porysowany cylinder, co polecacie?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
porysowany cylinder, co polecacie?
Witam, moja historia wyglada tak, w poprzednim sezonie nie wiem jak z tłoka zniknął jeden pierścien, moje moto to tzr125(dwusów chłodzony cieczą) cylinder jest troche porysowany i mianowicie mam takie pytanie, bo z tego co sie orientuje nie ma juz wiekszych rozmiarow tloka, wiec raczej szlifa nie zrobie, ale mam mozliwosc pokrycia tulei warstwą chromu, dobrego porzadnego chromu technicznego, i pytanie brzmi, czy to sie utrzyma? czy lepiej pofatygować sie i robić nową tuleje?
- groman94
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/3/2011, 20:18
- Lokalizacja: Krosno
chrom sie utrzyma tylko na aluminiowym cylku, jednak chrom techniczny to syf w porównaniu z nicasilem. chrom łuszczy sie ;/
jezeli masz cylinder aluminiowy - to oddaj do regeneracji, kosztuje taka z 700-1000 zł ale masz pewną robote i cylinder jak nowy na lata. albo mozesz kupic po prostu nowy/ uzywany w dobrym stanie ( jednak ciezko wyrwac cos dobrego z uzywek w nicasilu )
jezeli masz tuleje to oddaj do przełozenia tuleji na nową, koszt 250-350 zł polecam motortech w katowicach, i wtedy lecisz tez od poczatku z tłoczkami i masz potem nadwymiary ( czego nie ma w nicasilu )
jak bedziesz miał nicasil moto bedzie mocniejsze, mniej bedzie paliło, lepiej kręciło i wiecej koni bedzie miał i ciezko przegrzać moto wtedy. na zeliwie łatwiej przegrzać, mniejsza moc i osiągi. ale nie ma tragedii
jezeli masz cylinder aluminiowy - to oddaj do regeneracji, kosztuje taka z 700-1000 zł ale masz pewną robote i cylinder jak nowy na lata. albo mozesz kupic po prostu nowy/ uzywany w dobrym stanie ( jednak ciezko wyrwac cos dobrego z uzywek w nicasilu )
jezeli masz tuleje to oddaj do przełozenia tuleji na nową, koszt 250-350 zł polecam motortech w katowicach, i wtedy lecisz tez od poczatku z tłoczkami i masz potem nadwymiary ( czego nie ma w nicasilu )
jak bedziesz miał nicasil moto bedzie mocniejsze, mniej bedzie paliło, lepiej kręciło i wiecej koni bedzie miał i ciezko przegrzać moto wtedy. na zeliwie łatwiej przegrzać, mniejsza moc i osiągi. ale nie ma tragedii
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wprawne oko od razu zobaczy co masz. 2opcja nicasil stosuje sie bezposrednio na aluminium wiec cylinder jest lekki ( stosunkowo ) i nie ma w nim zadnej stali/zeliwa wiec nicasilowego cylka magnes praktycznie w ogóle nie bedzie przyciągał.
z kolei do zeliwka ciÄ…gnie bardzo mocno
z kolei do zeliwka ciÄ…gnie bardzo mocno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
więcej inf: Motor Tech
http://motor-tech.pl/
http://motor-tech.pl/
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
tak jak koledzy mówią, w tym wypadku w grę wchodzi jedynie tuleja, bo nowe cylki są trudno dostępne i mega drogie, tuleje powinni ogarnąć do 700zł w tym przypadku, może nawet taniej, a przerabiałem ten sam temat co ty bo miałem tdr 125 z tym samym piecem na nicasilu, i ty raczej masz na 100% nicasil bo żeliwne cylki pojawiały się sporadycznie w dt 125
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości