FZR 1000 vs CBR 900RR FIREBLADE co wybrac ?
Posty: 12
• Strona 1 z 1
FZR 1000 vs CBR 900RR FIREBLADE co wybrac ?
Witam panowie potrzebuje pomocy sprzedalem fzr 600 juz za wolna... w tym sezonie planuje kupic motocykl tylko mocniejszy... i rozwazam nad tymi dwoma motocyklami ... ktory wedlug was lepszy do szybkiej jazdy...do wyglupow... koło itd czytalem po innych forach co nieco ale wszedzie jest co innego... jak ktos mnial doczynienia z tymi motorkami niech sie wypowie co o nich wie... osiagi ,awaryjnosc...ktory wiekszy itp itd kazda informacja cenna z gory dziekuje i pozdrawiam LWG
- marcin22980
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
- Lokalizacja: Płock
Do wygłupów, myślę, że CBR będzie dużo lepsza. Chętnie idzie na gumę, jest szybka i elastyczna.
Nie wypowiem się o wszystkich modelach (podobno wszystkie są niezawodne i odporne), ale sc50 (954) jest sprzętem zajebistym - lekka i mocna - szybka jazda, wygłupy - wszystko da radę tym zrobić, ja latam również trasy.
Polecam Ci ten sprzęt z całego serca.
Nie wypowiem się o wszystkich modelach (podobno wszystkie są niezawodne i odporne), ale sc50 (954) jest sprzętem zajebistym - lekka i mocna - szybka jazda, wygłupy - wszystko da radę tym zrobić, ja latam również trasy.
Polecam Ci ten sprzęt z całego serca.
-
Pan Jasiek - Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 17/3/2011, 14:32
Myśle ze nie ma tutaj nawet co porównywać. FZR 1000 to już totalny przeżytek który pali wiecej oleju niż benzyny. Typowe moto z końca lat 80. Fireblade bije chyba wszystkie motocykle tej klasy z lat 90-99. Swietnie sie prowadzi , pewnie i stabilnie. Na gume idzie z 2 z gazu. Motocykl jest kosmicznie elastyczny jak na 900cm3. Najciekawszą opcją jest blady z roczników 96-99 (SC33) zdecydowanie najbardziej odporny na wszelakiego rodzaju wygłupy i inne pseudo stunterskie zabawy. Trzeba być nie lada specem żeby zakatować ten silnik. Osiągi też są bardziej niż zadowalające i co najważniejsze robilem bladym trasy po ponad 500km i nie bylem jakoś bardzo zmęczony gdzie kolega na R1 czy Zx6R czuli poruszający sie stolec w jelicie grubym
Ja bym sie nie zastanawial nawet tylko kup dobrą sztuke, nie warto oszczedzac na firebldzie bo radość z użytkowania tego moto jest bardziej niż zadowalająca. Warto też zaopatrzyć sie w cieawe dodatki do bladego takie jak Amortyzator skretu (bardzo przydatny przy ostej jezdzie po winklach i humowniu) wyższa szyba(najlepiej z garbem) stalowy oplot czy pokusic sie o zmiane przedniej felgi z CBR 600 F3.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
tylko cena sc50 (954) tez zajebista hehe wlasnie dlatego pisalem o fzr a cbr ,bo sprzeciki niesa drogie a godne uwagi bynajmiej dla mnie jak nieposiadam "kokosów" na motocykl
a jakie jest spalanie cbr-ki przy normalnej jezdzie i przy katowaniu i fzr ? slyszalem ze fzr chla bezyne i to rowna jak mialem ta 600-tke to przy katowaniu ok 8l palila a na trasie jak np jechalem z kims z kim niemoglem np przykitowac to wychodzilo tak 6 l wiem ze ciezko porownywac 600 do 1000 ale wlasnie ciekawi mnie moc a spalanie ,fzr sporo ciezsza od cbr ale 20 KM ma wiecej bo cbr ok 130 fzr 150 to powinna nadrobic tylko tez wiek robi swoje...:/ ciezko z yamahy na honde bd sie przesiasc ,sentyment 1-wszego motocykla i marki... bo byla niezawodna... a z Honda niemialem nigdy doczynienia...

- marcin22980
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
- Lokalizacja: Płock
Musisz sobie odpowiedzieć czy chcesz moto do latania na kolanie po winklach i do dobrej zabawy (SC33) czy pseudo Sporta(FZR1000) który teraz jest bardziej turystykiem niż sportem. Szczerze? Kiedyś miałem okazje sie poscigac z FZR-ą i mimo iż miała prawie 20km wiecej to wciągłem ją nosem. Waga rekompensuje mniejszą moc. Na alastycznosci blady troche traci do FZR czy Thunderace-a ale zdecydowanie lepiej sie prowadzi. I fakt dostania teraz dobrego i w miare zadbanego FZR1000 graniczy z cudem. Kolejna sprawa to branie oleju przez yamahe to przegiecie pały... Ale zrobisz jak uważasz. A tam jak sie przejedziesz honda czy tam innym motocyklem i bedzie lepszy jak poprzedni to sentyment pójdzie w niepamięć.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Chcesz powariować myśl o dostęności wszelkich gratów do motocykla. CBR 900 sc28 czy sc33 to bardzo popularne motocykle. Strumieniem, ba potokiem wszelki szmelc "płynie" do Polski wiec pierdoły co się uwalą przy fisowaniu masz od cholery.
Silnik też pod "pieskie" życie wytrzymały.
Przy FZR1000 teraz o części trudno, spali 8 jak się pilnujesz a masa po prostu cały czas masz miedzy nogami i to się czuje na tyle że te 20 KM więcej nie sprawi że bedzie poręczniejszy.
A sentymenty do marki? Zaczniesz mieć do czynienia z Hondą to się przekonasz ze jakość wykonania u "wielkiego skrzydła" też była priorytetem
Silnik też pod "pieskie" życie wytrzymały.
Przy FZR1000 teraz o części trudno, spali 8 jak się pilnujesz a masa po prostu cały czas masz miedzy nogami i to się czuje na tyle że te 20 KM więcej nie sprawi że bedzie poręczniejszy.
A sentymenty do marki? Zaczniesz mieć do czynienia z Hondą to się przekonasz ze jakość wykonania u "wielkiego skrzydła" też była priorytetem

Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
miałem okazję jeździć cbr jeżeli szukasz moto do szaleństwa owszem cbr bezie ok ale już w trasie nie jest tak jak pisze kolega Black-Ghost o cbr, ta podchodzi pod szlifierkę fzr1000 nigdy nie miał zapędów typowo na sport jest to zresztą jak widać i z tego co twierdzi firma Yamaha mocny turystyk o ewentualnym zacięciu sportowym, pozycja na tym moto jest prosta co do tego wymiatania kogoś przez kogoś to wszystko zależy od kierującego Black-Ghost trafił raz dobrze innym razem może się zdziwić jak go połknie 250cm na winklach to żadna ocena motoru. Fzr ma potężny zapas mocy nie robi mu różnicy te 20 kg plus dobry plecak z tyłu ale to jest głównie turysta można na nim owszem nieźle poszaleć lecz wciąż powtarzam moto stworzone do zwiedzania i jak najdzie od czasu do czasu ochota czy potrzeba do zlania się drzew przy drodze w jedną maź. Zdaje się w pierwszym poście już sobie określiłeś co potrzebujesz szukasz typowego sportowca więc cbr, jak lubisz długie trasy nie takie po 500km to fzr 1000 jest do tego stworzone.
- ZlyPL
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/5/2011, 21:46
- Lokalizacja: opolskie
Jak najbardziej Blady i jak najbardziej sc33 sam mam na takÄ… chrapkÄ™ . FZR jest agresywny i szybki ale toporny wg mnie
sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
ZltPL prosze cie, skończ te herezje! Jezdziles kiedys Firebladem i FZR-ą? bo ja tak. Jak blady to typowy sport to nie masz pojecia co piszesz, fakt prowadzi sie bajecznie ale pozycja jest chyba najwygodniesza ze wszystkich sportow na których latalem, prawidzyw sport to R1 rn04 itp.. Tak wiec blady spokojnie nada sie do latania w trasy, Co do FZR 1000 to pierwotnie mial byc typowy sport a że pożniej znalazł bardziej turystyczne zastosowanie gdy motocykle ewolułowały do dzisiejszych projektów to inna kwestia. Sportowy turysty to Thunderace
Gdybys pojezdzil tymi motocyklami mógl bys zabrac glos a tak piszesz chyba z tego co ci kolega powiedział 


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości