YAMAHA TTR 600
Posty: 14
• Strona 1 z 1
YAMAHA TTR 600
czy jest na tym forum ktos ,kto posiada lub posiadal ten motocykl? chcialbym dowiedziec sie czegos wiecej o nim bo chce sobie wlasnie taki kupic, najlepiej cos kolo rocznika 2000... jesli ktoÅ› moglby napisac jakies porady... zastrzezenia .. chcialbym wiedziec jak najwiecej:)
- MARCZELLO
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 14/5/2007, 13:16
- Lokalizacja: wawa
Tak się składa z jestem szczęśliwym posiadaczem
No to tak... mocny jest, szybki też, żadnych niedociągnięć fabrycznych też nie ma. Chodzi pięęęęknie bo w końcu singiel
Czyli wszystko ok... Problemy mogą być z elektryką bo kabli ma tony, jakieś przekaźniki, przerywacze, diody nie wiadomo do czego i kilka innych, zdawało by się niepotrzebnych, rzeczy. Trzeba sobie tam zamieszać po swojemu. Dla początkującego może też być za cięzki, albo za wysoki, choć te dwie cechy czasami się łączą.
Gdzieś mam numer Świata Motocykli chyba, były tam testy tego modelu. Jazda po piasku, po plaży, po słonej wodzie, po czymś tam jeszcze.
Tak to ogólnie wytrzymały i niezawodny motocykl.

No to tak... mocny jest, szybki też, żadnych niedociągnięć fabrycznych też nie ma. Chodzi pięęęęknie bo w końcu singiel

Czyli wszystko ok... Problemy mogą być z elektryką bo kabli ma tony, jakieś przekaźniki, przerywacze, diody nie wiadomo do czego i kilka innych, zdawało by się niepotrzebnych, rzeczy. Trzeba sobie tam zamieszać po swojemu. Dla początkującego może też być za cięzki, albo za wysoki, choć te dwie cechy czasami się łączą.
Gdzieś mam numer Świata Motocykli chyba, były tam testy tego modelu. Jazda po piasku, po plaży, po słonej wodzie, po czymś tam jeszcze.
Tak to ogólnie wytrzymały i niezawodny motocykl.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
hehe wiesz jezdzilem na xt 600 wiec rocznik 87 i jesli o ciezar chodzilo to mi bardzo pasowalo.. a ttr jest troche lzejsza z tego co wiem.. wiec luxus... wiem ze silniki maja identyczne.. ale zawieszenie o niebo lepsze.. jesli moglbys znalesc ten swiat motocykli i podac mi jego numer bylbym wdzieczny:D
- MARCZELLO
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 14/5/2007, 13:16
- Lokalizacja: wawa
Zależy co lubisz. Ja bym wolał WR bo lżejsza, mocniejsza i mi sie w ogóle podoba. Jak jeździsz w miare normalnie, a nie np 150 km/h po kartoflisku TTR bedzie lepsza. 

-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
wiesz.. z jednej strony wolalbym ttr bo chce sobie np na mazurki pojechac itp albo bieszczady... ciezar mi nie przeszkadza .. ale wydaje mi sie ze ttr jest bardziej wytrzymala.. ta kwestia jest dla mnie wazniejsza.. wytrzymalosc.. zebym nie musial co chwila remontu robic itp. niby mam okazje http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M381305 wydaje mi sie ze calkiem zajebista.. i kasa mi odpowiada... ale hmm.. no szczerze Ci napisze ze sie boje ze mi cos jebnie i tyle..
- MARCZELLO
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 14/5/2007, 13:16
- Lokalizacja: wawa
http://moto.allegro.pl/item194834838_ya ... _2001.html no a ttr to ewentualnie to..
- MARCZELLO
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 14/5/2007, 13:16
- Lokalizacja: wawa
WR jest bardziej sportowa, tak jak np są quady i do lasu, i lekkie do smigania po np. torze. TTR jest bardzo wytrzymała, mniej się psująca i bardziej turystyczna. Waga jak waga, może 20 czy 30 kg różnicy, ale jak wybierasz między tymi dwoma modelami to różnicy nie odczujesz. Jak chcesz pojezdzic po lasach czy polach, nadają się obydwie, jak chcesz jechać na mazury to moim zdaniem WR odpada.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
panzernacker: 20/30kg różnicy w terenie to przecież OGROM! TTR to motocykl kompletnie nie nadający się w ciężki teren i moim zdaniem jest delikatną pomyłką produkcyjną, gdyż na dalsze wyjazdy także się nie nadaje, z powodu bardzo słabej ergonomi. W moim przekonaniu Yamaha chciała zrobić dualsporta, a wyszła im maszyna za ciężka w teren i za bardzo sportowa na ulicę. W jeździe offroadowej nie ma półśrodków dlatego szczerze odradzam.
Nie chcę atakować, ale to, że w Twoim przekonaniu "
po kartoflisku TTR bedzie lepsza" (czego kompletnie nie pochwalam, bo nie po to ktoś ma pole, żeby po nim jeździć!) nie oznacza, że ten motocykl nadaje się w teren.
Żeby nie być gołosłownym, to zaznaczam, że - mimo iż dość dawno - jeździłęm TTRem i mimo, że trochę doświadczenia mam w tej kwestii to było to nie miłe przeżycie. Oczywiście sprzęt dość dobrze spisuje się na polnych drogach i płaskich lekkich leśnych ścieżkach, ale to za mało żeby w jakimkolwiek stopniu ten motocykl był zdatny do jazdy terenowej. No chyba, że komuś odpowiada same śmiganie po polnych ścieżkach - to co innego.
Nie chcę atakować, ale to, że w Twoim przekonaniu "
po kartoflisku TTR bedzie lepsza" (czego kompletnie nie pochwalam, bo nie po to ktoś ma pole, żeby po nim jeździć!) nie oznacza, że ten motocykl nadaje się w teren.
Żeby nie być gołosłownym, to zaznaczam, że - mimo iż dość dawno - jeździłęm TTRem i mimo, że trochę doświadczenia mam w tej kwestii to było to nie miłe przeżycie. Oczywiście sprzęt dość dobrze spisuje się na polnych drogach i płaskich lekkich leśnych ścieżkach, ale to za mało żeby w jakimkolwiek stopniu ten motocykl był zdatny do jazdy terenowej. No chyba, że komuś odpowiada same śmiganie po polnych ścieżkach - to co innego.
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Ehhh... Nie zrozumiałeś mnie... Pisałem że WR będzie lepsza na teren. A kartoflisko to tak napisałem, przecież nikt nikomu po polu nie będzie śmigał.
Facet pisze też że waga mu nie przeszkadza i że chce też jeździć na dłuższe wycieczki, a do tego celu moim zdaniem TTR będzie lepsza.
Wiem że w terenie każde dodatkowe kilo to balast, ale na asfalcie, czy polnówce nie kręci się backflipów
I tak w ogóle to napisałem " Jak jeździsz w miare normalnie, a nie np 150 km/h po kartoflisku TTR bedzie lepsza."

Facet pisze też że waga mu nie przeszkadza i że chce też jeździć na dłuższe wycieczki, a do tego celu moim zdaniem TTR będzie lepsza.
Wiem że w terenie każde dodatkowe kilo to balast, ale na asfalcie, czy polnówce nie kręci się backflipów

I tak w ogóle to napisałem " Jak jeździsz w miare normalnie, a nie np 150 km/h po kartoflisku TTR bedzie lepsza."

-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości