Zobacz wÄ…tek - tlumik przelotowy + filtr k&n regolowac gazniki czy nie?
NAS Analytics TAG

tlumik przelotowy + filtr k&n regolowac gazniki czy nie?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

tlumik przelotowy + filtr k&n regolowac gazniki czy nie?

Postprzez dynojettt » 23/1/2012, 14:03

Witam Panowie, jestem tu 'swiezakiem' wiec wszystkich pozdrawaim. :) Pytanko jak w temacie. zakupilem przelot + k&n zamierzam to zalozyc i tu pytanko jak w temacie a dokladniej: czy po wymianie tlumika na przelot i filtra na k&n trzeba regolowac gazniki? ? szukalem odowiedzi na roznych forach i pisza ze tak a inni ze nie :( z tego co czytalem na tym forum najbardziej doswiadczenia motocyklisci wiec tu moze sie dowiem. Skoro juz pisze to zapytam jeszcze czy to prawda ze przelot moze wypalic gniazda zaworowe? Co do tego regolowania kolega ma wahuometr (chyba troszke inaczej sie to pisze ale moze sie kapniecie ocb.) i czy nim wystarczy wyregolowac te gaziory czy trzeba jakos ustawiac mi8eszanke? bardzo prosze o odp specjalistow moze ktos taki zesaw montowal i napisze co i jak? pzdr:)
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47


Postprzez henio12323 » 23/1/2012, 14:42

nie musisz, aczkolwiek po regulacji ten tuning dopiero coś da. bez regulacji nie uzyskasz pełnej mozliwej mocy przy tem setupie. tam musisz zrobic sunchro wakuometrem, i ustawic skład mieszanki
widze że pojęcia za duzego nie masz - wiec polecam ci udać sie do mechanika, albo robić to z kims kto sie zna. bo wątpie żebys poprawie ustawił gaźniki za 1 razem. to nie motorynka :D ( a i w niej ustawić gaźnik nie jest tak prosto jak by sie mogło wydawać )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez dynojettt » 23/1/2012, 17:32

No tak Panowie doczytalem ze jednak taka synchronizacja jest wzkazana. A nie macie kogos co by to fajnie zrobil z okolic kielc ?
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47

Postprzez dynojettt » 23/1/2012, 17:46

Panowie wiec bardziej doswiadczeni moze mi napisza jak gaziory wyregolowac pod ten filtrk&n i przelot? synchro zrobie bez problemu tylko tylko jak wyregolowac gazniki? synchro wiadomo na koncu. Czytalem gdzies ze bez regolacj gazioriw do k&N i przelotu moze wypalic gniazda zaworowe to prawda? pomocy Pany;)

Zamiast pisać post pod postem, edytuj istniejący.
komarcc
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47

Postprzez regis440 » 24/1/2012, 10:19

dynojettt napisał(a): Czytalem gdzies ze bez regolacj gazioriw do k&N i przelotu moze wypalic gniazda zaworowe to prawda?


jak bedzie za uboga mieszanka to moze powypalac, albo uszczelke wydmuchnac bo EGT za wysokie

nie napisales w czym chces te gazniki regulowac, ale najlepiej sciagnik service manual do Twojego motocykla i tam bedzie wszystko krok po kroku opisane ze zdjeciami
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez Brekekeks » 24/1/2012, 15:26

W Kielcach naprzeciwko naszego serwisu jest Marad Motors - Zagnańska 149a, jest jeszcze Moto Park Yamaha na Warszawskiej. W obu robią dobrze, ale nie wiem jak cenowo stoją.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez dynojettt » 26/1/2012, 22:23

Panowie umowilem sie z mechanikiem na ta regolacje pod sportowy filtr k/n i przelot. Powiedzial ze jak bedzie wiecej powietrza to trzeba dac tez wiecej paliwka. I tu pytanie jak powinna wygladac taka regolacja? sa potrzebne jakies urzadzenia?? Panowie chodzi o to zeby mnie nie zrobil w balona nic nie robiac . Panowie prosze o ostatnia rade i zamykam temat
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47

Postprzez dynojettt » 26/1/2012, 22:59

jest taki urzadzemie z zegarami jak sie to nazywa?
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47

Postprzez dynojettt » 27/1/2012, 00:29

Kolego a Ty tak od razu wszystko wiedziales? Ty nigdy nie miales pierwszego moto? Wiocha ? daruj sobie 80 proc scigoli na polskich drogach nie ma seryjnych wydechow i niby co kazdy to wiesniak? pijany jestes czy co ? regolacja dla twojej wiadomosci to regolowanie wolnych obrotow skladu mieszanki a synchrooo to ustawianie 1 gaziora z 2 potem 3 itd zeby tak samo dawaly..... nie chcesz odp mi na pytania to po co piszesz ? czekam na odp Kolegow bardziej wyrozumialych od tego wyzej
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47

Postprzez smal88 » 27/1/2012, 09:55

Jeśli jesteś świeży w temacie to może powiesz czym jeździsz ? Osobiście nie jestem zwolennikiem tego typu modyfikacji. Po pierwsze wykorzystasz to w górnym zakresie, po drugie przelot trochę osłabia dół, więc po co Ci to skoro jesteś nowy. Zaletą będzie brzmienie, brak konieczności wymiany filtra (czyszczenie).
Avatar użytkownika
smal88
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 22/6/2009, 14:23
Lokalizacja: niedaleko Puław

Postprzez RUTRA.RD » 27/1/2012, 13:36

co to za motocykl pierwsze pytanie ??
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez dynojettt » 27/1/2012, 13:42

Cbr f3 no na mocy mi nie zalezy bo ta zamiana pewnie bedzie nie odczowalna chodzi wlasnie o inne brzmienie i wyglad bo te seryjne w f3 czarne niezbyt eleganckie
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47

Postprzez dynojettt » 27/1/2012, 13:48

To po wymianie owego zestawu trzeba zmieniac sklad mieszanki tak jak mowi moj mechanik? czy wystarczy wakuometrem je synchronizowac?
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47

Postprzez henio12323 » 27/1/2012, 14:08

to są 2 rózne czynnosci które muszą byc idealnie ustawione by maszyna odpowiednio pracowała... ze źle ustawionym składem w przypadku zbyt suchej mieszanki mozesz w najgorszym wypadku zatrzeć silnik, w przypadku zbyt bogatej bedzie ci zalewał silnik, palił swiece i przede wszystkim spalanie wzrośnie a moc moze spaść. wiec musi byc to ustawione optymalnie. z kolei bez synchro silnik bedzie nierówno pracował.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez RUTRA.RD » 27/1/2012, 14:42

ogolnie to bez sensu te przerobki
ale jak juz to zrobiles to ja bym zrobil tak

ustawil bym sklad mieszanki pol obrotu wiecej niz zaleca serwisowka, po 200 km bym sprawdzil kolor swiecy jak ok to bym zostawil jak nie to korygowac odpowiednio do sytuacji. za kazdym razem ustawiamy synchro
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez dynojettt » 3/2/2012, 17:17

Panowie mechanik przeczscil gaziory sklad mieszanki o 1/4 obrotu ustawil. Mam pytanie tam jest pokretlo od wolnych obrotow od powietrza i paliwa jest osobna?
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47

Postprzez Black-Ghost » 3/2/2012, 17:35

Eneasz skończ pitolic te farmozony bo itak nikt cie nie słucha! Tak sie składa że ja jezdze dobrych kilka lat na moto mialem i full przelotowe wydechy(Akrapovic Full Race system/ Boss/Shark) jak i seryjne. To że ty lubisz dzwięk zażynanej sokowirówki nie znaczy że ktoś też musi lubić. Takie rady dawaj kolegą z piaskownicy co jezdzą na 125... Tam dzwięk itak nie daje żadnej satysfakcji dla ucha. No chyba że jestes fanem piotra rubika...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez SuzukiMaster » 3/2/2012, 18:40

Eneasz co ty siÄ™ tak spinasz ? :P
Nie każdy lubi smigac w seryjnym to że kolega chce przelot to nic złego będzie lepiej mu brzmiał i przybedzie troche mocy :)
co do ustawienia gaznikow po 1 potrzebne beda szklane swiece by ustawic odpowiednio sklad mieszanki po tem wakuometr do zsynchronizowania szystkich 4 by dawaly te sama mieszanke do kazdego z cylindrow :)
Avatar użytkownika
SuzukiMaster
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez Black-Ghost » 3/2/2012, 19:56

Eneasz- znalazł sie dorosły i dojrzały człowiek. Śmieszy mnie to twoje narzucanie komuś swojego punktu widzenia! Myślisz ze wszystkie rozumy pozjadałeś i tylko ty masz racje? Zluzuj gume w tych swoich stringach i zacznij patrzec troche obiektywniej na świat , nie tylko z za czubka swojego krzywego nosa! Pozdrów kolegów z piaskownicy...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości




na górê