tlumik przelotowy + filtr k&n regolowac gazniki czy nie?
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
tlumik przelotowy + filtr k&n regolowac gazniki czy nie?
Witam Panowie, jestem tu 'swiezakiem' wiec wszystkich pozdrawaim.
Pytanko jak w temacie. zakupilem przelot + k&n zamierzam to zalozyc i tu pytanko jak w temacie a dokladniej: czy po wymianie tlumika na przelot i filtra na k&n trzeba regolowac gazniki? ? szukalem odowiedzi na roznych forach i pisza ze tak a inni ze nie
z tego co czytalem na tym forum najbardziej doswiadczenia motocyklisci wiec tu moze sie dowiem. Skoro juz pisze to zapytam jeszcze czy to prawda ze przelot moze wypalic gniazda zaworowe? Co do tego regolowania kolega ma wahuometr (chyba troszke inaczej sie to pisze ale moze sie kapniecie ocb.) i czy nim wystarczy wyregolowac te gaziory czy trzeba jakos ustawiac mi8eszanke? bardzo prosze o odp specjalistow moze ktos taki zesaw montowal i napisze co i jak? pzdr:)


- dynojettt
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47
nie musisz, aczkolwiek po regulacji ten tuning dopiero coś da. bez regulacji nie uzyskasz pełnej mozliwej mocy przy tem setupie. tam musisz zrobic sunchro wakuometrem, i ustawic skład mieszanki
widze że pojęcia za duzego nie masz - wiec polecam ci udać sie do mechanika, albo robić to z kims kto sie zna. bo wątpie żebys poprawie ustawił gaźniki za 1 razem. to nie motorynka
( a i w niej ustawić gaźnik nie jest tak prosto jak by sie mogło wydawać )
widze że pojęcia za duzego nie masz - wiec polecam ci udać sie do mechanika, albo robić to z kims kto sie zna. bo wątpie żebys poprawie ustawił gaźniki za 1 razem. to nie motorynka

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Panowie wiec bardziej doswiadczeni moze mi napisza jak gaziory wyregolowac pod ten filtrk&n i przelot? synchro zrobie bez problemu tylko tylko jak wyregolowac gazniki? synchro wiadomo na koncu. Czytalem gdzies ze bez regolacj gazioriw do k&N i przelotu moze wypalic gniazda zaworowe to prawda? pomocy Pany;)
Zamiast pisać post pod postem, edytuj istniejący.
komarcc
Zamiast pisać post pod postem, edytuj istniejący.
komarcc
- dynojettt
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47
dynojettt napisał(a): Czytalem gdzies ze bez regolacj gazioriw do k&N i przelotu moze wypalic gniazda zaworowe to prawda?
jak bedzie za uboga mieszanka to moze powypalac, albo uszczelke wydmuchnac bo EGT za wysokie
nie napisales w czym chces te gazniki regulowac, ale najlepiej sciagnik service manual do Twojego motocykla i tam bedzie wszystko krok po kroku opisane ze zdjeciami
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Panowie umowilem sie z mechanikiem na ta regolacje pod sportowy filtr k/n i przelot. Powiedzial ze jak bedzie wiecej powietrza to trzeba dac tez wiecej paliwka. I tu pytanie jak powinna wygladac taka regolacja? sa potrzebne jakies urzadzenia?? Panowie chodzi o to zeby mnie nie zrobil w balona nic nie robiac . Panowie prosze o ostatnia rade i zamykam temat
- dynojettt
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47
Kolego a Ty tak od razu wszystko wiedziales? Ty nigdy nie miales pierwszego moto? Wiocha ? daruj sobie 80 proc scigoli na polskich drogach nie ma seryjnych wydechow i niby co kazdy to wiesniak? pijany jestes czy co ? regolacja dla twojej wiadomosci to regolowanie wolnych obrotow skladu mieszanki a synchrooo to ustawianie 1 gaziora z 2 potem 3 itd zeby tak samo dawaly..... nie chcesz odp mi na pytania to po co piszesz ? czekam na odp Kolegow bardziej wyrozumialych od tego wyzej
- dynojettt
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47
Jeśli jesteś świeży w temacie to może powiesz czym jeździsz ? Osobiście nie jestem zwolennikiem tego typu modyfikacji. Po pierwsze wykorzystasz to w górnym zakresie, po drugie przelot trochę osłabia dół, więc po co Ci to skoro jesteś nowy. Zaletą będzie brzmienie, brak konieczności wymiany filtra (czyszczenie).
http://www.bikepics.com/members/smal88/ | GSF 600N>GSF 650S
-
smal88 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 22/6/2009, 14:23
- Lokalizacja: niedaleko Puław
to są 2 rózne czynnosci które muszą byc idealnie ustawione by maszyna odpowiednio pracowała... ze źle ustawionym składem w przypadku zbyt suchej mieszanki mozesz w najgorszym wypadku zatrzeć silnik, w przypadku zbyt bogatej bedzie ci zalewał silnik, palił swiece i przede wszystkim spalanie wzrośnie a moc moze spaść. wiec musi byc to ustawione optymalnie. z kolei bez synchro silnik bedzie nierówno pracował.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ogolnie to bez sensu te przerobki
ale jak juz to zrobiles to ja bym zrobil tak
ustawil bym sklad mieszanki pol obrotu wiecej niz zaleca serwisowka, po 200 km bym sprawdzil kolor swiecy jak ok to bym zostawil jak nie to korygowac odpowiednio do sytuacji. za kazdym razem ustawiamy synchro
ale jak juz to zrobiles to ja bym zrobil tak
ustawil bym sklad mieszanki pol obrotu wiecej niz zaleca serwisowka, po 200 km bym sprawdzil kolor swiecy jak ok to bym zostawil jak nie to korygowac odpowiednio do sytuacji. za kazdym razem ustawiamy synchro
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Eneasz skończ pitolic te farmozony bo itak nikt cie nie słucha! Tak sie składa że ja jezdze dobrych kilka lat na moto mialem i full przelotowe wydechy(Akrapovic Full Race system/ Boss/Shark) jak i seryjne. To że ty lubisz dzwięk zażynanej sokowirówki nie znaczy że ktoś też musi lubić. Takie rady dawaj kolegą z piaskownicy co jezdzą na 125... Tam dzwięk itak nie daje żadnej satysfakcji dla ucha. No chyba że jestes fanem piotra rubika...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Eneasz co ty siÄ™ tak spinasz ?
Nie każdy lubi smigac w seryjnym to że kolega chce przelot to nic złego będzie lepiej mu brzmiał i przybedzie troche mocy
co do ustawienia gaznikow po 1 potrzebne beda szklane swiece by ustawic odpowiednio sklad mieszanki po tem wakuometr do zsynchronizowania szystkich 4 by dawaly te sama mieszanke do kazdego z cylindrow

Nie każdy lubi smigac w seryjnym to że kolega chce przelot to nic złego będzie lepiej mu brzmiał i przybedzie troche mocy

co do ustawienia gaznikow po 1 potrzebne beda szklane swiece by ustawic odpowiednio sklad mieszanki po tem wakuometr do zsynchronizowania szystkich 4 by dawaly te sama mieszanke do kazdego z cylindrow

-
SuzukiMaster - Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
- Lokalizacja: Wejherowo
Eneasz- znalazł sie dorosły i dojrzały człowiek. Śmieszy mnie to twoje narzucanie komuś swojego punktu widzenia! Myślisz ze wszystkie rozumy pozjadałeś i tylko ty masz racje? Zluzuj gume w tych swoich stringach i zacznij patrzec troche obiektywniej na świat , nie tylko z za czubka swojego krzywego nosa! Pozdrów kolegów z piaskownicy...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości