Pytanko tuning
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Pytanko tuning
Witam nie jestem tak doświadczony w moto jak wy i proszę was o radę . Słyszałem że jak wymieniam jedną część to trzeba resztę np daje cylek 50sport to trzeba wał wariator itp ? Jeśli nie to bym chciał wymienić cylek na 50sport wariator sport i gaznik . Wiem że są drogie i tanie te części może mi ktoś poszukać tych części w necid w miarę dobrych i tanich
Założyłeś już jeden temat, więc kontynuuj go i nie zakładaj nowych, chyba, że dotyczą one czegoś całkiem innego lub w poprzednim ostatnia odpowiedź padła dawniej niż 2 miesiące wstecz.
komarcc
Założyłeś już jeden temat, więc kontynuuj go i nie zakładaj nowych, chyba, że dotyczą one czegoś całkiem innego lub w poprzednim ostatnia odpowiedź padła dawniej niż 2 miesiące wstecz.
komarcc
- elak112
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 14/1/2012, 12:00
tak teoretycznie jest, bo np serwisowo taki skuterek ma jeździc na przykład 30 tysiecy km bez remontów, a potem wymieniasz np tłok i wał. jezeli wymienisz cylinder na zwiekszajacy kompresje i dający wiecej mocy. wał bedzie miał wieksze obciązenia - wiec juz tych 30 tysiecy skuterek nie zrobi, i czasem warto wymienic od razu wał na taki mocniejszy. ale w przypadku samego cylindra o nie zmienionej pojemnosci nie musisz nic wymieniac. moto zyska troche na wigorze. ale nie straci duzo z wytrzymałosci. co innego jak bys wsadzał cylinder sportowy 70 ccm albo 80.
wtedy warto wymienic gaźnik - bo wiekszy cylinder wymaga wiekszej ilosci mieszanki, a jak wiecej mieszanki to wiecej powietrza - wiec lepszy filtr powietrza - ale wtedy układ napędowy moze nie wytrzymywać wyzszych obrotów, i obciązen, wiec warto zainwestowac wtedy dopiero w wariator i sprzegło.
wymiana wariatora przed wymianą wału, wiekszego cylindra, gaźnika dolotu nic nie da. prócz tego że wydasz sporo $$
wtedy warto wymienic gaźnik - bo wiekszy cylinder wymaga wiekszej ilosci mieszanki, a jak wiecej mieszanki to wiecej powietrza - wiec lepszy filtr powietrza - ale wtedy układ napędowy moze nie wytrzymywać wyzszych obrotów, i obciązen, wiec warto zainwestowac wtedy dopiero w wariator i sprzegło.
wymiana wariatora przed wymianą wału, wiekszego cylindra, gaźnika dolotu nic nie da. prócz tego że wydasz sporo $$
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości