, że zdania na temat, czy te dwa motocykle nadają się na pierwsze maszynki, są mocno podzielone. Niestety, zakochałem się w wyglądzie tym dwóch moto i nie biorę pod uwagę w tym momencie niczego innego.
Do czego ma służyć:
-jazda dla przyjemności
-częste wyjazdy z Warszawy na Podkarpacie w rodzinne strony - jakieś 240 km
W sumie to tyle. Kiedyś chciałbym dokupić jakieś kufry, żeby wykorzystać moto na wyjazd turystyczny. Nie mam zamiaru piłować sprzętu ile się da. Jestem spokojnym kierowcą i wiem zazwyczaj kiedy na co mnie stać.
Proszę Was o wszelkie ZA i PRZECIW biorąc pod uwagę tylko te dwa modele. Który dawał, daje Wam więcej przyjemności? Jeśli jest różnica w cenie serwisu, to czy duża?
Czy VTEC nie przeszkadza świeżakom? Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie tych motocykli?
Wreszcie ile powinien kosztować sprzęt z wymienionych roczników, żeby był wart uwagi.
Wszytko co przyjdzie Wam do głowy.
Pozdro

- rzorrz
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 31/1/2012, 21:35
- Lokalizacja: Warszawa/Stalowa Wola
kup to co tobie się bardziej podoba i co znajdziesz w lepszym stanie. \Lub lepiej wyposażone jeśli chcesz traski robić
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Moim zdaniem żaden z tych motocykli nie jest dobry na pierwszy sprzęt. O tym dlaczego nie będę się rozpisywać, bo temat był już kilka razy wałkowany.
Proponuję np bandit 600. Jest dosyć wygodny, więc do turystyki się nada.
Proponuję np bandit 600. Jest dosyć wygodny, więc do turystyki się nada.
tylko Lech Poznań
-
mlodapn - Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 8/8/2010, 16:15
- Lokalizacja: Poznań
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
na pierwsze kopił jajko 750 i jakoś mu z pod dupy nie uciekło, zreszta co sie dziwic jak potrafi stać okrakiem nad motocyklem trzymając go miedzy nogami 

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Jezdziłem taka vfr . Cudowny motocykl naprawde , Pozycja do jazdy turystycznej super, malo pali , ma zmienne fazy rorzadu takze na niskich obroitach jak pyr pyr a jak przypierdzielisz jest ogien z dupy
i do tego bierze mega dobrze zakrety , Ja na drugim zakrecie siedzac pierwszy raz na tym moto ( i w dodatku jeszcze nie swoim szorowałem podnozkiem asfalt , fakt ze laczki byly nowe i sportowe qualifery )
Jakbym chciał turystyczne moto wziałbym tylko vfre , mocy pod dostatkiem 200 mozna sobie spokojnie ciac , pozycja zajebista , i zakrety bajka , jak kupisz jeszcze z absem to juz w ogole matolo odporny jest , nawet stopiie nie zrobisz
i do tego bierze mega dobrze zakrety , Ja na drugim zakrecie siedzac pierwszy raz na tym moto ( i w dodatku jeszcze nie swoim szorowałem podnozkiem asfalt , fakt ze laczki byly nowe i sportowe qualifery )
Jakbym chciał turystyczne moto wziałbym tylko vfre , mocy pod dostatkiem 200 mozna sobie spokojnie ciac , pozycja zajebista , i zakrety bajka , jak kupisz jeszcze z absem to juz w ogole matolo odporny jest , nawet stopiie nie zrobisz
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
-
DostojnyKocur! - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
- Lokalizacja: Nienack
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości