Zobacz wątek - FZR 1000 vs CBR 900RR FIREBLADE co wybrac ?

FZR 1000 vs CBR 900RR FIREBLADE co wybrac ?

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

FZR 1000 vs CBR 900RR FIREBLADE co wybrac ?

Postprzez marcin22980 » 11/1/2012, 11:29

Witam panowie potrzebuje pomocy sprzedalem fzr 600 juz za wolna... w tym sezonie planuje kupic motocykl tylko mocniejszy... i rozwazam nad tymi dwoma motocyklami ... ktory wedlug was lepszy do szybkiej jazdy...do wyglupow... koło itd czytalem po innych forach co nieco ale wszedzie jest co innego... jak ktos mnial doczynienia z tymi motorkami niech sie wypowie co o nich wie... osiagi ,awaryjnosc...ktory wiekszy itp itd kazda informacja cenna z gory dziekuje i pozdrawiam LWG
marcin22980
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
Lokalizacja: Płock


Postprzez Pan Jasiek » 11/1/2012, 12:19

Do wygłupów, myślę, że CBR będzie dużo lepsza. Chętnie idzie na gumę, jest szybka i elastyczna.
Nie wypowiem się o wszystkich modelach (podobno wszystkie są niezawodne i odporne), ale sc50 (954) jest sprzętem zajebistym - lekka i mocna - szybka jazda, wygłupy - wszystko da radę tym zrobić, ja latam również trasy.

Polecam Ci ten sprzęt z całego serca.
Avatar użytkownika
Pan Jasiek
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17/3/2011, 14:32

Postprzez Black-Ghost » 11/1/2012, 15:12

Myśle ze nie ma tutaj nawet co porównywać. FZR 1000 to już totalny przeżytek który pali wiecej oleju niż benzyny. Typowe moto z końca lat 80. Fireblade bije chyba wszystkie motocykle tej klasy z lat 90-99. Swietnie sie prowadzi , pewnie i stabilnie. Na gume idzie z 2 z gazu. Motocykl jest kosmicznie elastyczny jak na 900cm3. Najciekawszą opcją jest blady z roczników 96-99 (SC33) zdecydowanie najbardziej odporny na wszelakiego rodzaju wygłupy i inne pseudo stunterskie zabawy. Trzeba być nie lada specem żeby zakatować ten silnik. Osiągi też są bardziej niż zadowalające i co najważniejsze robilem bladym trasy po ponad 500km i nie bylem jakoś bardzo zmęczony gdzie kolega na R1 czy Zx6R czuli poruszający sie stolec w jelicie grubym ;-) Ja bym sie nie zastanawial nawet tylko kup dobrą sztuke, nie warto oszczedzac na firebldzie bo radość z użytkowania tego moto jest bardziej niż zadowalająca. Warto też zaopatrzyć sie w cieawe dodatki do bladego takie jak Amortyzator skretu (bardzo przydatny przy ostej jezdzie po winklach i humowniu) wyższa szyba(najlepiej z garbem) stalowy oplot czy pokusic sie o zmiane przedniej felgi z CBR 600 F3.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez marcin22980 » 18/1/2012, 12:33

tylko cena sc50 (954) tez zajebista hehe wlasnie dlatego pisalem o fzr a cbr ,bo sprzeciki niesa drogie a godne uwagi bynajmiej dla mnie jak nieposiadam "kokosów" na motocykl ;) a jakie jest spalanie cbr-ki przy normalnej jezdzie i przy katowaniu i fzr ? slyszalem ze fzr chla bezyne i to rowna jak mialem ta 600-tke to przy katowaniu ok 8l palila a na trasie jak np jechalem z kims z kim niemoglem np przykitowac to wychodzilo tak 6 l wiem ze ciezko porownywac 600 do 1000 ale wlasnie ciekawi mnie moc a spalanie ,fzr sporo ciezsza od cbr ale 20 KM ma wiecej bo cbr ok 130 fzr 150 to powinna nadrobic tylko tez wiek robi swoje...:/ ciezko z yamahy na honde bd sie przesiasc ,sentyment 1-wszego motocykla i marki... bo byla niezawodna... a z Honda niemialem nigdy doczynienia...
marcin22980
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30/5/2010, 10:53
Lokalizacja: Płock

Postprzez Black-Ghost » 18/1/2012, 13:18

Musisz sobie odpowiedzieć czy chcesz moto do latania na kolanie po winklach i do dobrej zabawy (SC33) czy pseudo Sporta(FZR1000) który teraz jest bardziej turystykiem niż sportem. Szczerze? Kiedyś miałem okazje sie poscigac z FZR-ą i mimo iż miała prawie 20km wiecej to wciągłem ją nosem. Waga rekompensuje mniejszą moc. Na alastycznosci blady troche traci do FZR czy Thunderace-a ale zdecydowanie lepiej sie prowadzi. I fakt dostania teraz dobrego i w miare zadbanego FZR1000 graniczy z cudem. Kolejna sprawa to branie oleju przez yamahe to przegiecie pały... Ale zrobisz jak uważasz. A tam jak sie przejedziesz honda czy tam innym motocyklem i bedzie lepszy jak poprzedni to sentyment pójdzie w niepamięć.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez skidmarks » 18/1/2012, 17:13

Chcesz powariować myśl o dostęności wszelkich gratów do motocykla. CBR 900 sc28 czy sc33 to bardzo popularne motocykle. Strumieniem, ba potokiem wszelki szmelc "płynie" do Polski wiec pierdoły co się uwalą przy fisowaniu masz od cholery.
Silnik też pod "pieskie" życie wytrzymały.

Przy FZR1000 teraz o części trudno, spali 8 jak się pilnujesz a masa po prostu cały czas masz miedzy nogami i to się czuje na tyle że te 20 KM więcej nie sprawi że bedzie poręczniejszy.

A sentymenty do marki? Zaczniesz mieć do czynienia z Hondą to się przekonasz ze jakość wykonania u "wielkiego skrzydła" też była priorytetem ;)
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez RUTRA.RD » 23/1/2012, 11:54

zdecydowanie cebra z czesciami uzywanymi bedzie duzo latwiej
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ZlyPL » 23/1/2012, 21:39

miałem okazję jeździć cbr jeżeli szukasz moto do szaleństwa owszem cbr bezie ok ale już w trasie nie jest tak jak pisze kolega Black-Ghost o cbr, ta podchodzi pod szlifierkę fzr1000 nigdy nie miał zapędów typowo na sport jest to zresztą jak widać i z tego co twierdzi firma Yamaha mocny turystyk o ewentualnym zacięciu sportowym, pozycja na tym moto jest prosta co do tego wymiatania kogoś przez kogoś to wszystko zależy od kierującego Black-Ghost trafił raz dobrze innym razem może się zdziwić jak go połknie 250cm na winklach to żadna ocena motoru. Fzr ma potężny zapas mocy nie robi mu różnicy te 20 kg plus dobry plecak z tyłu ale to jest głównie turysta można na nim owszem nieźle poszaleć lecz wciąż powtarzam moto stworzone do zwiedzania i jak najdzie od czasu do czasu ochota czy potrzeba do zlania się drzew przy drodze w jedną maź. Zdaje się w pierwszym poście już sobie określiłeś co potrzebujesz szukasz typowego sportowca więc cbr, jak lubisz długie trasy nie takie po 500km to fzr 1000 jest do tego stworzone.
ZlyPL
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17/5/2011, 21:46
Lokalizacja: opolskie

Postprzez JędrekZDW » 24/1/2012, 12:18

Jak najbardziej Blady i jak najbardziej sc33 sam mam na taką chrapkę . FZR jest agresywny i szybki ale toporny wg mnie
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez Black-Ghost » 25/1/2012, 20:17

ZltPL prosze cie, skończ te herezje! Jezdziles kiedys Firebladem i FZR-ą? bo ja tak. Jak blady to typowy sport to nie masz pojecia co piszesz, fakt prowadzi sie bajecznie ale pozycja jest chyba najwygodniesza ze wszystkich sportow na których latalem, prawidzyw sport to R1 rn04 itp.. Tak wiec blady spokojnie nada sie do latania w trasy, Co do FZR 1000 to pierwotnie mial byc typowy sport a że pożniej znalazł bardziej turystyczne zastosowanie gdy motocykle ewolułowały do dzisiejszych projektów to inna kwestia. Sportowy turysty to Thunderace :P Gdybys pojezdzil tymi motocyklami mógl bys zabrac glos a tak piszesz chyba z tego co ci kolega powiedział :P
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Gregorgsxr » 25/1/2012, 21:42

Nie ma się nad czym zastanawiać. BIERZ FAJERA!!!
FZR to zabytek a thunerace to egzotyk
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez Grzesku » 26/1/2012, 12:37

Fajer sc33 supermoto, wygodne i przyjemne w prowadzeniu, miałem jeszcze na pełnym arrowie to marchewami na pół metra walił. Potem już było troche gorzej bo obróciła mi się panewka :)
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr