Zobacz wÄ…tek - porysowany cylinder, co polecacie?
NAS Analytics TAG

porysowany cylinder, co polecacie?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

porysowany cylinder, co polecacie?

Postprzez groman94 » 20/1/2012, 22:18

Witam, moja historia wyglada tak, w poprzednim sezonie nie wiem jak z tłoka zniknął jeden pierścien, moje moto to tzr125(dwusów chłodzony cieczą) cylinder jest troche porysowany i mianowicie mam takie pytanie, bo z tego co sie orientuje nie ma juz wiekszych rozmiarow tloka, wiec raczej szlifa nie zrobie, ale mam mozliwosc pokrycia tulei warstwą chromu, dobrego porzadnego chromu technicznego, i pytanie brzmi, czy to sie utrzyma? czy lepiej pofatygować sie i robić nową tuleje?
groman94
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/3/2011, 20:18
Lokalizacja: Krosno


Postprzez KAPELA911 » 20/1/2012, 22:52

tuleja na nominał...
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni


Postprzez sonycbr77 » 21/1/2012, 02:03

pierscien pekl i wyplulo wydechem, chrom sie nie utrzyma
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez henio12323 » 21/1/2012, 10:17

chrom sie utrzyma tylko na aluminiowym cylku, jednak chrom techniczny to syf w porównaniu z nicasilem. chrom łuszczy sie ;/
jezeli masz cylinder aluminiowy - to oddaj do regeneracji, kosztuje taka z 700-1000 zł ale masz pewną robote i cylinder jak nowy na lata. albo mozesz kupic po prostu nowy/ uzywany w dobrym stanie ( jednak ciezko wyrwac cos dobrego z uzywek w nicasilu )


jezeli masz tuleje to oddaj do przełozenia tuleji na nową, koszt 250-350 zł polecam motortech w katowicach, i wtedy lecisz tez od poczatku z tłoczkami i masz potem nadwymiary ( czego nie ma w nicasilu )

jak bedziesz miał nicasil moto bedzie mocniejsze, mniej bedzie paliło, lepiej kręciło i wiecej koni bedzie miał i ciezko przegrzać moto wtedy. na zeliwie łatwiej przegrzać, mniejsza moc i osiągi. ale nie ma tragedii
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez groman94 » 21/1/2012, 22:47

a po czym rozpoznam czy mam nicasil czy zeliwo?
groman94
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/3/2011, 20:18
Lokalizacja: Krosno

Postprzez henio12323 » 22/1/2012, 01:35

wprawne oko od razu zobaczy co masz. 2opcja nicasil stosuje sie bezposrednio na aluminium wiec cylinder jest lekki ( stosunkowo ) i nie ma w nim zadnej stali/zeliwa wiec nicasilowego cylka magnes praktycznie w ogóle nie bedzie przyciągał.

z kolei do zeliwka ciÄ…gnie bardzo mocno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 22/1/2012, 11:15

więcej inf: Motor Tech
http://motor-tech.pl/
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez 7beat » 22/1/2012, 17:15

tak jak koledzy mówią, w tym wypadku w grę wchodzi jedynie tuleja, bo nowe cylki są trudno dostępne i mega drogie, tuleje powinni ogarnąć do 700zł w tym przypadku, może nawet taniej, a przerabiałem ten sam temat co ty bo miałem tdr 125 z tym samym piecem na nicasilu, i ty raczej masz na 100% nicasil bo żeliwne cylki pojawiały się sporadycznie w dt 125
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê